30-40-vuotias, voisitko harrastaa seksiä 21-vuotiaan naisen kanssa?
Kommentit (35)
miksen voisi? iahan nuori tyttö :) m34
Totta helvetissä, kyllä nuori reikä aina maistuu, nyt pitää jyystää 33v naista, jolla on liian usein pää kipeä ja väsyttää, neitsyyden vein 15-vuotiaana 13v:ltä, ja haluai joka reikään.
-eräs Marko
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:49"]
En voisi, koska noin nuori tyttönen ei ole vielä riittävän naisellinen. t. sala-ikis
[/quote]
Moi marjatta 54v
Miksi ei. Ihan sama minkä ikäinen toinen on, kunhan kemiat yms natsaa ja molemmat haluaa. Ei tietty niin nuorta, että menee laittomuuksien puolelle.
M39
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:30"]En, koska olen heteronainen.
[/quote]
Älä ole noin ahdasmielinen. Itse voisin ihan hyvin harastaa seksiä nätin 21-vee pojan kanssa, vaikka melkein täysheteromies olenkin.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:39"]
Älä ole noin ahdasmielinen. Itse voisin ihan hyvin harastaa seksiä nätin 21-vee pojan kanssa, vaikka melkein täysheteromies olenkin.
[/quote]
Eli todellisuudessa oletkin biseksuaali. Sillä ei ole väliä oletko harrastanut seksiä miehen kanssa vai ei.
Totta kai! Täyttäisin sen pienen limavitun kullin oksennuksella.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:39"]
[/quote]
Eli todellisuudessa oletkin biseksuaali. Sillä ei ole väliä oletko harrastanut seksiä miehen kanssa vai ei.
[/quote]
Olen. Ei kerta homoo tee.
Jos sillä ei ole converseja. Vaikka taitavat nuo olla enempi täti-ihmisten kirous tätä nykyä. Jep, olen erittäin nirdo - eikä kiinnosta onko minulla siihen sinun mielestäsi varaa vai ei :D
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:58"]
[/quote]
Väittikö joku homoksi?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:58"]
[/quote]
Väittikö joku homoksi?
[/quote]
Homoilu, se on miesten hommaa. Sanontohan nämä vain....
Sitäpaitsi ihan jokainen ihminen on biseksuaali.
Monasti tuossa iässä ja vahempanalin
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:07"]
Sitäpaitsi ihan jokainen ihminen on biseksuaali.
[/quote]
Ei muuten pidä paikkaansa. En ole homovastainen, mutta miespuoliset ihmiset eivät yksinkertaisesti kiinnosta siinä mielessä.
Fitness-naiset ja nuoret naiset. Niistä on av-mammojen pakkomielteet tehty.
Anteeksi, kysymys on siis osoitettu miehille. ap
Ilmaiseksi? Vaikka heti