Pride on narsistien tapa olla esillä ja uhriutua
Nostaa itsensä jalustalle seksuaalisen suuntautumisensa ja identiteettinsa takia. Siksi moni ihan tavallinen homo ei tykkää koko touhusta.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta.
Aloitus vai pride?
Tavallisena homona allekirjoitan tän, kuten monasti aiemminkin. En halua olla tekemisissä tuon porukan kanssa, koska eivät todellakaan hyväksy kaikkia tai ole tasavertaisuuden asialla.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisena homona allekirjoitan tän, kuten monasti aiemminkin. En halua olla tekemisissä tuon porukan kanssa, koska eivät todellakaan hyväksy kaikkia tai ole tasavertaisuuden asialla.
Totta. Tavishomot haluavat elää normaalia elämää pitämättä itsestään melua ja hakematta mitään julkista hyväksyntää tai kiitosta. Ja hyvä niin, ei siinä mitään pahaa sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisena homona allekirjoitan tän, kuten monasti aiemminkin. En halua olla tekemisissä tuon porukan kanssa, koska eivät todellakaan hyväksy kaikkia tai ole tasavertaisuuden asialla.
Oon kuullut saman monen homon ja lesbon suusta. Kukaan ei ole niin vihainen ja suvaitsematon kuin fanaattinen pride-aktiivi.
Ennemmin anti-pride tuntuu olevan tuollaista. Kuten se kirkossa riehujakin.
Ei kiinnosta.