Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viisaammilta neuvoja ovulaatiotestien tekemiseen

07.06.2009 |

Ekaa kertaa tein tässä kierrossa ovistestejä enkä saanut selkeää tulosta... kp 18 testasin kaikista selkeimmät kaksi viivaa (kierto n. 32 pvä) kun taas seuraavana päivänä tuli vain todella haalea testiviiva.. Oliko ovulaatio kenties tuolloin? Voisiko olla että ovulaatio on esim. tapahtunut yöllä jolloin viiva olisi jo haalistunut? Voi olla tyhmiä kysymyksiä mut sitä yrittäis kaikkensa et raskautuminen olis mahdollista.. Ennen ehkäisyn lopettamista en tuntenut ovulaatiota mutta nyt olen ainakin tuntevinani juuri noihin aikoihin kipristelyä alavatsassa..

Olisin kiitollinen jos joku viisaampi viitsisi hieman auttaa vasta-alkajaa... Kiitos :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti ei ole ketään kenellä olisi neuvoja... :(

Vierailija
2/2 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän vastata:

Kaikilla ei kaikki ovistestit näytä plussaa. Jos et saa vahvaa plussaa niin kokeile toista merkkiä. Olen aina luottanut enemmän omiin tuntemuksiin, kun testeihin. Jos tunnet nippailuja, niin hyvä. Ja jos tunnistat ovislimat, niin hyvä. Kun ovistesti plussaa on ovis seuraavan 24-48h kuluessa. Mulla joskus testi näytti plussaa vain päivän, kerran näytti vahvaa plussaa 4pv!

Älä stressaa. Pupuilua kun mieli tekee :) Pidän peukkuja!

AIHA kera neljän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla