Lue keskustelun säännöt.
Onko haittaa jos vain sairastaa angiinan, keuhkoputken
18.12.2008 |
tulehduksen ym kovat flunssat ilman "kunnon" lääkkeitä? Siis hoitaa itseään apteekista saatavilla lääkkeillä ja kotikonstein...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla