New York Cityn Täydelliset Naiset 6-kausi alkaa
Uusi kausi alkaa AVAlla torstaina 30.10! En malta odottaa! :) Tämä 6-kausi näytettiin Jenkeissä menneen kesän aikana, eli on hyvin tuore kausi näin Suomen takapajulasta katsottuna kun monet sarjat tulee tänne monta vuotta jäljessä.
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 10:42"]
Varakkaan miehen kanssa naimisissa oleva Kristen ei laita ruokaa eikä näytä lämpenevän lastenhoidolle, ja näytti siltä ettei välittänyt edes opettaa pientä lastaan kävelemään :(
[/quote]
Itse asiassa sillä lapsella on joku motorinen kehitysviivästymä ja niiden kotona käy fyssari tms lasta treenaamassa. Että ei ole tällä kertaa vanhempien syy se ettei mukula kävele.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 10:47"]
Ramonaakin sekompi on se Aviva, ja se sen karsea pervoseksihullu leski-isä! Ne on taas mukana tässä uudessa kaudessa.
[/quote]
Aviva tulee vaan hullummaksi kausi kaudelta. Tällä 6. kaudella se tappelee koko ajan jonkun kanssa ja loppukaudesta yhdessä jaksossa irrottaa sen jalkansa ja paiskaa keskelle lattiaa kun sillä hirttää ihan täysin kiinni.
Avivan mieshän on muuten sen Nanny-sarjan Nannyn näyttelijän, Fran Drescherin, serkku. Hyvää mainosta sillekin suvulle tuo yksi sekopää.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 10:42"]
Varakkaan miehen kanssa naimisissa oleva Kristen ei laita ruokaa eikä näytä lämpenevän lastenhoidolle, ja näytti siltä ettei välittänyt edes opettaa pientä lastaan kävelemään :(
[/quote]
Itse asiassa sillä lapsella on joku motorinen kehitysviivästymä ja niiden kotona käy fyssari tms lasta treenaamassa. Että ei ole tällä kertaa vanhempien syy se ettei mukula kävele.
[/quote]
Olen nähnyt tämän kutoskauden Jenkeissä jo, eli ensin ne vaan ihmetteli että miksi se lapsi vaan konttaa eikä kävele että kai sen pitäis kävellä jo, ja tämä äiti nosti vaan kamalan elämän siitä kun mies ei pääse töistään paikalle kun kävelyopettaja tulee käymään, eli keskittyi siinäkin minäminäänsä lapsen sijasta! Tuo mies kun tekee kovasti töitä jotta pystyy takaamaan vaimolleen ja lapselleen hyvän elintason, ja tuo nainen vaan valittaa sille ja mollaa sitä. Toivon ettei ole enää mukana ensi kaudella, jos sellainen tulee.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:12"]
Aviva tulee vaan hullummaksi kausi kaudelta. Tällä 6. kaudella se tappelee koko ajan jonkun kanssa ja loppukaudesta yhdessä jaksossa irrottaa sen jalkansa ja paiskaa keskelle lattiaa kun sillä hirttää ihan täysin kiinni.
[/quote]
Niin tulee vielä entistä sekoboltsimmaksi, se hankkii itselleen mm. astmalääkkeet koska ei halua lähteä muiden kanssa Montanaan haukkaamaan raitista ilmaa :DDD
Muistatteko viime kauden St.Barts-kohtauksen kun hän vaivautui paikalle miehensä saattamana ja siellä ei ollutkaan vastaanottokomitea fanfaareineen eikä punaisine mattoineen, vaan kännitädit Sonja ja Ramona altaalla! :DDDD
Sonjalla menee aika huonosti tällä 6-kaudella, sääliksi käy sitä ihmistä. Vaikuttaa kuitenkin olevan hyväsydäminen ja kiltti nainen.
Vaikuttaa tulevan herkullinen kausi! Eka jaksoin katoin äsken ja siinähän näkyi pätkiä tulevista jaksoista. Draamaa..
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:58"]
Menikö se Avivan 70 vee isä jo naimisiin sen mustaihoisen parikymppisen kynsiteknikon kanssa?
[/quote]
Ei mene ainakaan tällä kaudella.
Se pätkä jossa näytettiin Sonjan heiluttavan melkein paljaita pakaroitaan ihan täysillä jollain lavalla! :o Esiintyiköhän ihan selvin päin.....?
Aviva on ihan skitso.. Kiva että aina niin rauhallinen Carolekin antoi nyt takaisin ja kunnolla antoikin.
Toimiiko muilla katsomossa noi jaksot?
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 01:09"]
Toimiiko muilla katsomossa noi jaksot?
[/quote]
Just pyörii uusin.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 10:45"]
Yes! New York on näistä lempparini, ehkä siksi että pidän kaupungista.
[/quote]
Mä tykkään tästä myös eniten, kaupunki on ihana ja siksi myös koska nämä naiset antaa ulkoisten piirteidensä olla (isot nenät, pienet rypyt, pienet rinnat jne) eikä ole heti tekemässä naaman ja kropan korjailuja toisensa jälkeen kuten kaikissa näissä muissa Real Housewiveissa, joista OC ja BH taitavat olla pahimmat, sitten NJ ja ATL.
[/quote]
Joo. Esim. Heather on laihtunut, ja siksi kasvot näyttävät vanhemmilta ja roikkuvat hiukan. Vaikuttaisi siltä, ettei hirveästi oo botoxia tai muita täytteitä, pakollisen otsan lisäks.
Aviva ja Carolkin ovat selvästi oppineet, että riidellä täytyy jotta saa palkkashekin Bravolta. Ramona sensijaan on ollut yllättävän tyyni. :D
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:05"]
Onko Sonjalla taloushuolia edelleen? Sonja ja Ramona ovat realityn huippua, muut statistin osissa.
[/quote]
On valitettavasti. Se korostuu erityisesti tässä kaudessa josta olen nähnyt osan.
Sonja ja Ramona ovat kyllä sellaisia tärinätätejä että muut jää niille kakkoseksi! :D
[/quote]
Mulle on jääny vähän epäselväks, et millä se Sonja oikeastaan elää. Vai saako se siitä paahtimesta miljoonia? Erossahan ei sitten tullut rahaa ainakaan niin paljon kuin luuli, Town House rapistuu alle (voi vaan kuvitella kuinka paljon tollasen ylläpito maksaa) ja töissä ei tunnu käyvän.
Noh, assistentteja tuntuu riittävän kaikesta huolimatta. Sonja onkin ihanan suorapuheinen: onneksi kaupungissa on pilvin pimein rikkaiden lapsia, jotka tarvitsevat työkokemusta ja tekevät töitä (internship) Sonjalle ilmaiseksi. Siis buukkaavat manikyyrejä ja sen sellaista. :)
Joo. Kyllä noi on toinen toistaan hullumpia akkoja. Että sikäli saa ennemmän vastinetta rahoilleen kuin muissa vastaavissa. No se New Jerseyn mafia hyvänä kakkosena. Älykkäimmältä vaikuttaa itse asiassa se entinen malli, joka luonnehtii itseään kauniiksi mutta tyhmäksi.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 10:45"]
Yes! New York on näistä lempparini, ehkä siksi että pidän kaupungista.
[/quote]
Mä tykkään tästä myös eniten, kaupunki on ihana ja siksi myös koska nämä naiset antaa ulkoisten piirteidensä olla (isot nenät, pienet rypyt, pienet rinnat jne) eikä ole heti tekemässä naaman ja kropan korjailuja toisensa jälkeen kuten kaikissa näissä muissa Real Housewiveissa, joista OC ja BH taitavat olla pahimmat, sitten NJ ja ATL.