Työkaveriin ihastuminen
Onko täällä muita työkaveriin syvästi ihastuneita ja muodostuiko välillenne vakava parisuhde? Taktiikkani on lähinnä ollut vältellä työkaveria, mutta aina se ei ole mahdollista, koska aherramme tiiviisti samojen projektien parissa.
Kommentit (17)
Tottakai on. Mulla ihan sama, välttelen että ei osuttas samoihin projekteihin.
Hölmö. Et sinä tuolla välttelyllä häneen tutustu. Elät yksin ja kuolet surullisena.
Olet ihastunut mutta välttelet? Mitä psykologista paskapeliä tuo on? Jotain häiriintyneen suojamekanismeja? Joo pysy kaukana hänestä
Mun työkavereihin ihastuminen on mun työssä parasta. Nautin vaan siitä ihastumisen tunteesta itsekseni, en ole sanonut kenelekään mitään tai yrittänyt mitään. En edes halua miestä paitsi aina välillä hauskanpitoon.
t: nainen kiinteistöhuollossa
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä ollut vielä työpaikkanne kesäjuhlat? Jos ei, niin anna sille niissä ja katso, miten reagoi. 🤭
Ei meillä mitään kesäjuhlia tai pikkujouluja ole.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihastunut mutta välttelet? Mitä psykologista paskapeliä tuo on? Jotain häiriintyneen suojamekanismeja? Joo pysy kaukana hänestä
Olen ujo, joten en halua naamani räjähtävän punaiseksi ja ihastukseni näkevän päällepäin että olen häneen ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihastunut mutta välttelet? Mitä psykologista paskapeliä tuo on? Jotain häiriintyneen suojamekanismeja? Joo pysy kaukana hänestä
Olen ujo, joten en halua naamani räjähtävän punaiseksi ja ihastukseni näkevän päällepäin että olen häneen ihastunut.
Näkyy se silti päällepäin, joten anna mennä vaan.
Ei kannata paskoa siellä missä syö.
En suosittele työkavereita. Ja varatuista kannattaa ehdottomasti pysyä kaukana. Maailma on täynnä vapaita miehiä. Toisen perheet pitää jättää rauhaan itsekkäiltä tunteilta. Tietenkään ihastuminen ei mitään pahaa aiheuta, jos ei tee mitään eikä puhu siitä kellekään. Tunteita tulee ja menee.
Kerran ihastuin. Sitten vähän myöhemmin rakastuin. Nyt olemme olleet yhdessä reilun kymmenen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihastunut mutta välttelet? Mitä psykologista paskapeliä tuo on? Jotain häiriintyneen suojamekanismeja? Joo pysy kaukana hänestä
Tuota "psykologista paskapeliä" kutsutaan arkikielessä ihan vaan naiseksi
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata paskoa siellä missä syö.
Erittäin hyvin sanottu siellä takana
Kaksi työpaikkaihastumista ja kumpikin selvisi molemmin puolisiksi. Ekan kanssa muodostui lopulta parisuhde, joka kesti yli 10 v. Selvisimme erostakin, mutta sittemmin mies vaihtoi työpaikkaa. Toinen on paljon monimutkaisempi kuvio eikä meille voi tulla kunnon suhdetta. Onhan se raastavaa, toisaalta ihanaa. En ole mikään sarjaihastuja (3 ihastumista aikuisiällä), työpaikka vain tarjoaa itselleni hyvän ympäristön tutustua rauhassa miehiin, joilla on sama arvomaailma ja huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Mun työkavereihin ihastuminen on mun työssä parasta. Nautin vaan siitä ihastumisen tunteesta itsekseni, en ole sanonut kenelekään mitään tai yrittänyt mitään. En edes halua miestä paitsi aina välillä hauskanpitoon.
t: nainen kiinteistöhuollossa
No se on helppoa, jos ei edes haaveile mistään yhteiselosta. Ap kumminkin tuntuu haaveilevan.
Työpaikkaihastuksen kanssa yhdessä pian 7 vuotta. Olin pitkään miettinyt työpaikan vaihtoa, ja päätin pyytää miestä kahville kun sain tietää uudesta työstäni.
Älä sekaannu työkavereihin, sillä riskinä on aina että asiat menee päin honkia. Itse jouduin tässä tuoreeltaan torjumaan työkaverinaisen ja olin vielä mahdollisimman kohtelias ja selkeä pakkeja antaessani. Pari viime viikkoa meni ihan OK, varsinkin kun toisen viikoista hän oli lomalla. Nyt kun olen jäämässä juhannuksen jälkeen lomille pariksi viikoksi, hän alkoi levittämään perättömiä huhuja selän takana läheisen työkaverinsa kanssa. Ei noille voi muuta kuin nauraa, koska tiesin jo etukäteen hänen vaikean luonteensa, mitä hän ei muille paljasta. Ei siis tullut yllätyksenä eikä hetkauta minua pätkääkään. Suosittelen, että haet puolisosi jostain muualta.
Onko teillä ollut vielä työpaikkanne kesäjuhlat? Jos ei, niin anna sille niissä ja katso, miten reagoi. 🤭