Mulla on eräs pakkomielle astianpesukoneen täyttöön liittyen
Pikkulusikoita ei voi ikinä laittaa itsekseen samaan koska ne on lapsia. Pikkulusikoiden kanssa pitää aina olla joko haarukoita (äitejä) veitsiä (isiä) lusikoita (mummuja) tai teräviä veitsiä (pappoja)
Muilla samanlaista vai olenko yksin pienen hulluuteni kanssa?
Kommentit (59)
No voi ei! Söpöä! Tämän jälkeen varmasti saman pakkomielteen omaan minäkin..=)
Paitsi kun entäs jos niillä lapsilla ois kivaa siellä keskenänsä ilman aikuista?
Ihana! Onko sulla muita vastaavia? Mulla on, kun ajan autoa menen pidempää reittiä ihan seuraksi muiden autojen kanssa ja parkkipaikalla tykkään laittaa samanvärisen tai merkkiseen auton kanssa samoin päin viereen.
Olisi kiva jos autot olisi isoilla parkkipaikoilla aina värijärjeTyksessä
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:05"]Olisi kiva jos autot olisi isoilla parkkipaikoilla aina värijärjeTyksessä
[/quote]
Se näyttäis kyllä hurjan kauniilta!
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:03"]Älä huoli, pian saa olla 8 pikkulusikkaa per 1 haarukka/veitsi/lusikka tms.
[/quote]
:DDD
En mä jaksais lajitella niitä sen jälkeen erikseen eli lajittelen ne sinne jo samaan kastiin ja helppo heittää sitten laatikkoon sen jälkeen.
Onko sulla leivoshaarukoita tai pieniä teräviä veitsiä? Mitä perheenjäseniä ne ovat? :D
Mä laitan aina koneeseen lasit kokojärjestykseen ja mukit värijärjestykseen ja mukien kahvat osoittamaan samaan asentoon.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 13:31"]Onko sulla leivoshaarukoita tai pieniä teräviä veitsiä? Mitä perheenjäseniä ne ovat? :D
[/quote]
Oisko vauvoja?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:03"]Älä huoli, pian saa olla 8 pikkulusikkaa per 1 haarukka/veitsi/lusikka tms.
[/quote]
Tämä oli hyvä! Ihailen nokkeluuttasi! :D
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 13:31"]Onko sulla leivoshaarukoita tai pieniä teräviä veitsiä? Mitä perheenjäseniä ne ovat? :D
[/quote]
Lemmikkieläimiä?
mä aina kun teen voileipiä niin katson että leivistä tulee "tasa-arvoiset" eli kaikki leivät saa saman verran täytteitä. Jos jostain tulee rumempi/vähempiosainen niin syön sen ensimmäisenä, ettei se joudu muiden leipien kiusattavaksi.
Ja tää on totta. Syön sen ensimmäisenä just sen takia. Moi kaikki jotka tunnistaa
Minä en voi kaupasta ottaa koskaan vain yhtä tuotetta, jos toinen jäisi yksin. Ei siis riitä, että on vaikka kaksi appelsiinimehua ja yksi omenamehu, eiväthän ne ole sama asia. Joko otan siis kaksi tai en yhtään, jos jäisi muuten yksin.
Omituinen pakkomielle tämäkin :D
Voi elämä :D vähän ihanaa huomata, etten ole yksin outojen neuroosieni kanssa :D mulla on vaikka kuinka paljon tuollaisia!! *haleja kaikille neuroottisille*
Meillä on hopeanharmaa skoda octavia, niinkuin aika monella muullakin. Parkkeeraan sen mieluiten aina toisen täsmälleen samanlaisen viereen. Hienointa on jos pääsee kahden harmaan octavian väliin. Onnistuu hämmästyttävän usein prisman parkkiksella :)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:03"]
Meillä on hopeanharmaa skoda octavia, niinkuin aika monella muullakin. Parkkeeraan sen mieluiten aina toisen täsmälleen samanlaisen viereen. Hienointa on jos pääsee kahden harmaan octavian väliin. Onnistuu hämmästyttävän usein prisman parkkiksella :)
[/quote]
Mitäs jos koko parkkiksella ei oo yhtään samanlaista autoa? Meetkö toiseen kauppaan?
Älä huoli, pian saa olla 8 pikkulusikkaa per 1 haarukka/veitsi/lusikka tms.