Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isän uudesta vaimosta: se pilaa joka toisen viikonlopun!

Vierailija
21.03.2009 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon murrosikänen ja en paljon puhu. Netissä sitten sitäkin enemmän.

Ísä ja äiti on eronneet. Tykkään käydä iskän luona. Se on ihan ok, vaikka ne äitin kans enää ookaan kimpassa. Mä tykkään uusista sisaruksistakin.

Mutta se sen uusi muija on rasittava. Valittaa joka asiasta. Mä tiedän, et se ei haluu mua niiden kotiin, mut mun on pakko mennä. Mutsi käskee. Isä on kiva ja mä tykkään siitä ja onhan se mun isä.

Se akka vauhkoo turpa väärällään joka asiaa. Esim. telkkaria ja tietsikkaa ollaan tunkemassa mun huoneeseen. Ja vaan siks että mä pysyisin sen silmistä pois.

Miten faija saatto naida tollasen pällin? Se pilaa mun ja faijan harvat ajat olla yhdessä.

Vierailija
2/5 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten häntä manipuloidaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äitipuoli on just tommonen. Saa ihmisen tuntemaan ittensä luuseriks vaikka tapaa omaa isäänsä.

Vierailija
4/5 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kanssa oli kovin dominoiva stepmom. Vaan ei ole enää. Isä sai siitä tarpeekseen. Rouva ei varmaan antanut isän valita edes kalsareitaan. Ilmiselvästi yritti saada meidän suhteen myös olemattomaksi.

Sellaiset naiset tukehtuvat omaan kiukkuunsa ennen pitkään. Joten yritä jaksaa. Isällesi on kuitenkin tärkeää, että tapaatte.

Vierailija
5/5 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin että LOL ja pwnd