Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen saanut tarpeekseni av-mammoista!

Vierailija
19.10.2014 |

Vauvapalstalaiset suoraan sanottuna kusettavat aivan liikaa ja uskottavuus tällä sivustolla kärsii. Puhuuko kukaan täällä totta? Joka päivä provoja ja trolleja sekä paljon selvästi valheellisia kommentteja (esim. väitetään olevansa yli 50-vuotias, mutta käyttää liikaa nuorten slangia yms. ollakseen sen ikäinen/kun puhutaan ebolasta tms. maagisesti 99% palstalaisista on lääkäreitä, ja tämä perinteinen; kaikki täällä on akateemisia ;) tiedätte varmaan mitä tarkoitan jos olette vähääkään palstailleet... Tietääkö kukaan 'parempaa', rehellisempää palstaa jossa puhutaan aidoista asioista? Kiitos!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tässä on ku vierailijana saa kirjotella

Vierailija
2/13 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksplus on musta aika hyvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit on kanssa cosmopolitan mut siel on sit sen tyylistä porukkaa kuin kuvitella saattaa..

T.2

Vierailija
4/13 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ton ikäjutun niin hyvin; "jo 30 vuotta oltu naimisissa mun ihanan jätkän kanssa ja meil menee paremmin kuin koskaan!" <<< kuka 50+ kirjottais noin?

Vierailija
5/13 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen vaan sanon että itse olen 44-vuotias, ja olen joskus miettinyt että sisäisesti ei oikeastaan tunnu ollenkaan niin vanhalta ja "aikuiselta" kuin ehkä silloin parikymppisenä oletti niiden keski-ikäisten olevan. Ja taitaapa tota nuorison sanontojakin joskus tulla käytettyä ihan vahingossa kun 2 teiniä taikka esiteiniä talossa on.

Vierailija
6/13 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 00:54"]Ymmärrän ton ikäjutun niin hyvin; "jo 30 vuotta oltu naimisissa mun ihanan jätkän kanssa ja meil menee paremmin kuin koskaan!" <<< kuka 50+ kirjottais noin?
[/quote]

Harvempi 50+ osaa edes avata tietsikkaa :D

Vierailija
7/13 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:tä, itse olen melko nuori (alle 30v) enkä todellakaan osaa kuvitella itseäni palstailemassa vielä täällä yli 40-vuotiaana, kun nyt jo tekee pahaa jotkut todella lapselliset aloitukset. Lisäksi täällä on todella paljon alle 20-vuotiaitakin...

Vierailija
8/13 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 00:58"]Ymmärrän ap:tä, itse olen melko nuori (alle 30v) enkä todellakaan osaa kuvitella itseäni palstailemassa vielä täällä yli 40-vuotiaana, kun nyt jo tekee pahaa jotkut todella lapselliset aloitukset. Lisäksi täällä on todella paljon alle 20-vuotiaitakin...
[/quote]

Joo tän mäkin oon huomannu!

Vierailija
9/13 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No te tosiaan taidatte olla melko nuoria ;) Ei mulla kyllä ole ollenkaan vaikeuksia uskoa että täällä on melko paljon muitakin nelikymppisiä, ja jopa niitä 50-vuotiaita vanhuksiakin...

Vierailija
10/13 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai 50-vuotias on vanhus? No mikä mää sitten oon? T. 72v fossiili? 

Vierailija
11/13 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 00:58"]

Ymmärrän ap:tä, itse olen melko nuori (alle 30v) enkä todellakaan osaa kuvitella itseäni palstailemassa vielä täällä yli 40-vuotiaana, kun nyt jo tekee pahaa jotkut todella lapselliset aloitukset. Lisäksi täällä on todella paljon alle 20-vuotiaitakin...

[/quote]

No lähinnä hellyyttävää lukea, kuinka 20+ mieltää, millaista on "sitten kun ollaan oikeesti aikuisia". "Aikuinen" ei tietenkään koskaan hassuttele, ei ironisoi, ei naura pieruvitsille jne. Ja "aikuiset" ovat tietenkin muutenkin ihan samanlaisia.:-)

Voi tätä 2-kymppisen maailmaa..:)

Mutta joo, ikä tuo lisää palstalukutaitoa. Tämä ei ole ihan paras paikka musta kaksikymppiselle, kun ei ole vielä elämänkokemusta, millä ruotia "palstatotuuksia" tai tunnistaa trolleja.

Vierailija
12/13 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 00:58"]

[/quote]

No lähinnä hellyyttävää lukea, kuinka 20+ mieltää, millaista on "sitten kun ollaan oikeesti aikuisia". "Aikuinen" ei tietenkään koskaan hassuttele, ei ironisoi, ei naura pieruvitsille jne. Ja "aikuiset" ovat tietenkin muutenkin ihan samanlaisia.:-)

Voi tätä 2-kymppisen maailmaa..:)

Mutta joo, ikä tuo lisää palstalukutaitoa. Tämä ei ole ihan paras paikka musta kaksikymppiselle, kun ei ole vielä elämänkokemusta, millä ruotia "palstatotuuksia" tai tunnistaa trolleja.

[/quote]Pitääpä palata aiheeseen 10-20 vuoden kuluttua jos olen hengissä, kuinkahan moni näistä parikymppisistä on jo autuaasti unohtanut ettei aio roikkua täällä keski-ikäisenä :D

t. 44v

Vierailija
13/13 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 00:54"]

Ymmärrän ton ikäjutun niin hyvin; "jo 30 vuotta oltu naimisissa mun ihanan jätkän kanssa ja meil menee paremmin kuin koskaan!" <<< kuka 50+ kirjottais noin?

[/quote]

No eix se kiinteistökuningatar ainakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme