Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen miespuoliset kaverit. Vain kavereita?

Vierailija
15.08.2015 |

Olen tapaillut erästä naista, jolla on facebook kavereissaan paljon miehiä. Joiltakin näistä tulee aika suorasukaisia ehdotuksia ja kyselyjä milloin nähtäisi. Nainen väittää että sillä ei ole mitään seksisäätöjä menossa, mutta kovasti vaan epäilyttää. Vaikka mieli tekisi niin en voi ruveta tivaamaan jokaisesta kaverista, että mikäs mies tämä on ja minkälaiset välit teillä on. Saattaisi vielä valehdellakin... Kuinka yleistä on että naiset saa tällaisia viestejä ja kannattaako mun olla huolissaan että sillä olisi jotain muutakin säätöä menossa?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on mieskaveri joka tosiaan on vain kaveri. Ollaan oltu ala-asteelta asti hyviä kavereita eikä ikinä ole ollut mitää kipinää ellei lasketa sitä kertaa kun 16-vuotiaina kännissä yllyttiin vähän pussailemaan :D 

Helppo tapa sulle selvittää heidän välejään on se että miten paljon sinä tapaat niitä miehiä. Jos naisen naiskaverit käyvät usein kylässä ja on yhteisiä illan viettoja jne mutta miehiä et näe koskaan niin ehkä mullakin alkaisi epäilykset heräämään. Toisaalta jos voitte mennä yhdessä jonkun näistä miehistä luokse kylään tai lähteä ulos porukalla niin en usko että heidän välillään on mitäään. :)

Vierailija
2/48 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kestä naisen miespuolisia kavereita, niin lienee syytä lopettaa tapailu. Etpä sitten ainakaan pety. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aika vaikee. Joillakin seksi on kuvioissa ja joillakin se pysyy kaverisuhteena ja toisilla vaihtelevasti. Joka tapauksessa aikamoista hermojen kiristelyä saattaa olla. Huolissasi voit olla, mutta ei siitä mitään hyötyä ole, nainen päättää kertooko vai ei.

Neuvoisin ottamaan rennosti ja olemaan ajattelematta miespuoleisia kavereita, ja sitten kun tuntuu että menee vakavammaksi niin ota asia esiin ja kerro huolesi. Sit jos tulee vähättelyä niin voi vetää omat johtopäätöksensä.

Vierailija
4/48 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opiskelin miesvaltaisella alalla, jossa meitä oli 2 naista ja 35 miestä luokalla. Olisi ollut aika ankeaa, jos olisi voinut kaveerata vain tuon ainoan naisen kanssa, jonka kanssa oltiin vielä ihan erilaisia. Onneksi mun mieheniei ole aajatellut asiasta mitään, vastaava tilanne kun on jatkunut työelämässä

Vierailija
5/48 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee tapauksesta. Yhden tiedän jolta lähti ehkä kolmasosa fb-kavereista pois kun löysi sen oikean. Oli keräillyt yhden yön juttujaan sinne, silloin kun fb oli vielä uusi ja cool, ja sitten heti poisti ne ennen kuin mies ehti niitä nähdä

Vierailija
6/48 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/48 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne on vain kavereita? Vanhoja lapsuudenkavereita, opiskelukavereita tms.

Vierailija
8/48 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 13:10"]

Mulla ne miehet on todellakin vaan kavereita. Opiskelen miesvaltaisella alalla, joten luonnollisesti heidän kanssaa tulee aika paljon hengailtua. Onneksi tämä on avomiehelleni täysin ok.

[/quote]

Erittäin moni nainen vaan sattuu flirttailemaan mies"kavereilleen" ja olemaan vähän turhankin ystävällinen vaikka ei olisi seksiä.

[/quote]
Mitä pahaa flirttailussa on kavereiden kesken varsinkaan?

Vierailija
9/48 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 13:10"] Mulla ne miehet on todellakin vaan kavereita. Opiskelen miesvaltaisella alalla, joten luonnollisesti heidän kanssaa tulee aika paljon hengailtua. Onneksi tämä on avomiehelleni täysin ok. [/quote]   Erittäin moni nainen vaan sattuu flirttailemaan mies"kavereilleen" ja olemaan vähän turhankin ystävällinen vaikka ei olisi seksiä.   [/quote] Mitä pahaa flirttailussa on kavereiden kesken varsinkaan?

[/quote]

Ei kukaan flirttaile kavereille. Kuinka moni hetero nainen flirttailee toisille naisille? Kuinka moni hetero mies flirttailee toisille miehille?

Onko puoliso katsomassa kun hetero nainen flirttailee toiselle hetero naiselle? Onko puoliso katsomassa kun hetero mies flirttailee toiselle hetero miehelle? Puolison mielestä tämä on OK?

Vierailija
10/48 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on täällä toinen ääni kellossa mammoilla kun mitä silloin kun oli ketju "Mies meni yksin mökille (naispuolisrn ystävänsä kanssa!) Hävetkää toimintaanne!!!!

Vierailija
11/48 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla oli joskus paljonkin mies"kavereita" loppujen lopuksi oikeasti tajusin että suurin osa heistä olisi vain halunnut seksiä joten yhteydenpito loppui :D Ehkä sun nainen ei vaan tajua että ne haluaa seksiä tai sit ne on oikeesti kavereita.. Tai sit se pettää

Vierailija
12/48 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:59"]

Ehkä ne on vain kavereita? Vanhoja lapsuudenkavereita, opiskelukavereita tms.

[/quote]

Minäkin olen tuntenut yhden miehen päiväkodista saakka ja pidin häntä vain kaverina... Seksiähän se ehdotteli kuitenkin... Petyin kovasti kun luulin että oltiin kavereita. Mut en siis sano että kukaan mies tai naispuolinen ei vois olla keskenään kavereita..

13/48 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minulla on useita naispuolisia kavereita. Ja todellakin, ollaan vain kavereita, huolimatta siitä että nämä naiset pitävät miehistä ja minä naisista(kin).

Vierailija
14/48 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskellut tekulla ja miesvaltaisella alalla töissä. Siinä kohtaa kun parisuhde oli vakava, ne säädöt jäi pois kuvioista ja ystävät esiteltiin miehelle...myös ne joiden kanssa on joskus ollut seksiä, mutta joiden kanssa halusin/halusimme pysyä ystävinä jatkossakin. Aikaa tästä 15 vuotta, eikä nuo pari kaveria ole kaikonneet vaikka seksi loppui.

Parisuhteessa avoin peli, mies tiesi mihin ryhtyi ja hyväksyi että bestikseni on mies.

Vierailija
15/48 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun kaipaan läheisyyttä, saatan nukkua esim. kamumiehen kanssa lusikassa. Ei siinä ole minusta mitään väärää, mutten viitsi kertoa miehelleni, koska hän tulee niin helposti mustasukkaiseksi. En siis todellakaan petä.

Vierailija
16/48 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:04"]

Naiselle ne voi olla vain kavereita, mutta voit olla varma, että  jokainen noista miehistä olisi halukas panemaan naista, jos vain saisivat tilaisuuden.

[/quote]

Näinhän se on. Hetero miestä kun kiinnostaa melkein nainen kuin nainen seksuaallisesti. Jos nainen voi vielä olla "kaveri" niin se ei voi olla edes kusipää. Joten kyllä "kaveruus" loppuisi nopeasti miehen puolelta jos nainen antaisi siihen tilaisuuden. Varsinkin jos mies on sinkku.
[/quote]no kyllä tässä maailmassa on aika paljon naisia jotka ei minua himoita.esim lihavat tai maakuni muuten rumat naiset.mutta asiaan eli ei voi olla kaveri jos mielessään ajattelee et tota haluaisi panna vai?

Vierailija
17/48 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:57"]

Joskus kun kaipaan läheisyyttä, saatan nukkua esim. kamumiehen kanssa lusikassa. Ei siinä ole minusta mitään väärää, mutten viitsi kertoa miehelleni, koska hän tulee niin helposti mustasukkaiseksi. En siis todellakaan petä.

[/quote]Minusta tuollainen läheisyys pitäisi tulla vain siltä kumppanilta. Miksi sinulla edes on mies, jos teet ja saat kavereiltasi samat jutut kuin miehesi kanssa? Vähissä vaatteissa lähekkäin nukkuminen on kuitenkin aika intiimiä, joten itse pidän sitä pettämisenä. Myös ilmeisesti sinä, sillä omatuntosi soimaa sen verran, että et uskalla kertoa miehellesi.

Vierailija
18/48 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisurimiehet ja lassukat ovat valmiita vaikka olemaan vuosia "kavereita" mutta panevat samantien kun tilanne on otollinen. 

Vierailija
19/48 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne miehet on todellakin vaan kavereita. Opiskelen miesvaltaisella alalla, joten luonnollisesti heidän kanssaa tulee aika paljon hengailtua. Onneksi tämä on avomiehelleni täysin ok.

Vierailija
20/48 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvun neuvostovastaisuuden tabusta päästiin eroon niin nyt meillä on 2000-luvun maahanmuuttovastaisuuden tabu. Hyvä me.