Uudenvuoden kuvat! linkkaa kuvasi
Minkälaista uuttavuotta vietätte? linkatkaa kuvia teistä uuden vuoden vietossa!
Kommentit (19)
Sikaria poltellen kotivaatteissa mennään
Täshän mie oon, koitin jopa hymyä vetää naamaan kuvaa varten! niin ja päällä on vintagemekko ja helmet on joululahjaks saadut
Leppoisissa tunnelmissa.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 19:33"]
Täshän mie oon, koitin jopa hymyä vetää naamaan kuvaa varten! niin ja päällä on vintagemekko ja helmet on joululahjaks saadut
[/quote]
tatuoinnin otin vuonna 65, jos kiinnostaa
Mietin et viittiksmie ees kuvaa tämmöselle sivulle laittaa mut kylhän mie sit ajattelin et mikäpä ei? mie oon tämmönen tyylikäs vanhempi rouva ja jos joku haukkuu minnuu ni mie en ota kuuleviin korviin!
Mie en täs viittiny tonne ulkosalle lähtee ku on noita kipuja ja pyörätuoli ei aina kulje tuolla pakkasessa niinkon pitäis mut kyll sitä juhlittua tulee sisälläkin!
Mies sairastu vatsatautiin niin ei päästy koko perhe yhtiin hevijuhliin, meni suunnitelmat ihan pipariks! :( mut minkäs voi nyt kävi näin! ni meitsi on onneks viel ihan pirtee ja jaksan tätä vauvaa yksinäänki hoitaa! ni biletetään vauvan kans kotona ja hyvä meininki on!! mies makaa raatona tuol sängys mut kyll mä sitäki täs samal jaksan hoiteleen! sori ku en ehi tän enempää jutusteleen must tuntuu et noi munkit palaa uuniin ni täytyy tästä mennä! ja pääl on tosiaa nää bilekledjut ku luulin et päästäs lähtee ulos juhlimaan!
Moikka vaan! eksyin tänne ku googlettelin täs ajan kulukseni kaikenlaista! Ni meitsi on täs bilettämäs ku kaverit hylkäs mut ne halus lähtee viinaralliin ja meitsi on vähä tämmöstä rentoo mut uskonnollista tyyppii ni meitsi juhlii tän uudenvuoden ihan vaan kotokotona sukulaisten seuras! Nonni eiks ookkin jännää? ai ei vai? no anna mä kerron sulle mun aatteista: mä kuuntelen Bob Marleytä ja mä uskon ihan aikuisten oikeesti Jeesukseen, mun mielestä Jeesus oli hieno mies, hieno ihminen. Oon täs vuosien varrella oppinut niin paljo häneltä, Jeesukselta itseltään. Haluaisin kertoo teille ihan kaikille jotka tänään siellä ootte niin paljon tästä miten hieno ihminen Jeesus oli, mulla olis pari linkkiä asiaan liittyen mut mulla on täs noin viiskymmentä eri sivua auki et kestää hetken kaivaa ne linkit esiin. Jos oot samaa mieltä ni jutellaan lisää, oon muuten sinkku =)
Oon akateeminen sinkkumies ja kovissa bileissä just nyt! ehdin just ja just täs naputteleen mun kuvan tänne, oon vähän juonu mut kyl täs viel kirjottaan pystyy! ni kaverit teki mulle pari pilaa ja mun puku vaihtu aika jännää asuun ;) nyt täytyy mennä jatkaa bileitä jos tänä iltana viel irtois joltain kuumalta mallilta, ties mitä se uus vuos tuo mukanaan mut koska oon sinkku ni pidän silmät ja korvat auki ja tietty käyn joka nettisaitilla kattomas ketä tääl käy ;)
Meitsi räväytti oikee kunnol tänä vuonna nää bileet käyntii! tukasta tehtiin oranssi ja jos kiinnostaa suosittelen teille hyvää kampaajaa
EN omaa kuvaa uskalla laittaa mut mun mies pukeutu uudenvuodenjuhliin elvikseks :) Sulonen näky!
Tässä tulis kuva meidän perheen koirista!:) ostettiin amerikkalaisesta nettikaupasta koirille asut uudenvuodenjuhliin! Ollaan saatu paljon kehuja näistä koirien puvuista! kohta lähdetään uudelleen koirapuistoon esittelemään näitä
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 20:01"]
Tässä tulis kuva meidän perheen koirista!:) ostettiin amerikkalaisesta nettikaupasta koirille asut uudenvuodenjuhliin! Ollaan saatu paljon kehuja näistä koirien puvuista! kohta lähdetään uudelleen koirapuistoon esittelemään näitä
[/quote]
Ihanat!!! +10 pistettä!!!!
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 19:33"]
Leppoisissa tunnelmissa.
[/quote]
HOT ALERT
* g o a t s e x * g o a t s e x * g o a t s e x *
g g
o / \ \ / \ o
a| | \ | | a
t| `. | | : t
s` | | \| | s
e \ | / / \\\ --__ \\ : e
x \ \/ _--~~ ~--__| \ | x
* \ \_-~ ~-_\ | *
g \_ \ _.--------.______\| | g
o \ \______// _ ___ _ (_(__> \ | o
a \ . C ___) ______ (_(____> | / a
t /\ | C ____)/ \ (_____> |_/ t
s / /\| C_____) | (___> / \ s
e | ( _C_____)\______/ // _/ / \ e
x | \ |__ \\_________// (__/ | x
* | \ \____) `---- --' | *
g | \_ ___\ /_ _/ | g
o | / | | \ | o
a | | / \ \ | a
t | / / | | \ |t
s | / / \__/\___/ | |s
e | / / | | | |e
x | | | | | |x
* g o a t s e x * g o a t s e x * g o a t e x *
Elviksellä näkyy kamelin varvas :-o
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 19:56"]
EN omaa kuvaa uskalla laittaa mut mun mies pukeutu uudenvuodenjuhliin elvikseks :) Sulonen näky!
[/quote]
Asiasta kolmanteen mutta onko tuo oikeesti oikeesti Elvis?
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 19:56"]EN omaa kuvaa uskalla laittaa mut mun mies pukeutu uudenvuodenjuhliin elvikseks :) Sulonen näky!
http://aijaa.com/cOYlqn
[/quote]
Kivekset kelluu, mutta missä muna? O_o