Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä diagnooseilla olette saaneet kuntoutustuen?

Vierailija
09.06.2026 |

Olen hakemassa kuntoutustukea ja kerran on jo haettu aiemmin, jolloin tuli hylky. Nyt on sitten tehty kaikenlaisia toimintakyvyn tutkimuksia enemmän sen jälkeen. Kysyisin, millaisia toimintakykyyn liittyviä vaikeuksia teillä on, jotka olette saaneet sen ja miten näkyvät arjessa? Tiedän itse etten ole työkykyinen, ja se todistui jo työharjoittelussakin, jossa olin. Mutta kelalääkärit väittävät varmaan toisin. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos en saa kuntoutustukea, niin sitten varmaan roikun työttömyystuella ilman työnhakuvelvoitteita ja mikä idea siinäkään sitten on

Vierailija
2/6 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet ensin ollut vuoden sairauspäivärahalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatin

Vierailija
4/6 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/6 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos en saa kuntoutustukea, niin sitten varmaan roikun työttömyystuella ilman työnhakuvelvoitteita ja mikä idea siinäkään sitten on

Aika moni on. Eikä edes halukkaille tarjota töitä... 

Vierailija
6/6 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos en saa kuntoutustukea, niin sitten varmaan roikun työttömyystuella ilman työnhakuvelvoitteita ja mikä idea siinäkään sitten on

Aika moni on. Eikä edes halukkaille tarjota töitä... 

Tiedän. Mutta mikä järki siinä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi