Olen tuomarina koiranäyttelyissä ja annan aina kauneimman naisen koiran voittaa
Kommentit (26)
Ei mitään. Olet epäpätevä niin tuomarina kuin ihmisenäkin. Kuole pois.
Mitäs sitten kun kaikki naiset on rumia, keski-ikäisiä ja lihavia?
Joku tainnu kattoa liikaa sinkkuelämää
Just joo. Minkä rodun tuomari olet?
Otan osaa. Tehtäväsi on todella vaikea, sillä useat koiraharrastajat ovat tatuoituja ja pyyleviä, mustissa kirppisretkuissa kulkevia ihmisiä, joilla on jäänyt teinikapina ulkoisesti päälle.
Kenties tehtävääsi helpottaaksesi sinun tulisi seuraavaksi antaa rumimman voittaa?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:56"]
Otan osaa. Tehtäväsi on todella vaikea, sillä useat koiraharrastajat ovat tatuoituja ja pyyleviä, mustissa kirppisretkuissa kulkevia ihmisiä, joilla on jäänyt teinikapina ulkoisesti päälle.
Kenties tehtävääsi helpottaaksesi sinun tulisi seuraavaksi antaa rumimman voittaa?
[/quote]
Tää on muuten niin totta! Yleisesti ottaen jotenkin nuhruisia nämä intohimoiset näyttelykävijät, varsinkin isojen rotujen kasvattajat/omistajat. Koirankarvainen musta fleece, löpöttävät farkut ja kroksit...
Tuomareita on useita. Ehkä Porvoon kisoissa on vain yksi tuomari.
Ai sen takia mun koira aina voittaa.
Olen yläkoulussa ja miesopettaja ja myönnän kirkkain silmin suosivani varsinkin hyvännäköisiä tyttöjä rääväsuisten poikien edelle. Aivan varmasti päätään aukova kundi saa huonomman numeron kuin hyvin käyttäytyvä ja mukava tyttöoppilas, vaikka tytön taidot olisivatkin hieman heikommat. Esimerkiksi jos pitäisi miettiä antaako 8 vai 9, ja koe-arvosanat olisivat samat, tyttö saisi 9 ja poika 8.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:18"]
Olen tuomarina koiranäyttelyissä ja annan aina kauneimman naisen koiran voittaa
Kysyttävää?
[/quote]
etkö sä muuten saa pildeä :(
n
No et sitten näköjään ole ollut tuomarina samoissa näyttelyissä missä minä.
Hahah! :D kylläpäs sä oot tyhmä :D
No se selittää miks koirarodut on jalostettu pilalle. Sairaiden voittajakoirien sukuja jatketaan.
Oi kiitos, luulin koiraani kainiiiksiXOXO
Tästä lähtien mun koirat osallistuu näyttelyihin vain Porvoossa! Pikkusen on helpompaa kun ei ole mitään lakka- ja värjäyskieltoja, ei tarvi enää jännittää että huomaako joku ja poistetaanko koko näyttelystä. Trimmausrahatki voi jatkossa käyttää omaan kampaajaan. Jes!
Kamalaa!!