Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesvaatimukseni, onko ainoa oikea mies sitten uskontohullu?

Vierailija
29.12.2014 |

vaatimukseni ovat sellaisia etten kelpuuta tällaista miestä:

- en halua mieheksi sekakäyttäjää tai joka viikonloppu juovaa miestä koska en itsekkään ole sellainen

- en hyväksy sitä jos miehen mielestä abortti on joku "ehkäisymuoto" pari sinkkumiestä ovat niin sanoneet että sekin on heidän mielestään ehkäisymuoto. Hyväksyn kyllä abortin muille etenkin pakkotilanteissa, en siis ole täysin aborttia vastaan mutta minulle se ei ole mikään hemmetin ehkäisymuoto!!

- en kelpuuta miestä joka inhoaa lapsia ja eläimiä, en haluaisi olla ja asua sellaisen kanssa

- en hyväksy miestä joka vaihtaa kumppania kuin sukkia, en siis ymmärrä sitä jos mies ei pysty olemaan hetkeäkään ilman vaan koko ajan pitää olla jotain naista tarjolla ja sama minkälaista naista kunhan vaan joltain saa! Minua tämä ällöttää ja en pystyisi elämään sellaisen kumppanin vierellä, näitä miehiä on yllättävänkin paljon siellä sun täällä.

- en hyväksy kumppania joka matkustaa naisten perässä ulkomaille eli seksimatkoille, matkustelu on hyvä asia mutta ällöttää sellainen että mies menee sinne minne muna osoittaa ja en todellakaan haluaisi olla mukana sellaisilla matkoilla. Näitäkin tapauksia on nykyään varmaan jo joka kolmas? väitetään että muka nähtävyydet kiinnostaa ja käytetään se loma vain maksullisia naisia iskien jostain rantabaarista :`D

- ei kiinnosta seksifetissit ja niihin miehen mieliksi ryhtyminen

- Kaiken muun lisäksi tuollaiset vielä yleensä kuvittelevat olevansa jotain todellisia taivaan lahjoja naisille ja oikeita kultakimpaleita! eli heillä on uskomattoman hyvä itsetunto vaikka ovatkin pelkkiä pervoja

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kunnollista miestä helppo löytää.

Vierailija
2/4 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, hyvä ap! Olen miettinyt samaa, mutta onneksi näitä hyviäkin miehiä löytää. Mulla olisi vielä muutama lisäys tuohon listaan.

p.s. monet uskovaiset miehet on jees! Koko elämähän täällä on Jumalan etsintää ja sen kaipuuta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:59"]

Haha, hyvä ap! Olen miettinyt samaa, mutta onneksi näitä hyviäkin miehiä löytää. Mulla olisi vielä muutama lisäys tuohon listaan.

p.s. monet uskovaiset miehet on jees! Koko elämähän täällä on Jumalan etsintää ja sen kaipuuta. :)

[/quote]

Minkä uskonnon jumalaa pitäisi etsiä? Uskontoja on yli 10 000 erilaista.

Vierailija
4/4 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskontohullut ne vasta pervoja ovatkin. Lisäksi, jos ei itse ole uskonnollinen niin ei kannata hankkia uskovaista miestä, tulee vaan kinastelua jos syvällisistä asioista puhutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi