Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostos jäi maksamatta... :(

Vierailija
08.06.2009 |

Ostin eilen muksulle uuden ulkoilupuvun ja lapaset, ei ollut ostoskärryjä joten laitoin lapaset takin huppuun. Unohdin ottaa ne kassalla pois eikä myyjäkään ollut niitä huomannut. Kotona vasta huomasin että kuitissa oli pelkän puvun hinta. Lapaset olisivat maksaneet n.5e. Tuntuu tosi kurjalta. :( Pitäisikö ne siellä kaupassa ihan tyhmänä jos menisin ja sanoisin haluavani maksaa ne lapaset?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai yritä maksaa varastamiaan tavaroita

Vierailija
22/33 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta KAIKKI suomalaiset ovat rehellista vakea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita tai käy (ota lapaset mukaan). Saat itsellesi hyvän mielen ja kauppa pitää sua loistoasiakkaana. Vahinkoja sattuu kenelle vaan, niin asiakkaille kuin kassoillekin.

Vierailija
24/33 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsovat kuitista kassan myyjänumero, joka sitten saa asiasta noottia.

Vierailija
25/33 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varas soita ja sovi perästä! Tyttäreni otti aikoinaan Stockmannilta sukkahousut peppunsa alle (hän oli 1 vee), kun myyjä neuvo ja opasti minua. Kotona huomasin 60 cm sukkikset neidin alla, soitin NOLONA JA KERROIN MITÄ OLI TAPAHTUNUT. Kiittivät ja kyllä olivat tyytyväisiä. Olen saanut tämän jälkeen olla TÄYSIN RAUHASSA KAUPASSA.

Vierailija
26/33 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin varmistat pääsysi taivaaseen.

Vierailija
27/33 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei toi kyllä varkaus ole, vaikka et soittaisi. Ihan inhimillinen erehdys.

Mulla on pari kertaa käynyt niin, että kotona on kassakuitista näkynyt, että joku ostos on laskutettu vahingossa pariin kertaan, kerrankin yli 7 euroa maksava oliiviöljy. En soitellut perään silloin.

Vierailija
28/33 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassalta jäi tytön uusi takki veloittamatta. Ihan normaalisti oli takki hihnalla muiden ostosten kanssa, kassa irrotti hälyttimen, mutta unohti veloittaa takin. No en tosiaankaan mennyt myöhemmin siitä mitään sanomaan, koska ei ollut mun moka millään lailla. Huomattiin tämä siis kotona, kun katsoin kuittia.

Vierailija
29/33 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kauppa siis... Jos mä saan joskun vahingossa alennusta, nii ei muuta ku lujaa kyytiä ulos ja hymy huuleen =)

Vierailija
30/33 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä niistä pienistäkin "näpistyksistä" tulee suuri summa vuodessa.

Itse olen sen verran rehellinen, että kävin maksamassa 40 sentin vappuhuiskan jälkeenpäin, se kun oli unohtunut vahingossa kärryissä istuneen 3-vuotiaan käteen. Lapsikin oppi hyvää esimerkkiä.

Vierailija
31/33 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksamatta kärryihin.

asioin siellä harvoin,ja sen verran jäi kaivelemaan,että seuraavaksi kun menin parin viikon päästä,ostin taas appeliinimehuja,ja pyysin kassaa laskuttamaan yhden ylimääräisen,kun viimeksi unohtui kärryyn....

kassa oli ihmeissään,ja totesi,että "oho,jospa kaikki olisivat noin rehellisiä.."

:)

Vierailija
32/33 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varas soita ja sovi perästä! Tyttäreni otti aikoinaan Stockmannilta sukkahousut peppunsa alle (hän oli 1 vee), kun myyjä neuvo ja opasti minua. Kotona huomasin 60 cm sukkikset neidin alla, soitin NOLONA JA KERROIN MITÄ OLI TAPAHTUNUT. Kiittivät ja kyllä olivat tyytyväisiä. Olen saanut tämän jälkeen olla TÄYSIN RAUHASSA KAUPASSA.

Vierailija
33/33 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahinko muuttuu tahalliseksi: eli kun ap on huomannut lapaset kotona ja tajunnut, ettei ole maksanut niistä eikä ilmoita asiasta niin silloin hän on varastanut ne.

Itse ilmoitan aina kaikesta, ei tulisi mieleenkään pukea lasta varastettuihin vaatteisiin.