Nämä vesimelonikakut ei vaan mene mun jakeluun...
Kommentit (125)
Musta näyttää hyvältä, haluaisin ehdottomasti maistaa, on varmasti hyvää! Ja kiva vähän terveellisempi vaihtoehto
Aika ironista että lapsen nimikin on Ebba. Siis mitä helvettiä? :D
"Emme edelleenkään anna sokeriruokia Ebballe"
"
2 prk kookosmaitoa (ei homogenoitua, mielellään karrageenitonta)". :DDDDD
Voi lapsi rukkaa, kai nyt kerran vuoteen voisi oikeaa kakkua antaa VESIMELONIN sijasta :(
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:06"]
"Emme edelleenkään anna sokeriruokia Ebballe" " 2 prk kookosmaitoa (ei homogenoitua, mielellään karrageenitonta)". :DDDDD Voi lapsi rukkaa, kai nyt kerran vuoteen voisi oikeaa kakkua antaa VESIMELONIN sijasta :(
[/quote]
Mitä säälimistä on lapsessa, jolle ei sokeria syötetä?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:06"]
"Emme edelleenkään anna sokeriruokia Ebballe" " 2 prk kookosmaitoa (ei homogenoitua, mielellään karrageenitonta)". :DDDDD Voi lapsi rukkaa, kai nyt kerran vuoteen voisi oikeaa kakkua antaa VESIMELONIN sijasta :(
[/quote]
Mitä säälimistä on lapsessa, jolle ei sokeria syötetä?
[/quote]
Menee terveysintoilut jo hieman liiallisuuksiin jos ei syntymäpäivänä voi kakkua antaa, vaan pitää väkertää joku ihme vesimeloniversio
Onhan vesimeloni hyvää, mutta ei toi nyt kovin kakkumaista ole. Toisaalta en usko, että lapsi tai kukaan varsinaisesti kärsii siitä jos ei saa kakkua.
Kiitos vinkistä.
Tuohan voi olla hyvää!
En tunne ketään pientä lasta joka täytekakkua söisi, joten varmaankin melko sama, millainen viritys olisi ollut tarjolla.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:13"]Onhan vesimeloni hyvää, mutta ei toi nyt kovin kakkumaista ole. Toisaalta en usko, että lapsi tai kukaan varsinaisesti kärsii siitä jos ei saa kakkua.
[/quote] Minä en lapsena edes pitänyt kakusta. Minulla ei ollut synttäreilläni sen takia kakkua mutta kun miettii niin tuo olisi ollut ihan hyvä vaihtoehto
Minähän en mitään voi mistään tietää kun olen lapseton, mutta jumankauta että voi jollain olla aikaa väsätä! Minulla ei ole koko elämäni aikana ollut varmaan noin hienoja synttärijuhlia ja erikoisia tarjottavia kuin tuolla kolmevuotiaalla sankarilla. Ketähän varten niistä tehdään noin hienot? Värimaailmakin melko "aikuismainen". Ymmärrän että mainostetaan yhteistyökumppania, mutta silti - ei se lapsi muista oliko tarjolla raakakakkua vai tavallista. Yritetäänkö tehdä vaikutus toisten lapsien vanhempiin, blogin lukijoihin tai sukulaisiin? Vai onko tuo väsääminen vain tämän bloggaajan harrastus? Ei se pikkulapsiaika taidakaan olla niin rankkaa ja väsyttävää ihan kaikille vanhemmille..
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:06"] "Emme edelleenkään anna sokeriruokia Ebballe" " 2 prk kookosmaitoa (ei homogenoitua, mielellään karrageenitonta)". :DDDDD Voi lapsi rukkaa, kai nyt kerran vuoteen voisi oikeaa kakkua antaa VESIMELONIN sijasta :( [/quote] Mitä säälimistä on lapsessa, jolle ei sokeria syötetä? [/quote] Menee terveysintoilut jo hieman liiallisuuksiin jos ei syntymäpäivänä voi kakkua antaa, vaan pitää väkertää joku ihme vesimeloniversio
[/quote]
Sokerin välttäminen ei ole liiallista terveysintoilua. Sokeri aiheuttaa monia sairauksia.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:18"]
En tunne ketään pientä lasta joka täytekakkua söisi, joten varmaankin melko sama, millainen viritys olisi ollut tarjolla.
[/quote]
Kyllä meillä ainakin lapset syövät täytekakkua.
Ihan hieno ajatus ettei syötä pienelle sokeria, mutta liika on liikaa näinkin päin. Kyllä mun mielestä olisi voinut maistaa esimerkiksi sitten tuota raakakakkua tai mustikkapiirakkaa, pala tai kaksi kakkua kerran vuodessa ei tapa ketään :D
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:06"] "Emme edelleenkään anna sokeriruokia Ebballe" " 2 prk kookosmaitoa (ei homogenoitua, mielellään karrageenitonta)". :DDDDD Voi lapsi rukkaa, kai nyt kerran vuoteen voisi oikeaa kakkua antaa VESIMELONIN sijasta :( [/quote] Mitä säälimistä on lapsessa, jolle ei sokeria syötetä? [/quote] Menee terveysintoilut jo hieman liiallisuuksiin jos ei syntymäpäivänä voi kakkua antaa, vaan pitää väkertää joku ihme vesimeloniversio
[/quote]
Sokerin välttäminen ei ole liiallista terveysintoilua. Sokeri aiheuttaa monia sairauksia.
[/quote]
Kerropa mikä sairaus lapselle tulee jos saa kerran vuodessa täytekakkua ja 364 päivää vuodessa noudattaa sokeritonta ruokavaliota?
Aikuisetko söivät kaikkea, mutta lapselle vain melonikakkua?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:05"]Aika ironista että lapsen nimikin on Ebba. Siis mitä helvettiä? :D
[/quote] Miten mä en nyt tajua tuon nimen ironiaa?
Hei yäk.. Sori, spontaani reaktio.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:30"]Aikuisetko söivät kaikkea, mutta lapselle vain melonikakkua?
[/quote] Miksi ei? Jos lapsi tykkää niin miksi pitäisi syöttää väkisin jotain sokerista?
Vesimelonia jossa jotain kookoskermaa päällä? Ei kuulosta yhtään hyvältä. Vesimeloni sellaisenaan on kyllä hyvää. Tuskin maailma kaatuu jos yhtenä päivänä vuodesta syö jotain sokerista. Jotenkin surullista kun ei kunnon kakkua voi edes antaa, pelkkää hedelmää vaan.
Hyi näytti pahalta