Salkkarit Kalle ja Lari.
Hyi helvetti, jos niille tulee suhde. Täysin epärealistista.
Kommentit (19)
No tuo on ihan päivänselvää, mutta kohta HEIDI ja JANNE...
Oli mullakin suurpiirtein tuon ikäisenä suhde suurpiirtein tuollaisella ikäerolla. Oon oudompaakin nähnyt.
Hyvä että salkkareissa kerrankin homopari
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:13"]
Hyvä että salkkareissa kerrankin homopari
[/quote]
Jep! Joku vois seuraavaksi muuttaa sukupuolensa, sitä ei ole vielä Salkkareissa nähtykään.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 22:16"]
Miksi?
[/quote]Ei mulla homoseksuaalisuutta vastaan mitään ole. Mutta Lari on vasta 18-vuotias (ihan sama, minkä ikäinen näyttelijä on) eli lapsi.
Toivottavasti tulee suhde. Haluan nähdä Kallen syyllisyydentuntoisena ja ihastuneena. Merkit oli selvät jo kevään jaksoissa.
ei 18-vuotias ole lapsi. 18-vuotias on täysi-ikäinen. Teini joo, mutta ei lapsi.
Salkkarit on tunnettu realistisista juonikuvioistaan.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 22:20"]
Toivottavasti tulee suhde. Haluan nähdä Kallen syyllisyydentuntoisena ja ihastuneena. Merkit oli selvät jo kevään jaksoissa.
[/quote]Yritätkö oikeuttaa avuttomaan ja seksuaalisuuttaan hakevaan teiniin sekaantumisen??
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 22:22"]
Salkkarit on tunnettu realistisista juonikuvioistaan.
[/quote]18-vuotiaan ja kolmekymppisen suhde on täysin realistinen. Voitko perustella, miksi ei olisi?
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:39"]
PERVOA! Nyt se tapahtuu....
[/quote]
KALLE VIETTELEE LARIN HOMOKSI!
Kalle on just ihq, parempi ku se sönkkö tönkkö elias.
Kalle varmaan jättää Larin kun saa tietää Larin touhuista. Sitten kumpikin sekoilee ja lopulta Elias lohduttaa Laria. Näin se varmaankin menee. Ehkä Lari kiinnostuukin ihmisestä, eikä sukupuolesta.
No ei varmaa tulis jos Janne ei ois TAAS vähä puuttunu asioihi mikkä ei sille kuulu.
Oon ihan varma, et Larille ja Kallelle tulee suhde. Se on ollut jo keväästä asti nähtävissä ja toi uusin jakso vankisti uskoni. Kyse ei olekaan enää vain Kallen tunteista, vaan selkeesti myös Lari pitää hänestä.