Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverini suhtautuu minuun alentuvasti ja pitää ilmeisen paljon itseään tyhmempänä...

Vierailija
04.12.2006 |

Eräs työkaverini on nyt pitkin syksyä naljaiillut sanomisistani ja piikitellyt milloin mistäkin. Hän on kovin ollakseen ja ilmeisesti omasta mielestään ainakin minua huomattavasti fiksumpi.

Yhteisessä illanvietossa hän puheenvuoroni jälkeen sanoi minulle todella törpösti ja se jäi kovasti kaivelemaan.

Miten suhtautua tälläiseen ihmiseen jolle esim. hienotunteisuus on täysin vieras käsite...Pitäisikö sanoa jotain vai antaa olla ja kärsiä pikku piikittelyt. Vai sulkea suunsa kokonaan.....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan työtoveriani koko sydämeni pohjasta, haluaisin kuristaa sen norsunvittunaamaisen huoran hitaasti kuoliaaksi, sillä mikään ei sopisi minulle paremmin kuin katsella kuinka se paskapää narttu kuolee mahdollisimman tuskallisesti. Vittumaisempaa ja ärsyttävämpää ämmää ei löydy varmaan edes helvetin kaikkein visvaisimmistakaan syövereistä, pelkkä sen nartun olemassaolo on rikos ihmiskuntaa vastaan.

Vierailija
2/3 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 24v nainen, yleensä nämä norsun***** ovat itseäni vanhempia naisia, joita vituttaa kun toinen on nuori, kaunis ja fiksu. Ihan vastaava törppö oli viime kesänä töissä kanssani.

Hetken yleensä kuuntelen alentumatta samalle tasolle, sitten alan vittuilla kunnolla takaisin. Sanoisin, että vittuile kunnolla takas, kyllä hiljenee ja voi alkaa jopa tykkäämään susta. Ole oma itses, tällä tyypillä on ongelmia. Älä ainakaan ala nöyristelemään yhtään:)

Voimia!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että välillä jurppii tehdä töitä tällaisen ihmisen kanssa.

Mutta minäpä olen hänelle aina aivan yltiöpäisen ihana. Hymyilen ja juttelen enkä anna tippaakaan hänen naljailunsa häiritä. Kyllä se aina siitä sitten hetkeksi lauhtuu.

No olen luonteeltani oikeastikin aika positiivinen ja harvoin huonolla tuulella (ainakaan töissä), mutta tiedän miten ikävältä sinusta tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä