Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin unta että olin parisuhteessa ihana miehen kanssa.

Vierailija
05.08.2015 |

Tuo uni oli parasta elämässäni pitkään aikaan. Että mä olen säälittävä. Ja se vitutus kun heräsin siitä unesta ja tajusin että se kaikki olikin vain unta. :( Kaipaan läheisyyttä ja seuraa.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:32"]MulLakin joskus kävi noin. Ja parin vuoden päästä löysin itseni juurikin siitä ihanasta suhteesta!
[/quote]

Voi että. Kävisipä mullekin joskus noin. :) ap

Vierailija
2/42 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:27"]

Tuo uni oli parasta elämässäni pitkään aikaan. Että mä olen säälittävä. Ja se vitutus kun heräsin siitä unesta ja tajusin että se kaikki olikin vain unta. :( Kaipaan läheisyyttä ja seuraa.

[/quote]

Spooky, mä näin unta, että olin parisuhteessa ja olen mies. Mitä jos me oltiin toistemme unessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:27"]

[/quote]

Näin tapahtuu liian usein. Ensin kävelemme pitkäaikaisen ihastuksen kanssa käsi kädessä kukkaiskedolla ja seuraavaksi herään yksinäisestä asunnostani vailla elämänhalua. Miksi unimaailma ei voi olla samaa harmaata sumutarpomista kuin silmät auki eletty elämäkin?

Vierailija
4/42 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:27"]

[/quote]

Spooky, mä näin unta, että olin parisuhteessa ja olen mies. Mitä jos me oltiin toistemme unessa?
[/quote]
No sitä emme saa koskaan tietää, mutta aika hauska ajatus. :) ap

Vierailija
5/42 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:27"]

[/quote]

Näin tapahtuu liian usein. Ensin kävelemme pitkäaikaisen ihastuksen kanssa käsi kädessä kukkaiskedolla ja seuraavaksi herään yksinäisestä asunnostani vailla elämänhalua. Miksi unimaailma ei voi olla samaa harmaata sumutarpomista kuin silmät auki eletty elämäkin?
[/quote]

Minä taas toivoisin että noita ihania unia näkisin useamminkin. Yleensä uneni ovat vain painajaisia. Tuollaiset kertomani unet piristävät mieltä kummasti, vaikka sitä joutuu pettymäänkin siihen tosiasiaan että se oli vain unta. :) ap

Vierailija
6/42 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin näin pitkästä aikaa romanttista unta, olin kaverini kanssa jossain ja hän pyysi minua treffeille kun kerta tykätään tytöistä ja sinkkuja ollaan (ollaan molemmat naisia) sitten meillä oli siinä unessa semmonen ihanan kiusallinen hetki kun tuijotettiin toisiamme ja mua rupes tärisyttään ja käännyin pois, sitte mun sisko tuli keskeyttään ja rupes myöhemmin supisemaan et meinaistteko te pussata ja olin vaan silleen et joo, voi viddu :D aww ku heräs niin oli sellanen fiilis et voi perse. En oo ees tykästyny siihen ihmiseen mutta unessa kaikki tuntuu jotenkin oikeelta ja siistiltä, vaikka olihan siinä niitä friikkejä hetkiäki kun lahtasin jotain porukkaa konekiväärillä ja joku jätkä/ämmä puski peräsuolensa ulos niin että se roikku niinku kikkeli. 

Vierailija
7/42 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:44"]Itsekin näin pitkästä aikaa romanttista unta, olin kaverini kanssa jossain ja hän pyysi minua treffeille kun kerta tykätään tytöistä ja sinkkuja ollaan (ollaan molemmat naisia) sitten meillä oli siinä unessa semmonen ihanan kiusallinen hetki kun tuijotettiin toisiamme ja mua rupes tärisyttään ja käännyin pois, sitte mun sisko tuli keskeyttään ja rupes myöhemmin supisemaan et meinaistteko te pussata ja olin vaan silleen et joo, voi viddu :D aww ku heräs niin oli sellanen fiilis et voi perse. En oo ees tykästyny siihen ihmiseen mutta unessa kaikki tuntuu jotenkin oikeelta ja siistiltä, vaikka olihan siinä niitä friikkejä hetkiäki kun lahtasin jotain porukkaa konekiväärillä ja joku jätkä/ämmä puski peräsuolensa ulos niin että se roikku niinku kikkeli. 
[/quote]

Hahah :D Miten ihmeessä voi puskea oman peräsuolensa ulos?

Vierailija
8/42 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:27"] Tuo uni oli parasta elämässäni pitkään aikaan. Että mä olen säälittävä. Ja se vitutus kun heräsin siitä unesta ja tajusin että se kaikki olikin vain unta. :( Kaipaan läheisyyttä ja seuraa. [/quote] Näin tapahtuu liian usein. Ensin kävelemme pitkäaikaisen ihastuksen kanssa käsi kädessä kukkaiskedolla ja seuraavaksi herään yksinäisestä asunnostani vailla elämänhalua. Miksi unimaailma ei voi olla samaa harmaata sumutarpomista kuin silmät auki eletty elämäkin? [/quote] Minä taas toivoisin että noita ihania unia näkisin useamminkin. Yleensä uneni ovat vain painajaisia. Tuollaiset kertomani unet piristävät mieltä kummasti, vaikka sitä joutuu pettymäänkin siihen tosiasiaan että se oli vain unta. :) ap

[/quote]

Miksi ihmeessä? No, tietenkin jos vielä herättelee toiveita tosielämän toteutumisista. Itse haluaisin vain jatkaa noita unia, enkä herätä koskaan. Valitettavasti nykyään tuntuu, että tunnistan jo unen aikana tapahtuman epärealistisuuden ja sabotoin alitajuisesti itseni pois onnellisesta unestakin. Sitten aamulla taas yritetään karistaa se täydellinen opiskelukaverityttö pois mielestä.

Vierailija
9/42 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voit ihan hyvin tehdä asian eteen jotain oikeassa elämässäsi. Samassa ammatissa toimivissa on usein samanhenkisiä ihmisiä, aloittamalla uuden harrastuksen voi tavata jonkun mielenkiintoisen ihmisen jne. Mahdollisuuksia on paljon. Et voi valitettavasti saada haluamiasi asioita jos et ole valmis laittamaan tikkua ristiin haaveidesi vuoksi. 

Vierailija
10/42 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:50"]Ap voit ihan hyvin tehdä asian eteen jotain oikeassa elämässäsi. Samassa ammatissa toimivissa on usein samanhenkisiä ihmisiä, aloittamalla uuden harrastuksen voi tavata jonkun mielenkiintoisen ihmisen jne. Mahdollisuuksia on paljon. Et voi valitettavasti saada haluamiasi asioita jos et ole valmis laittamaan tikkua ristiin haaveidesi vuoksi. 
[/quote]

Harrastuksiin ei ole varaa. Ja onhan niitä ihania miehiä tullut elämässä vastaan, mutta onnistun aina torjumaan heidät. En tiedä mikä mussa on vikana. En kai vain uskalla päästää ketään lähelleni. Vaikka haluaisin kovasti. Ap

Vierailija
11/42 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:27"] Tuo uni oli parasta elämässäni pitkään aikaan. Että mä olen säälittävä. Ja se vitutus kun heräsin siitä unesta ja tajusin että se kaikki olikin vain unta. :( Kaipaan läheisyyttä ja seuraa. [/quote] Näin tapahtuu liian usein. Ensin kävelemme pitkäaikaisen ihastuksen kanssa käsi kädessä kukkaiskedolla ja seuraavaksi herään yksinäisestä asunnostani vailla elämänhalua. Miksi unimaailma ei voi olla samaa harmaata sumutarpomista kuin silmät auki eletty elämäkin? [/quote] Minä taas toivoisin että noita ihania unia näkisin useamminkin. Yleensä uneni ovat vain painajaisia. Tuollaiset kertomani unet piristävät mieltä kummasti, vaikka sitä joutuu pettymäänkin siihen tosiasiaan että se oli vain unta. :) ap

[/quote]

Miksi ihmeessä? No, tietenkin jos vielä herättelee toiveita tosielämän toteutumisista. Itse haluaisin vain jatkaa noita unia, enkä herätä koskaan. Valitettavasti nykyään tuntuu, että tunnistan jo unen aikana tapahtuman epärealistisuuden ja sabotoin alitajuisesti itseni pois onnellisesta unestakin. Sitten aamulla taas yritetään karistaa se täydellinen opiskelukaverityttö pois mielestä.
[/quote]
Koska onhan se kiva kokea jotain ihanaa edes välillä, vaikka sitten vain unessa. Mutta parempi sekin kuin ei mitään. :) ap

Vierailija
12/42 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:50"]Ap voit ihan hyvin tehdä asian eteen jotain oikeassa elämässäsi. Samassa ammatissa toimivissa on usein samanhenkisiä ihmisiä, aloittamalla uuden harrastuksen voi tavata jonkun mielenkiintoisen ihmisen jne. Mahdollisuuksia on paljon. Et voi valitettavasti saada haluamiasi asioita jos et ole valmis laittamaan tikkua ristiin haaveidesi vuoksi.  [/quote] Harrastuksiin ei ole varaa. Ja onhan niitä ihania miehiä tullut elämässä vastaan, mutta onnistun aina torjumaan heidät. En tiedä mikä mussa on vikana. En kai vain uskalla päästää ketään lähelleni. Vaikka haluaisin kovasti. Ap

[/quote]

Kuulostaa taas niin tekosyyltä tuo että harrastuksen aloittaminen on rahasta kiinni. On niitä halpoja ja ilmaisiakin harrastuksia, niihin pitää vaan uskaltaa tarttua. Samoin pitää uskaltaa mennä mukaan elämän tarjoamiin eri tilanteisiin, eikä jäädä esim. kotiin nysväämään. Ehkä ne sun aiemmin tapaamat ihmiset ei vaan olleet sinulle sopivia tai sitten olet havainnut omat puutteesi ja voit tästä lähtien ruveta kehittämään niitä paremmiksi. :)

Vierailija
13/42 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua. Unessa täysin epärealistisetkin haaveet joskus toteutuvat, vaikka hereillä ollessa tietäisi ettei tule ikinä kelpaamaan kenellekään sellaiselle josta haaveilee :(

Vierailija
14/42 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:59"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:40"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:27"] Tuo uni oli parasta elämässäni pitkään aikaan. Että mä olen säälittävä. Ja se vitutus kun heräsin siitä unesta ja tajusin että se kaikki olikin vain unta. :( Kaipaan läheisyyttä ja seuraa. [/quote] Näin tapahtuu liian usein. Ensin kävelemme pitkäaikaisen ihastuksen kanssa käsi kädessä kukkaiskedolla ja seuraavaksi herään yksinäisestä asunnostani vailla elämänhalua. Miksi unimaailma ei voi olla samaa harmaata sumutarpomista kuin silmät auki eletty elämäkin? [/quote] Minä taas toivoisin että noita ihania unia näkisin useamminkin. Yleensä uneni ovat vain painajaisia. Tuollaiset kertomani unet piristävät mieltä kummasti, vaikka sitä joutuu pettymäänkin siihen tosiasiaan että se oli vain unta. :) ap [/quote] Miksi ihmeessä? No, tietenkin jos vielä herättelee toiveita tosielämän toteutumisista. Itse haluaisin vain jatkaa noita unia, enkä herätä koskaan. Valitettavasti nykyään tuntuu, että tunnistan jo unen aikana tapahtuman epärealistisuuden ja sabotoin alitajuisesti itseni pois onnellisesta unestakin. Sitten aamulla taas yritetään karistaa se täydellinen opiskelukaverityttö pois mielestä. [/quote] Koska onhan se kiva kokea jotain ihanaa edes välillä, vaikka sitten vain unessa. Mutta parempi sekin kuin ei mitään. :) ap

[/quote]

Itse koen tuon vain kiusaamisena. Roikotetaan naaman edessä jotain, joka sitten vedetään viimeisellä mahdollisella hetkellä pois edestä. Teininä vielä jaksoin hakea näistä unista ja unelmista voimaa seuraavaan päivään, mutta nyt kyynisenä kolmikymppisenä päällimmäinen fiilis on vitutus. Ja kovasti yritän häätää pois sitä sisäistä romantikkoa, joka vastoin parempaa tietoa elättelee vielä toiveita jostain kivasta tapahtumasta tämän unimaailman suhteen.

Vierailija
15/42 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:50"]Ap voit ihan hyvin tehdä asian eteen jotain oikeassa elämässäsi. Samassa ammatissa toimivissa on usein samanhenkisiä ihmisiä, aloittamalla uuden harrastuksen voi tavata jonkun mielenkiintoisen ihmisen jne. Mahdollisuuksia on paljon. Et voi valitettavasti saada haluamiasi asioita jos et ole valmis laittamaan tikkua ristiin haaveidesi vuoksi.  [/quote] Harrastuksiin ei ole varaa. Ja onhan niitä ihania miehiä tullut elämässä vastaan, mutta onnistun aina torjumaan heidät. En tiedä mikä mussa on vikana. En kai vain uskalla päästää ketään lähelleni. Vaikka haluaisin kovasti. Ap

[/quote]

Kuulostaa taas niin tekosyyltä tuo että harrastuksen aloittaminen on rahasta kiinni. On niitä halpoja ja ilmaisiakin harrastuksia, niihin pitää vaan uskaltaa tarttua. Samoin pitää uskaltaa mennä mukaan elämän tarjoamiin eri tilanteisiin, eikä jäädä esim. kotiin nysväämään. Ehkä ne sun aiemmin tapaamat ihmiset ei vaan olleet sinulle sopivia tai sitten olet havainnut omat puutteesi ja voit tästä lähtien ruveta kehittämään niitä paremmiksi. :)
[/quote]
No ei se kyllä mikään tekosyy ole, jos on näin persaukinen. Olen opiskelija. Ja ongelma on juurikin siinä että vaikka toinen kertoo kiinnostuksestaan ja haluaisi kanssani jotain enemmän niin torjun samantien tämän ihmisen. En edes tiedä miksi. Vaikka itse olisinkin myös kiinnostunut tästä ihmisestä. Vaikea selittää. Ap

Vierailija
16/42 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän peräsuoli voi putkahtaa ulos aiankin vähän, jos on vaikka kova ummetus tai harrastaa rajua anaaliseksiä. Unessa taas mikä tahansa on mahdollista... 

Noh, enivei, itsekin olen kovin ujo ja arka enkä uskalla päästää ihmisiä lähelleni, koska pelkään torjuntaa ja häpeän tunteita. Pari kertaa olen ollut suhteessa mut kumpikaan ei ollut mulle oikea, ehkä ensi kerralla jos semmoinen tulee... :/

Vierailija
17/42 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:59"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:40"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:27"] Tuo uni oli parasta elämässäni pitkään aikaan. Että mä olen säälittävä. Ja se vitutus kun heräsin siitä unesta ja tajusin että se kaikki olikin vain unta. :( Kaipaan läheisyyttä ja seuraa. [/quote] Näin tapahtuu liian usein. Ensin kävelemme pitkäaikaisen ihastuksen kanssa käsi kädessä kukkaiskedolla ja seuraavaksi herään yksinäisestä asunnostani vailla elämänhalua. Miksi unimaailma ei voi olla samaa harmaata sumutarpomista kuin silmät auki eletty elämäkin? [/quote] Minä taas toivoisin että noita ihania unia näkisin useamminkin. Yleensä uneni ovat vain painajaisia. Tuollaiset kertomani unet piristävät mieltä kummasti, vaikka sitä joutuu pettymäänkin siihen tosiasiaan että se oli vain unta. :) ap [/quote] Miksi ihmeessä? No, tietenkin jos vielä herättelee toiveita tosielämän toteutumisista. Itse haluaisin vain jatkaa noita unia, enkä herätä koskaan. Valitettavasti nykyään tuntuu, että tunnistan jo unen aikana tapahtuman epärealistisuuden ja sabotoin alitajuisesti itseni pois onnellisesta unestakin. Sitten aamulla taas yritetään karistaa se täydellinen opiskelukaverityttö pois mielestä. [/quote] Koska onhan se kiva kokea jotain ihanaa edes välillä, vaikka sitten vain unessa. Mutta parempi sekin kuin ei mitään. :) ap

[/quote]

Itse koen tuon vain kiusaamisena. Roikotetaan naaman edessä jotain, joka sitten vedetään viimeisellä mahdollisella hetkellä pois edestä. Teininä vielä jaksoin hakea näistä unista ja unelmista voimaa seuraavaan päivään, mutta nyt kyynisenä kolmikymppisenä päällimmäinen fiilis on vitutus. Ja kovasti yritän häätää pois sitä sisäistä romantikkoa, joka vastoin parempaa tietoa elättelee vielä toiveita jostain kivasta tapahtumasta tämän unimaailman suhteen.
[/quote]
No itse olen vielä parikymppinen ja uskallan vielä toivoa että joskus minäkin löydän sen oikean ja uskallan päästää hänet elämääni. :) ap

Vierailija
18/42 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:05"]Kyllähän peräsuoli voi putkahtaa ulos aiankin vähän, jos on vaikka kova ummetus tai harrastaa rajua anaaliseksiä. Unessa taas mikä tahansa on mahdollista... 

Noh, enivei, itsekin olen kovin ujo ja arka enkä uskalla päästää ihmisiä lähelleni, koska pelkään torjuntaa ja häpeän tunteita. Pari kertaa olen ollut suhteessa mut kumpikaan ei ollut mulle oikea, ehkä ensi kerralla jos semmoinen tulee... :/
[/quote]

Minulla ihan sama ongelma. :/ ap

Vierailija
19/42 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut te kaipaatte yhtään mitään.

Vierailija
20/42 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:05"]Kyllähän peräsuoli voi putkahtaa ulos aiankin vähän, jos on vaikka kova ummetus tai harrastaa rajua anaaliseksiä. Unessa taas mikä tahansa on mahdollista...  Noh, enivei, itsekin olen kovin ujo ja arka enkä uskalla päästää ihmisiä lähelleni, koska pelkään torjuntaa ja häpeän tunteita. Pari kertaa olen ollut suhteessa mut kumpikaan ei ollut mulle oikea, ehkä ensi kerralla jos semmoinen tulee... :/ [/quote] Minulla ihan sama ongelma. :/ ap

[/quote]

kauheeta.... ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan