Tuurin siivooja Tuula
Aivan ihana ja positiivinen persoona :) Kävimme ystävänpäivänä Tuurissa ja heti aamulla siivooja, Tuula oli jakamassa kukkia niin ihanan iloisesti. Tuli itsekin tuolloin todella hyvä mieli koko päiväksi ja muistelen edelleen lämmöllä tätä ihmistä :) Toivon kaikkea hyvää hänelle. Katsoin juuri netistä, että Tuula on päässyt uuteen Tuuri sarjaankin mukaan.
Kommentit (112)
Mä ja mies koitetaan aina vältellä sitä... Varmasti ihan kiva joo sellasille jotka tykkää lässyttävistä ja samaa toistavista ihmisistä :D
Tarjoushaukka on symppis ja mielenkiintonen myös
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:31"]Tarjoushaukka on symppis ja mielenkiintonen myös
[/quote]
Tarjoushaukka on kuuma! Ggrrrrrrrr!
Siis noita ei näe ilmaiseksi netistä?
Tuuri on kuin joku sirkus konsanaan,Vesa Keskinen tietty pääklovnina. Varmaan puolella koko henkilökunnasta on shokkiväreillä värjätyt hiukset ja asiakkaatkin on kaikenkirjavia.
Onko se Katmandu mies vai nainen?
Ei helvetti, taas jäi katsomatta!!
Junttien ohjelma..tuulipuvut taas hehkuttaa :)
Osuit naulan kantaan! Pää tulee ohjelman katsomisesta kipeäksi ja herkimmät saavat migreenikohtauksen Tuuria katsellessa. Liikaa jonninjoutavaa hössytystä. Voiko kaupassakäynti olla enää vaikeampaa?
Voi apua miten se Vesa sönköttää englantia sille eukolleen ._.
no minä meinasin saada Vesan syliin, kun kipitin vessaan :D ihmettelin, että "perkele äijä rynnii päälle kuin omistaisi koko paikan!" ja sitten tajusin että oho. perässä tuli vaimo vauva sylissä ja kameraryhmä.. ja meitsi rynnii hampaat irveessä kohti hotelli helpotusta :D
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 08:54"]
Vieköhän se silmät päästä kun suhde loppuu, kun se autokin piti palauttaa.
[/quote]
ai hemmetti totta tosiaan!! Paha tilanne! :D
katmandu on kyllä vähän reppana tapaus, vois tosiaan kattella mitä suuhunsa pistää niin saattaisi se puolisokin rinnalle löytyä..
Mut Tuula on kyllä ihana. Herttanen luonne.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:12"]
Minusta taas Tuula on ihme hissukkka, en varmasti tulisi toimeen sen kanssa. En ole käynyt Tuurissa ei tyyliäni .
[/quote]
"ei ole tyyliäni" tuo oli hauska heitto. En ole käynyt Tuurissa, mutta voisin käydä jos kohdalle osuisi. Minun ei ole pakko sulautua paikkoihin joissa käyn. Käyn mielelläni itselleni eksoottisissa paikoissa. Ja eihän sitä tiedä kuinka sinne sulautuisi, ennen kuin on käynyt siellä.
Mä haluan Tuuriin! :) Mun elämäni pyörii niin erilaisissa ympyröissä ja erilaisten ihmisten kanssa, joten tuo olisi ihana elämysmatka.
Suoraan sanoen melko hajutonta ja mautonta tämä ihmiskunta mun työpiireissä on, ei ole mitään mitä kytätä tai arvostella... Olenkin jo pyytänyt että menisimme kesälomareissulle Tuuriin, ´musta olisi ihana katsella erilaisia ihmisiä.
T:insinööri ja insinöörismiehensä
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 23:41"]
Ihmettelen, että SOL siivouspalvelu on Tuulan yleensä palkannut töihin ?
[/quote]niin, tuulahan itse sanoi että jää aina suustaan kiinni asiakkaiden kanssa. ei taida olla kovinkaan tehokas siivooja.
Hulluja ne on kaikki..haukat ja tuulat
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:08"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 08:26"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 08:23"]
On se kuma että Tuulan tapaiset on ihmisten mielestä aitoja. Jos minä introvertti ja ujo ihminen olen aito kukaan ei ihastele. Jos tässä elämässä on jotain oppinut niin sen että "olet vain oma itsesi" on huonoin mahdollinen neuvo.
[/quote]
Sinä sinä sinä. Kuka tässä nyt sua on haukkunu? Tai edes puhunut sun kaltaisista?
[/quote]
Minä minä minä juuri. Että saisi ihastelua aitoudesta, pitää olla hirmu pirtsakka, käyttäytyä vähän niinkuin lapsi, intoilla kaikesta. Ja se on sitten aito? Minun mielestä se on päinvastoin vahva suojakuori, joka sanoo että ethän voi olla mulle vihainen (tai väkivaltainen) kun olen näin herttainen söpöstelijä. Ei varmaankaan kaikilla mutta monella, enkä tietty tiedä kuuluuko Tuula niihin.
[/quote]
Noni ooppas assi hiljaa. No one cares
Tuula on herttain tollee etänä ja pieninä annoksina aivan hyvä piristys ankeiden ja apaattisten möllyköiden keskellä. En silti toivo, et joka nurkan takana ois yhtä pirtee tapaus
Aika pelottava. Onneksi ei asu mun naapurissa...