Paino lähti putoamaan kivasti keskellä kesää!
Innostuin heinäkuussa käymään kuntosalilla ihan vain siksi, että mieliala kohenisi ja saisin lihaskunnolla hallintaan kaikenlaisia kiputiloja. Olen käynyt siellä mielihyvästä, en pakotettuna ja verenmaku suussa semmoiset 3-4x viikossa. Lisännyt hyötyliikuntaa kotona niin, että joka päivä tulisi 30-60 minuuttia aktiivista, hikistä tekemistä vaikka pihahommissa.
Ruokavaliolle en ole tietoisesti tehnyt yhtään mitään! Liikkuminen kyllä laittaa syömään vähän eri tavalla kuin itsestään. Tekee mieli hedelmiä ja salaatteja enemmän, olutta ei lainkaan. Ja tadaa: 109,1kg-- 103,5kg kuukaudessa :O
Onpa kiva jatkaa elokuukin!
Kommentit (11)
Pienempi tonniluku häämöttää.
Käyn salilla 3-4 kertaa viikossa ja syön mitä mieli tekee.
101,2kg
101,9kg
Paino vaihtelee ylös-alas, on kerran käväissyt 99,8:ssa. Yitän työntää vaa'an kaappiin, etten tuijottelisi sitä joka aamu. Ruokailutahti on asettunut itsekseen sellaiseksi, että syön aamupalan klo 9 maissa, lounaan vasta klo 14 ja lopuksi illallisen vasta klo 20 jälkeen. Yksi palautusjuoma urheilun jälkeen. Välissä ei tule nälkä. Johtuu ehkä helteestä.
Mulla sama tilanne paitsi että en käy salilla vaan rupesin käymään iltalenkillä. Lähti näläntunnekin pois. Kuudestakympistä rysähti viiteenkymmeneenviiteen.
Katselin peilikuvaani, kun menin salille. Vyötärö 103cm. Kyllä olen melkoinen löllykkä... Onneksi ei ainakaan pahemmaksi nyt mene.
Ja Hah! Hyvin kulki! Hiki norui niin että pisarat lensivät ja fiilis oli silti hyvä. Oli kai sopiva syketaso? Tuntui, että olisi voinut jatkaa loputtomiin, kun jäähdyttelin loput 20 minuuttia kuntopyörällä. Järki sanoi vain, että ulos ajoissa, ei pidä liioitella.
Taas kotiin tullessa aavistuksen pahoinvoiva olo, ei tee yhtään mieli ruokaa. On kai tuo tavallista? Olen kuullut monen sanovan, että menee puolitoista tuntiakin niin, ettei voi syödä mitään.
ap Kääriytyy vilttiin ja jäähtyy sohvan nurkassa :)
Hyvä! Noin sen laihdutuksen ja lihasten kasvattelun tulisi tapahtuakkin, omasta halusta ja jaksamisesta! Tsemppiä jatkoon :)
Aika jännä, että jouduin pian jättämään pois nesteenpoistolääkkeenkin (Furesis 20mg tarv.), joka oli määrätty erilaisiin turvotuksiin. Alkoi verenpaine mennä niin matalaksi, että silmissä pimeni. Nesteet kiertävät näköjään itsestään niin, että sormukset vain pyörivät. ap
Hyvä että homma toimii! Elämäntapamuutoksen pitäisikin olla se ensimmäinen ratkaisu, sitten vasta lääkkeet.
Mulla on samalla metodilla tullut kuukaudessa kilo lisää. Ruokahalu on salin jälkeen aivan hirveä, eikä nälkä lähde pelkällä salaatilla.
103kg ja eilen vilahti 102,6 :O
Mieliala on jo paljon pirteämpi ja yöunet maistuvat hyvin.