Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka EI AIO äänestää naista? Perustele, miksi et?

Vierailija
05.06.2009 |

En voi ymmärtää, ettei pidetä omien puolta. Olette varmaan pohtineet tän asian. Kuinka selitätte itsellenne, että voitte äänestää kilpailevaa sukupuolta, joka edelleen esim. työelämässä sortaa meitä? Naisen palkkakin on vain 80% miehen palkasta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä pätevä kuin äänestämäni mies

yhtä fiksu kuin äänestämäni mies

omistautuisi työlleen kuten mies

tietäisi oikeasti muutakin kuin huulipunien väreistä ja taxfree hinnoista!!

Vierailija
22/32 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaaja nro 2 ehti ensin.

Mulla siis sama perustelu kuin hänellä eli en äänestä naista,koska Soini ei ole nainen...

Muutenkin "nainen on naiselle susi" jos miettii mitä Jutta Z. kehtasi lehdessä sanoa...

Ja kuka nainen ajaa suomalaisten asiaa eikä mamujen

?!

-M.-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä teille tuo että naiset muka tietävät vain huulipunista (mitäpä siitä että osa kauneusalan ihmisistä tekee työtä tietämällä niistä). Sanon sitten että te miehet tiedätte vain penkkiurheilusta. Miksi naisten kulttuuri on vähemmän arvokasta kuin miesten? Yhtä "tyhmiä" kotkotuksia on molemmilla ryhmillä!

Vierailija
24/32 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun miehet äänestävät samassa mittakaavassa naisia kuin naiset miehiä.

Miehet äänestävät käytännössä vain miehiä ja naiset naisia JA miehiä ja tämä on yksi suuri syy miksi sukupuolten epäsuhta poliittisilla paikoilla ei ole vieläkään korjautunut.

Hyväveliverkosto toimii... muijat ei vaan tajua sitä.

Vierailija
25/32 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö, et sinäkään alentaisi omaa palkkaasi kollegan tasolle ihan vaan myötätunnosta, jos hänellä olisi alempi palkka (olkoot mies tai nainen).

Eiköhän kyse ole ennemminkin siitä että naisten palkkoja pitäisi nostaa. Sehän olisi kaikille reiluin ratkaisi.

Kerro yksikin sellainen mies, joka on valmis

alentamaan palkkaansa vapaaehtoisesti naiskolleegansa tasolle! Ja myös tehnyt niin.

Vierailija
26/32 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä on henkeen ja vereen tasa-arvon kannattaja, mutta mulle se tasa-arvo on sitä, että äänestän pätevintä ehdokasta, jolla on suurimmat edellytykset ajaa minulle tärkeitä asioita EU:ssa.

Sillä ei ole mitään väliä onko ehdokas mies tai nainen, nuori vai vanha, jne.

Ja tosiaan äänestän miestä. Yhtä hyvää naisehdokasta en löytänyt. Ja jos äänestäisin naisehdokasta vaan siitä syystä, että hän on nainen, sehän olisi syrjintää!

Vierailija
27/32 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni parasta henkilöä, tietyin "puoluerajoituksin".

Hän sattuu kyllä olemaan nainen.

Vierailija
28/32 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en äänestä sukupuolen perusteella. Äänestän ehdokasta, joka ajaa tärkeinä pitämiäni asioita.

Vierailija
29/32 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin tämän, kun erehdyin äänestämään Halosta yhden kerran. Häpeän sitä lopun elämääni. Onneksi on olemassa fiksujakin naisia.

Vierailija
30/32 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei löytynyt mieleistäni naisehdokasta

Vierailija
31/32 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa se ei satu olemaan nainen.

Vierailija
32/32 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enismmäistä kertaa mahdollisuus.

Muissa vaaleissa olen äänestänyt aina naista. Nyt haluan antaa tukeni Timo Soinille täältä Itä-Suomesta.

Olen äänestänyt Tarja Halosen jo kahdesti pressaksi. Tarja Cronbergiä olen äänestänyt kaksissa eduskuntavaaleissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi