Miksi Suomessa on reilusti todella rumia naisia, muttei miehiä?
Miehet ovat yleensä vähintään tasoa siedettävä. Parhaillaan tasoa erittäin namu. Naiset taas kaikkea väliltä kauhea ja ihan kaunis. Mistä johtuu??
Kommentit (34)
Uu missäpäin Suomea tuollaista? Paljon luulin Suomea kierrelleeni mutta näköjään olen laput silmillä kulkenut.
Hauskaa,että ne rumat naiset saa kauniita poikalapsia, mutta rumia tyttälapsia ja taas ne komeat miehetkin saa vain komeita poikalapsia, mutta rumia tyttölapsia. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Oon itsekin ihmetellyt. Jokainen mies hipoo täällä lähes täydellisyyttä ja naiset siitä huolimatta vaan nipottaa.
haastan otsikon kirjoittajan oikeuteen lievästä pahoinpitelystä. Maha tuli kipeäksi nauramisesta.
On näköjään katsojan silmässä se miesten hyvännäköisyys. Olen itse tosi isossa firmassa enkä ole huomannut siellä vielä yhtään hyvännäköistä miestä. Ei kaikki naisetkaan (tai edes suurin osa, en minäkään) ole mitenkään kauniita, mutta miehet ovat kyllä vielä rumempia.
Kyllä niitä rumia miehiä löytyy.
Ja paljon.
Terveisiä potilastöitä tekevältä hoitsulta
En oo kyllä missään niin rumia ukkoja nähny kun suomessa. Lapsenikin tein ulkomaalaisen kanssa jotta välttyttäis rumuusgeeniltä...
Miehenä sanon, et miehet on tässä maassa rumempia. Harvoin näkee hyvännäkösiä, timmejä ja tyylikkäitä miehiä. Monesta naisesta taas näkee, et ulkonäöstä huolehditaan. Mut suomalaiset pääosin on aika harmaata kansaa.
Hah hah, niin varmaan. Mielipide se on sinunkin, harva sen kanssasi kuitenkaan jakaa. Aloitetaan nyt vaikka siitä,että ylipaino on miehillä naisia yleisempää. Sekö on kaunista?
Ulkomaalaiset naiset ovat todella kuumia ja kauniita ja heidän kauneutensa nousee vuosi vuodelta.
Suomalaiset naiset saatava kauneusoppiin ulkomaille!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:49"]Ulkomaalaiset naiset ovat todella kuumia ja kauniita ja heidän kauneutensa nousee vuosi vuodelta.
[/quote]
Ajatella, on vain Suomi ja ulkomaat.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:49"]
Ulkomaalaiset naiset ovat todella kuumia ja kauniita ja heidän kauneutensa nousee vuosi vuodelta.
[/quote]
Sori muttei kiinnosta olla kaunis.
-ruma nainen-
Kauneus on katsojan silmissä. Jos minun mieheltä kysytään niin on kyllä sitä mieltä,että minä olen kauniimpi kuin yksikään suomalainen mies:) Muuten olisi ottanut sen suomalaisen miehen.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:48"]Miehenä sanon, et miehet on tässä maassa rumempia. Harvoin näkee hyvännäkösiä, timmejä ja tyylikkäitä miehiä. Monesta naisesta taas näkee, et ulkonäöstä huolehditaan. Mut suomalaiset pääosin on aika harmaata kansaa.
[/quote] Joo ja sitku on oikeesti ihan hyvännäkönen mies nii muut miehet tyylii haukkuu homoks ja puhuu paskaa ku pikkulikat.