Millä diagnooseilla olette saaneet kuntoutustuen?
Olen hakemassa kuntoutustukea ja kerran on jo haettu aiemmin, jolloin tuli hylky. Nyt on sitten tehty kaikenlaisia toimintakyvyn tutkimuksia enemmän sen jälkeen. Kysyisin, millaisia toimintakykyyn liittyviä vaikeuksia teillä on, jotka olette saaneet sen ja miten näkyvät arjessa? Tiedän itse etten ole työkykyinen, ja se todistui jo työharjoittelussakin, jossa olin. Mutta kelalääkärit väittävät varmaan toisin.
Kommentit (6)
Kai olet ensin ollut vuoden sairauspäivärahalla?
Vierailija kirjoitti:
Ja jos en saa kuntoutustukea, niin sitten varmaan roikun työttömyystuella ilman työnhakuvelvoitteita ja mikä idea siinäkään sitten on
Aika moni on. Eikä edes halukkaille tarjota töitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos en saa kuntoutustukea, niin sitten varmaan roikun työttömyystuella ilman työnhakuvelvoitteita ja mikä idea siinäkään sitten on
Aika moni on. Eikä edes halukkaille tarjota töitä...
Tiedän. Mutta mikä järki siinä on?
Ja jos en saa kuntoutustukea, niin sitten varmaan roikun työttömyystuella ilman työnhakuvelvoitteita ja mikä idea siinäkään sitten on