Lue keskustelun säännöt.
Mikä rikos on, jos synnyttää lapsen salassa yhteiskunnan ulkopuolelle
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoinpitely jos ei käytä lääkärissä
Höpsis. Lääkäri synnyttäkööt lapset jatkossa jos lääkäriys jotenkin aiheeseen liittyy. Minun tietojeni mukaan tärkein komponentti on edelleen nainen ja miehenkin rooli on loppunut jo siellä siitoksen jälkeen.
Nais- ja äitiysvihaa, seksuaalista kontrollia ja kiristystä yrittää omistaa synnytys ja vastasyntynyt.
Tarkoitin kun lapsi tarvitsee synnytyksen jälkeen lääkäriä jossain vaiheessa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lasta ei ole olemassa jos noin tekee. On se rikos mutta en tiedä nimikettä. Noinhan se eräs perhe on tehnyt. Se joka haki lapsensa laitoksesta ja piiloutui. Ainakin yksi lapsi on syntynyt sen jälkeen.
Ei se pääse töihinkään ilman tunnusta.