Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FitLine kokemuksia?

Vierailija
17.03.2015 |

Onko kukaan kokeillut näitä FitLine tuotteita? Tuntuu, että facebookissa joka toinen hehkuttaa näitä mutta mulle on jääny vähän epäselväksi onko ne urheilun lisäravinteita vai ateriakorvikkeita, joilla lahdutetaan?

Onko tarkoitus käyttää "loppuelämän ajan" vai käytetäänkö näitä kuurina 2-3kk kerrallaan? Paljonko nämä tuotteet maksaa?

terveisin, haluan kuuman bikinivartalon kesäksi ;)

Kommentit (331)

Vierailija
21/331 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 08:11"]

Hei, mikä niiden tuote olisi toimivin? Kokemuksia?

[/quote] Perussetti itsellä menossa, Basic+Active+Resto. Tämä kai tärkein, muut jogurtit yms. on sitten ihan ylimääräistä.

Vierailija
22/331 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nämä tuotteet ovat käsittääkseni luonnonmukaisia ja siksi kalliita. Ne on jauhoa joka pistetään veteen ja juodaan jonka vuoksi ne imeytyy ihan solutasolle asti. Joissakin kommenteissa moni on sanonut että tuli pahemmat oireet yms ja se johtuu siitä et keho puhdistuu sillä vitamiineilla ja jos on jotain tauteja ennestään kehossa niin ne purkautuu jonka jälkeen ne häviää.
Ite oon 17-vuotias tyttö ja käyttänyt ala-asteelta asti näitä ja voin sanoa että ihan huippuja:).
Oon kerran vuodessa sairaana :D
Mulla oli pienenä ennen fitline käyttöä sellainen ongelma, että sain ruoan vedettyä ylös (löysä läppä jossai vatsassa) aloin käyttää näitä ja helpotti sekin vaiva: huomasin siitä ku tässä hiljattain basic oli loppunut ja yhtäkkiä sit taas alko vetäyttää ruokaa.
Ymmärrän että moni ei usko aineisiin joita hehkutettaa, mut suosittelen kokeilemaan. Eikä tuloksia nyt aivan heti tule mistään! Mut fitline on vitamiinit jotka ihan taatusti toimii. Ei mitkään teolliset pillerit. Yritin syödä magnesiumia ( purkissa sanottiin että 4 päivässä) ja oon luovuttanut ko ne ei mee alas ja pelkään että ne jää pötköksi jonnekki suolistoon jos ei niin hyvin imeydy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/331 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkan vielä tuohon pitkään viestiin että mieluummin juon restoratea josta myös saa magnesiumia

Vierailija
24/331 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää näihin, mut nää on ihan mahtavii.

Vierailija
25/331 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhtä hyviä kuin ternimaitokapselit aikoinaan? ;)

Vierailija
26/331 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein huijauksen huipentuma. Tuttuni käyttää näitä ja nyt on alkanut facessa kampanjointi ja hurmoksellinen tuputtaminen. Muun muassa kaiken parantavat. Sama myyjä, joka kutsuilla erilainen nyyhkytarina milloin erosta, raskaasta arjesta, urheiluvammasta jne, mikä nyt näyttäisi olevan kohderyhmään parhaiten uppoavin, ja kuinka tätä ylihintaista sokerilitkua juomalla on kaikki selvinnyt. Syöpäkin oli kuulemma tutuntutulta parantanut ja minulle väitti kirkkain silmin, miten tekevät yhteistyötä minulle tärkeän liiton kanssa ja tiesin asian valheeksi. Tämä tuttuni joka käyttää näitä on todella ylipainoinen,samoin hänen teini-ikäiset lapsensa, ei ole tuo juotava sokeri sitä auttanut. Lisäksi on aika väsynyt, flunssassa ,kärttyinen ja maha ruikulla, mutta voi että kun nä on niiiin hyviä. Myyjä sanoo että voi mennä vuosikin ennenkuin auttaa, vaikka solutasolla muutokset tapahtuvat oikeasti noin kolmessa kuukaudessa. Pääraaka-aineena sokeri. Olkaa ihmiset oikeasti järkeviä ja kriittisiä, vain myyjien kukkarot hyötyvät näistä. Mistään viralliselta taholta näitä ei suositella.

Vierailija
27/331 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 12:32"] Oikein huijauksen huipentuma. Tuttuni käyttää näitä ja nyt on alkanut facessa kampanjointi ja hurmoksellinen tuputtaminen. Muun muassa kaiken parantavat. Sama myyjä, joka kutsuilla erilainen nyyhkytarina milloin erosta, raskaasta arjesta, urheiluvammasta jne, mikä nyt näyttäisi olevan kohderyhmään parhaiten uppoavin, ja kuinka tätä ylihintaista sokerilitkua juomalla on kaikki selvinnyt. Syöpäkin oli kuulemma tutuntutulta parantanut ja minulle väitti kirkkain silmin, miten tekevät yhteistyötä minulle tärkeän liiton kanssa ja tiesin asian valheeksi. Tämä tuttuni joka käyttää näitä on todella ylipainoinen,samoin hänen teini-ikäiset lapsensa, ei ole tuo juotava sokeri sitä auttanut. Lisäksi on aika väsynyt, flunssassa ,kärttyinen ja maha ruikulla, mutta voi että kun nä on niiiin hyviä. Myyjä sanoo että voi mennä vuosikin ennenkuin auttaa, vaikka solutasolla muutokset tapahtuvat oikeasti noin kolmessa kuukaudessa. Pääraaka-aineena sokeri. Olkaa ihmiset oikeasti järkeviä ja kriittisiä, vain myyjien kukkarot hyötyvät näistä. Mistään viralliselta taholta näitä ei suositella. [/quote] Sori, mut ei niissä ole lisättyjä sokereita. [/quote][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 12:32"] Oikein huijauksen huipentuma. Tuttuni käyttää näitä ja nyt on alkanut facessa kampanjointi ja hurmoksellinen tuputtaminen. Muun muassa kaiken parantavat. Sama myyjä, joka kutsuilla erilainen nyyhkytarina milloin erosta, raskaasta arjesta, urheiluvammasta jne, mikä nyt näyttäisi olevan kohderyhmään parhaiten uppoavin, ja kuinka tätä ylihintaista sokerilitkua juomalla on kaikki selvinnyt. Syöpäkin oli kuulemma tutuntutulta parantanut ja minulle väitti kirkkain silmin, miten tekevät yhteistyötä minulle tärkeän liiton kanssa ja tiesin asian valheeksi. Tämä tuttuni joka käyttää näitä on todella ylipainoinen,samoin hänen teini-ikäiset lapsensa, ei ole tuo juotava sokeri sitä auttanut. Lisäksi on aika väsynyt, flunssassa ,kärttyinen ja maha ruikulla, mutta voi että kun nä on niiiin hyviä. Myyjä sanoo että voi mennä vuosikin ennenkuin auttaa, vaikka solutasolla muutokset tapahtuvat oikeasti noin kolmessa kuukaudessa. Pääraaka-aineena sokeri. Olkaa ihmiset oikeasti järkeviä ja kriittisiä, vain myyjien kukkarot hyötyvät näistä. Mistään viralliselta taholta näitä ei suositella. [/quote] Sori, mut ei niissä ole lisättyjä sokereita. [/quote] miksi sitten purkin kyljessä on lähes ensimmäisenä sokeri? Hedelmäsokeri on myös sokeria, vaikka onkin parempi vaihtoehto kuin valkoinen sokeri. Jos listalla on ensimmäisenä tuo sokeri, tarkoittaa se myös sitä, että sitä on tuotteessa eniten. Lisäksi mitään eloperäistä näissä ei ole, kovin luonnonmukaiselta ei kuulosta jauhettu porkkana, minkä prosessin sen on pitänyt käydä tullakseen siihen muotoon? Itse syön suoraan ruuasta kaiken tarvitsemani ja mitään puutoksia ei minulla ole ollut,verikokeissa hypännyt useammin ja kaikki kohdillaan ilman tätä tuotetta.

[/quote] En osaa vastata miksi sokeri on ensimmäisenä. Se kuitenkin kaikki on luonnollisista aineista tullutta ja elimistö tarvitsee myös sokeria toimiakseen. Lucky you, jos et koe tarvitsevasi näitä.  Outoa että et tiedä minkälaisen prosessin porkkana käy tullakseen jauhetuksi?

Vierailija
28/331 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarnata osaat sinäkin =)

Vierailija
29/331 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 12:32"] Oikein huijauksen huipentuma. Tuttuni käyttää näitä ja nyt on alkanut facessa kampanjointi ja hurmoksellinen tuputtaminen. Muun muassa kaiken parantavat. Sama myyjä, joka kutsuilla erilainen nyyhkytarina milloin erosta, raskaasta arjesta, urheiluvammasta jne, mikä nyt näyttäisi olevan kohderyhmään parhaiten uppoavin, ja kuinka tätä ylihintaista sokerilitkua juomalla on kaikki selvinnyt. Syöpäkin oli kuulemma tutuntutulta parantanut ja minulle väitti kirkkain silmin, miten tekevät yhteistyötä minulle tärkeän liiton kanssa ja tiesin asian valheeksi. Tämä tuttuni joka käyttää näitä on todella ylipainoinen,samoin hänen teini-ikäiset lapsensa, ei ole tuo juotava sokeri sitä auttanut. Lisäksi on aika väsynyt, flunssassa ,kärttyinen ja maha ruikulla, mutta voi että kun nä on niiiin hyviä. Myyjä sanoo että voi mennä vuosikin ennenkuin auttaa, vaikka solutasolla muutokset tapahtuvat oikeasti noin kolmessa kuukaudessa. Pääraaka-aineena sokeri. Olkaa ihmiset oikeasti järkeviä ja kriittisiä, vain myyjien kukkarot hyötyvät näistä. Mistään viralliselta taholta näitä ei suositella. [/quote] Sori, mut ei niissä ole lisättyjä sokereita. [/quote][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 12:32"] Oikein huijauksen huipentuma. Tuttuni käyttää näitä ja nyt on alkanut facessa kampanjointi ja hurmoksellinen tuputtaminen. Muun muassa kaiken parantavat. Sama myyjä, joka kutsuilla erilainen nyyhkytarina milloin erosta, raskaasta arjesta, urheiluvammasta jne, mikä nyt näyttäisi olevan kohderyhmään parhaiten uppoavin, ja kuinka tätä ylihintaista sokerilitkua juomalla on kaikki selvinnyt. Syöpäkin oli kuulemma tutuntutulta parantanut ja minulle väitti kirkkain silmin, miten tekevät yhteistyötä minulle tärkeän liiton kanssa ja tiesin asian valheeksi. Tämä tuttuni joka käyttää näitä on todella ylipainoinen,samoin hänen teini-ikäiset lapsensa, ei ole tuo juotava sokeri sitä auttanut. Lisäksi on aika väsynyt, flunssassa ,kärttyinen ja maha ruikulla, mutta voi että kun nä on niiiin hyviä. Myyjä sanoo että voi mennä vuosikin ennenkuin auttaa, vaikka solutasolla muutokset tapahtuvat oikeasti noin kolmessa kuukaudessa. Pääraaka-aineena sokeri. Olkaa ihmiset oikeasti järkeviä ja kriittisiä, vain myyjien kukkarot hyötyvät näistä. Mistään viralliselta taholta näitä ei suositella. [/quote] Sori, mut ei niissä ole lisättyjä sokereita. [/quote] miksi sitten purkin kyljessä on lähes ensimmäisenä sokeri? Hedelmäsokeri on myös sokeria, vaikka onkin parempi vaihtoehto kuin valkoinen sokeri. Jos listalla on ensimmäisenä tuo sokeri, tarkoittaa se myös sitä, että sitä on tuotteessa eniten. Lisäksi mitään eloperäistä näissä ei ole, kovin luonnonmukaiselta ei kuulosta jauhettu porkkana, minkä prosessin sen on pitänyt käydä tullakseen siihen muotoon? Itse syön suoraan ruuasta kaiken tarvitsemani ja mitään puutoksia ei minulla ole ollut,verikokeissa hypännyt useammin ja kaikki kohdillaan ilman tätä tuotetta.

[/quote] En osaa vastata miksi sokeri on ensimmäisenä. Se kuitenkin kaikki on luonnollisista aineista tullutta ja elimistö tarvitsee myös sokeria toimiakseen. Lucky you, jos et koe tarvitsevasi näitä.  Outoa että et tiedä minkälaisen prosessin porkkana käy tullakseen jauhetuksi?

[/quote]

Tuotteissa on eniten fruktoosia joka on jopa haitallisempaa kuin tavallinen sokeri. Aiheuttaa mm. maksarasvaa. Lisäksi fläsärit josta väitetään että johtuu siitä että aine vaikuttaa solutasolla on aivan paskapuhetta. Se johtuu vain niasiinista.

Huijaus mikä huijaus.

Vierailija
30/331 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken kestää elämää, sekin synkkää ja ikävää.

Vierailija
31/331 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 02:04"]

FitLine on aivan loistava.Olen saanut upean biksuni vartalon itselleni FitLinen ansiosta ja myös olen toiminut jällen myyjänä ja nyt tienaan 50000€ kuukadessa helposti kotona ilman että minun pitää muuta työtä tehdä. Suositelen ehdottomasti. ja voin myös opastaa sniua jälleen myyjäksi. T: Angelica Helppolainen Itsenänen FitLine jälleen myyjä

[/quote]

Vain 50.000 € kuussa? Itse olen Amwayn-edustaja ja minulle tulee 100.000 € kuussa tilille. Mutta kyllä 50.000 € sivubisnes voisi kiinnostaa.

Vierailija
32/331 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne on Xd

Vierailija
33/331 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:54"]

[/quote]

Tuotteissa on eniten fruktoosia joka on jopa haitallisempaa kuin tavallinen sokeri. Aiheuttaa mm. maksarasvaa. Lisäksi fläsärit josta väitetään että johtuu siitä että aine vaikuttaa solutasolla on aivan paskapuhetta. Se johtuu vain niasiinista.

Huijaus mikä huijaus.

[/quote] Sut nolattiin jo tuolla toisessa ketjussa.

Vierailija
34/331 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hömppään? Eli psoriasisko huitelee helvettiin pelkkään hömppään uskomalla?? Ei! Kyllä se huiteli ihan näillå fitskuilla!!

Vierailija
35/331 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:43"]

[/quote]
Porkkanan läpi käymän prosessin kyseenalaistan siksi,että kuinka voidaan sanoa sitä luonnonmukaiseksi ja paremmaksi kuin syödä se porkkana sellaisenaan? Sokeria tarvitsee, sen tiedän ja syönkin täysjyväviljaa, vihanneksia ja hedelmiä päivittäin. Mutta kun tuote on suurimmaksi osaksi sokeria niin voiko sitä oikeasti väittää kaikki vaivat parantavaksi ihmeeksi? Varsinkin, kun siinä vielä lisäksi on keinotekoisia makeutusaineita, joita ei suositella myöskään käytettäväksi? Haluaisin myös kuulla jonkin järkiperustelun enkä mitään salaliittoteoriaa,että miksi näitä ei suositella valtion puolesta jokaiselle suomalaiselle, jos meidän puhdas kotimainen ruokamme ei riitä?Näitähän pitäisi jakaa sairaaloissa kautta maan, kun syöpäkin oli luennoitsijan äidin siskon kaiman tyttäreltä kadonnut? Mutta onneksi tämäkin menee ohitse samaten kuin aloe vera hömpötys niin ei tarvi kuunnella jatkuvaa tuputtamista ja aivopesu yrityksiä saati syyllistämisiä oman kehon laiminlyönnistä. Kenellekään kun ei ole mitään virallista todistusta ulkopuoliselta taholta, että nämä toimisivat. Itse en kasvotusten ala asiasta vänkäämään kenenkään kanssa vaan sanon kiitos ei. Kuitenkin nyt jo huomaa, että näillä ihmisillä ystävät katoavat ja heistä varoitellaan, että ei kannata olla tekemisissä jos et halua kuunnella saarnaa.
[/quote]
Jokainen uskoo mihin lystää mutta osaatko sanoa että miten ihmeessä nää fitskut auttoi psoriasis ihoa enemmån kuin mikään lääkärin määräämä kuuri/voide tai valohoidot? Että juu kyllä nää vaan toimii mutta onneks sun ei ole pakko näitä käyttää ;)

Vierailija
36/331 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa maksaa kallista hintaa sokerilitkuista niin mikäs siinä. Kannattaa opetella syömään puhdasta, tavallista ruokaa ja unohtaa tällaiset verkostomarkkinointihuijaukset.

Vierailija
37/331 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

14.04.2015 klo 15:26

Onkohan nää lapsille haitallisia? Yksi tuttu niitä lapselleenkin syöttää.

Ei

Tuttavan lapselle alkoi kasvaa näistä parta? En kyllä omalleni antais!

Vierailija
38/331 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkää ihmiset maalaisjärkeä!

Lukekaa mitä niiden purkkien kyljissä lukee.

Fitlinen tuotteista saa joistakin vitamiineista ja hivenainesta hirveän yliannostuksen.

Itsekin käytän Fitlinen tuotteita, mutta en todellakaan niin paljon kuin purkin kyljessä sanotaan. Pidän välillä pari kolme päivää taukoa, ja sitten syön niitä taas. Minulla 1 kk:n annos kestää ainakin 3 kk:tta. En ole laskenut, että tulisiko joku toinen luontaistuote halvemmaksi.

Hirvittää välillä ,kun ihmiset kehuvat Fitlinen tuomaa piristystä. Tottakai sitä piristyy, kun vetää yliannostusta vitamiineista.

Vierailija
39/331 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkää ihmiset maalaisjärkeä!

Lukekaa mitä niiden purkkien kyljissä lukee.

Fitlinen tuotteista saa joistakin vitamiineista ja hivenainesta hirveän yliannostuksen.

Itsekin käytän Fitlinen tuotteita, mutta en todellakaan niin paljon kuin purkin kyljessä sanotaan. Pidän välillä pari kolme päivää taukoa, ja sitten syön niitä taas. Minulla 1 kk:n annos kestää ainakin 3 kk:tta. En ole laskenut, että tulisiko joku toinen luontaistuote halvemmaksi.

Hirvittää välillä ,kun ihmiset kehuvat Fitlinen tuomaa piristystä. Tottakai sitä piristyy, kun vetää yliannostusta vitamiineista.

Vähemmän niissä on kuin mitä tarve. Itse vedän sitä Actia ja Restoa kolminkertaisesti ja silti vielä kourakaupalla pillereitä purkista.

Vierailija
40/331 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikuttaa solutasolla" on ehkä paskin myyntilausahdus mitä oon koskaan kuullut. :D Oon varmaan sit kuollut kun elän normaalilla ruoalla joka siis ei tietystikkään vaikuta solutasolla.

C'mon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi