Miksi olet lihava?
Suurimmalla osalla lihavista on varmasti jokin tekosyy sille miksi ovat lihavia. Mikä on sinun?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 10:23"]
Olen lievästi ylipainoinen koska haen suklaasta ja suolaisista piirakoista sitä mielihyvää, jota vaille jään koska mieheni ei anna minulle hellyyttä, läheisyyttä eikä seksiä lainkaan, vaan pitää minua vastenmielisenä, rumana ja läskinä. Olen 167 cm ja noin 70 kiloa, ystävieni mielestä en ole lihava, vaan ehkä hieman pullea.
[/quote]
Tämä jos mikä on tyhmän ihmisen itsepetosta! Jos itsekin tiedät korvaavasi huonon suhteen sisällön syömällä, niin eikö päässäsi ole jotain pahasti vialla, heitä se paska suhde menemään ja lopeta mässyttäminen!
Mikset kehtaa vaan myöntää, että sulla ei ole selkärankaa olla syömättä herkkuja, turha siitä sitä huonoa suhdettasi on sanoa syyksi.
Systeeminen kortisoni, jota joudun syömään keväisin astmaani. Lihon joka kevät 5-15 kg. Kevyesti nousee, mutta hankala pudottaa. Yritän pudottaa kyllä yleensä kesäisin.
Koska ruoka on hyvää ja olen liian mukavuuden haluinen liikkuakseni
Mulla kanssa tekosyynä liikasyönti ja herkkujen nimenomaan. Ja liikunnan välttely myös laiskuudesta johtuen. Kunpa ap kertoisi oikean syyn, niin pääsisin tästä valehtelusta itselleni ja samalla varmaan läskeistä...
Syön liikaa kulutukseeni nähden, vaikka en erityisen kohtuuttomasti syökään. Mutta tällaisella keski-ikäisellä konttorirotalla se kulutus on vaan niin pieni, että ilman suklaan ja sipsien ja muiden herkkujen mässytystäkin helposti lihoo. Olen 165 cm pitkä ja painan 78 kg.
Rakastan herkkuja ja ruokaa.
Tekosyy tai ei. Ei kiinnosta sun mielipitees asiaan enkö todellakaan sua mielyyttääkseni ala laihuttaa. Jos et kestä lihavia katsella ni pysy himassa tai kattele muualle.
Hohhoijaa... että te jaksatte jauhaa tätä samaa shittiä :-D
Tykkään hyvästä ruoasta ja nuorten naisten tiukoista pilluista. Mikäs sen mukavampi yhdistelmä :)
Olen suojannut itseni läskimuurilla JOTTA MIEHET EI KIINNOSTUISI MINUSTA. 5 lasta 3:lle eri miehelle, että kai sitä vähemmälläkin huoraamisella joutaisi itseänsä rankaisemaan.
Varmistan siis että saan olla miehiltä rauhassa. Koska olen niin vietävissä. Kauniit sanat ja lupaukset uppoaa minuun, koska olen hyväuskoinen hölmö. Vain yhden lapseni sukulaiset pitävät häneen yhteyttä ja hän tapaa isäänsä säännöllisesti.
Onko tämä mielestäsi tekosyy lihavuudelle?
Mulla tavallaan sama syy kuin 21:llä, vaikka minulla ei lapsia olekaan. Mutta olen huomannut olevani miesten suhteen täysin vietävissä. Rakastun ihan jokaiseen, joka vaan minulle huomiota osoittaa, ja tähän asti kaikki ne joiden kanssa olen suhteeseen päätyneet ovat olleet erittäin kusipäitä pelimiehiä. Vaan eipä enää lirkuttele miehet kun on kerätty 30 kg ylimääräistä pehmustetta ympärille!
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 10:09"]Siirtäisitkö tonnin tililleni, nelonen.
Sinun tietämättömyytesi ei paranna minun syöpääni, joka on kymmenen tappavimman syövän joukossa.
Typerään kysymykseen vastataan yhtä typerällä vastauksella.
Toivon edelleen, että jokainen loputon läskiherjaaja pääsee itse kokeilemaan, millaista on sairastaa syöpää kortisonin pahasti turvottamana. Lisää vielä settiin kortisonin heikentämät jalat, niin tiedät, millaista elämä voi olla.
Toivotan hyvää jatkoa typeryytesi kanssa.
[/quote]
Die, bitch
Syön liikaa ja epäterveellisesti, enkä liiku.
Ei minulla ole TEKOsyitä, tiedän kyllä miksi olen lievästi ylipainoinen. Teen liikaa töitä, istun paljon autossa, joudun syömään tien päällä välillä epäterveellisesti, nukun liian vähän, ja syön hieman yli kulutukseni. Liikuntaa harrastan kyllä tarpeeksi. Se 100-200 ylimääräistä kaloria päivässä yhdistettynä kaikkeen tuohon muuhun lihottaa helposti kilon kuukaudessa, vaikkei mässäilisikään.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 10:09"]Siirtäisitkö tonnin tililleni, nelonen.
Sinun tietämättömyytesi ei paranna minun syöpääni, joka on kymmenen tappavimman syövän joukossa.
Typerään kysymykseen vastataan yhtä typerällä vastauksella.
Toivon edelleen, että jokainen loputon läskiherjaaja pääsee itse kokeilemaan, millaista on sairastaa syöpää kortisonin pahasti turvottamana. Lisää vielä settiin kortisonin heikentämät jalat, niin tiedät, millaista elämä voi olla.
Toivotan hyvää jatkoa typeryytesi kanssa.
[/quote]
Die, bitch
[/quote]
Toivon todella että saat itse syövän
Minun tekosyyni on runsas kortisoni, jota saan hoitona yhteen vaikeimmista syövistä.
Toivottavasti sinä pääset pian kokeilemaan samaa tekosyytä.
Olen lievästi ylipainoinen koska haen suklaasta ja suolaisista piirakoista sitä mielihyvää, jota vaille jään koska mieheni ei anna minulle hellyyttä, läheisyyttä eikä seksiä lainkaan, vaan pitää minua vastenmielisenä, rumana ja läskinä. Olen 167 cm ja noin 70 kiloa, ystävieni mielestä en ole lihava, vaan ehkä hieman pullea.