kissani suuttui ja uhkasi lähteä helsinkiin
meillä oli paha riita iltapalaan liittyen kun en suostunut antamaan kissan lempiruokaa tonnikalaa ja kissa suuttui! aikoo lähteä serkkujensa luo hesaan :/
nyt se vihaisesti mulkoilee tuolla oven edessä ja olisi lähdössä mutta mä en avaa ovea sille.
Kuinka te muut kissanomistajat pärjäätte kissojenne kanssa?
Kommentit (15)
Kissat ovat viisaita. Sinä et ole hyvä palvelija. Päästä se serkkulaan.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:48"]
Mikä on perustelusi, ettet antanut tonnikalaa? Ymmärrän kissaasi.
[/quote]no kun se sai sitä eilen! tänään sai tyytyä raksuihin
Kävin kusemassa naapurin ulko-ovelle, kostoksi sulle. En mä mihinkään Helsinkiin jaksa mennä ja naapurustossakin kuljen vaan siksi, että suostuttelisit mua herkuilla takaisin kotiin. Tollo.
T: Miiru
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:48"]
Mikä on perustelusi, ettet antanut tonnikalaa? Ymmärrän kissaasi.
[/quote]no kun se sai sitä eilen! tänään sai tyytyä raksuihin
[/quote]
Eikö se saa tuoretta/märkää pussiruokaa joka päivä?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:51"]
Kissat ovat viisaita. Sinä et ole hyvä palvelija. Päästä se serkkulaan.
[/quote]enkä päästä! sen serkuilla on huono vaikutus! viimeksi kun oli serkkujensa luona hän aloitti tupakan polton :o
Meillä kosti kissa vastaavan tapauksen kantamalla minulle hiiren ruokapöytään lautaselle ja maukaisi, että muuta ei tipu, tässä on sun evääsi tälle päivää.
t. murrosikäisen kissan omistaja
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:47"]
nyt se vihaisesti mulkoilee tuolla oven edessä ja olisi lähdössä mutta mä en avaa ovea sille.
[/quote]
:D
Meidän kissa osaa itse avata ovet jollei ne ole lukossa. Kerran maalla se avasi ulko-oven itselleen ja koiralle, he pakenivat yhdessä ulos.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:47"]
[/quote]
:D
Meidän kissa osaa itse avata ovet jollei ne ole lukossa. Kerran maalla se avasi ulko-oven itselleen ja koiralle, he pakenivat yhdessä ulos.
[/quote]mun kissa ei osaa! onneksi se on aika tyhmä ja yksinkertainen niin pääsen helpolla. Se vaan on rasittava kun nirsoilee ruuan kanssa
_________________[
vaadimme tonnikalaa!]
|
|
|
Ai se on kuullut etelän hiekkarannoista? Siellä niillä on taas bileet Hietsun hiekalla.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:00"]
_________________[
vaadimme tonnikalaa!]
|
|
|
[/quote]Ette saa kuin raksuja tänään ja niitä halvimpia. Tonnikala on uhanalainen, en halua edistää lajin kuolemista sukupuuttoon!
Jos lihaa haluatte niin voin jauhaa lihamyllyllä koiranpentujen lihaa, varmaan maistuis kisuille doggi?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:05"]
Ai se on kuullut etelän hiekkarannoista? Siellä niillä on taas bileet Hietsun hiekalla.
[/quote]ei se ole mitään voinut kuulla kun se on osittain kuuro ja sillä ei ole kissakavereita
Jaa se on niitä ylivertaisia, liian älykkäitä tähän maailmaan.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:08"]
Jaa se on niitä ylivertaisia, liian älykkäitä tähän maailmaan.
[/quote]ei älykäs vaan tyhmänpuoleinen
Mikä on perustelusi, ettet antanut tonnikalaa?
Ymmärrän kissaasi.