Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuelämän (tv-sarja) mysteerit

Vierailija
22.07.2014 |

Nyt kun noita Sinkkiksiä tulee taas uusintoina, niin kysyisin av-tietäjiltä jo kauan miettimiäni asioita:

1) Carrie käyttää ehkäisynä pessaaria (jumittui siinä yhdessä jaksossa). Vieläkö sitä oikeasti joku käyttää? Tai oliko yleinenkin ehkäisykeino n. 15 vuotta sitten tai nykyisellään Jenkeissä?

2) Charlotte ei halua ympärileikkaamatonta miestä ja selviää, että sellaisen kanssa naiskentelu on ollut muutoinkin naisporukassa harvinaisempaa. New Yorkissako (Amerikassa) on todella ympärileikatut miehet enemmistönä? Juutalaisiahan eivät kaikki ympärileikatut ilmeisesti sarjassakaan ole.

Kommentit (1450)

Vierailija
1/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ihmetyttää, miten noidannäköinen Sarah J. Parker on monien mielestä niiin kaunis? :O

ja Mirandanalati  hämmästynyt olemus sekä lahnamaisuus sängyssä myös pisti silmiin

Vierailija
2/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se punapää muuten ole lesbo?`paistaa nimittäin läpi jokaikisessä seksikohtauksessa, on todella vaivaantunut ! mutta muuten ehkä kaunein koko porukasta, vaikkakin roolohahmo stalattu homssuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras keskustelu vähään aikaan! Lisää

Vierailija
4/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu muuten huomannut, että sarjan "alkusoitossa" aika lopussa näkyy bussi joka on täynnä ihmisiä, ja heti seuraavassa leikkauksessa se onkin tyhjä.. ihan tälleen btw.

Vierailija
5/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:39"]

Onko kukaan muu muuten huomannut, että sarjan "alkusoitossa" aika lopussa näkyy bussi joka on täynnä ihmisiä, ja heti seuraavassa leikkauksessa se onkin tyhjä.. ihan tälleen btw.

[/quote]Et sit oo lukenu koko ketjua

Vierailija
6/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:03"]

Miten niin Carrie eli SJP oli raskaana 5.tuotantokaudella, mä luulin ettei hänellä ole ns. biologisia lapsia, tai siis että ne on hankittu sijaissynnyttäjän avulla! Vai oonko väärässä?

[/quote]

Se sai myöhemmin ne kaksoset sijaissynnyttäjän avulla, mutta yksi poika taitaa olla ihan omasta kohdusta?

[/quote]

Eikös ne kaikki lapset ole biologisesti SJP:n omia? Raskaana oli vain ensimmäisestä.

Vierailija
7/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:27"]Ja mihin ne kaikki lemmikit aina joutuu? Esimerkiks Charlottan kingscharlesinspanieli pentuineen katosivat. Samoin se Samathan koira, oliko se enää siinä toisessa leffassa? Miks noi ihmiset edes hankkii lemmikkejä. Aidanin koira taisi olla ainoa, joka pysyi sarjassa ja joka pääsi paikkoihin mukaan ja kävi lenkeillä.

[/quote]

Charloten ja Harryn spanieli pentuineen esiintyy ainakin ekassa leffassa.

Samanthan koira on mukana toisen leffan alussa, jossa vietetään Anthonyn ja Stanfordin häitä ja Samantha on tuonut koiran laukussaan juhliin.

Vierailija
8/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:27"]

Miksei Carrie ottanut Aidania vaan Johnin? Mua on jäänyt niin harmittamaan.

[/quote]

Kyllä se Aidan taisi olla loppujen lopuksi liian köyhä. Mutta miten Carrie pystyi ostamaan Aidanin kanssa sen vuokrasäännöstellyn asuntonsa sekä naapuriasunnon joita olivat yhdistämässä?

Vierailija
9/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on näillä uusintakierroksilla ärsyttänyt, kun Carrie lähtee munan perässä Kaliforniaan (mikä sekin helvetin epäuskottava juonikuvio) ja Big alkaa siellä hotellihuoneessa lukea otteita Carrien kirjasta ja selittää niitä, ja Carrieta ottaa niin päähän, että eihän häntä kiinnosta puhua kirjasta vaan saada seksiä. No sitten Carrie teke myöhemmin saman Bergerille, eli puhuu ja puhuu Bergerin kirjasta, vaikka Berger ei itse halua. Pikku juttu, mutta aina pistää silmään.

Sitäkin olen ihmetellyt, kun varsinkin Carrie mutta myös muut on usein ilman rintsikoita, jopa jossain valkoisessa t-paidassa niin että nännit näkyy läpi, ja sitten seksiä harrastaessa ne rintsikat kuitenkin on käytössä. Ja seksikohtauksissa se teennäinen kiljunta... Ei kai kukaan oikeasti kilju noin? Eihän?

Vierailija
10/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:27"]

Ja mihin ne kaikki lemmikit aina joutuu? Esimerkiks Charlottan kingscharlesinspanieli pentuineen katosivat. Samoin se Samathan koira, oliko se enää siinä toisessa leffassa? Miks noi ihmiset edes hankkii lemmikkejä. Aidanin koira taisi olla ainoa, joka pysyi sarjassa ja joka pääsi paikkoihin mukaan ja kävi lenkeillä.

[/quote]

Ai miks lemmikkejä hankitaan? No siksi, että niiden kanssa on kivaa ja sitten kun ei enää ole, ei niitä ole pakko pitää. Ihan normaalia käytöstä.

Vierailija
11/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 22:17"]

Tässä ympärileikkaus jaksossa myös sanottiin kuinka ympärileikkaamattomilla ei ole tuntoa samallai ku leikatuilla. Ei mene ihan noin :D yksi leikattu mies testattu ja se ainakin kertoi että herkkyys on huonontunut

[/quote]

Mihin se vartas sitä. Pikkuvauva-aikaanko?

Vierailija
12/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niipä tuo just että ilman rintaliivejä haahuillaan pitkin kyliä. Oikeessa elämässä tekeekö joku samoin? Vaikka mulla on pienet tissit ja mukavuus syistä onnistuis kyllä mutta ei, kyl mä ihan kodin sisäpuolella pysyn :D

Vierailija
13/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se lopun Pariisi-kuvio oli tosi epäuskottava. Miksi Carrie halusi sinne, vaikka sarjan edetessä painotettiin uudestaan ja uudestaan, miten ystävät ovat kaikkein tärkeintä ja rakkaus NYCiä kohtaan on vallan suurta? Ja ylipäätään se sen ja Petrovskin suhde oli todella outo.

Lisäksi yhdessä jaksossa, jossa Miranda kertoo "laiskasta munasarjastaan" sanoo Charlotte, että hänen kohtunsa on vinossa ja hänen on vaikea tulla raskaaksi. Kuitenkin kun myöhemmin yrittävät Treyn kanssa lasta eikä sitä kuulu, ihmettelee hän, mikä mättää. Ei enää puhettakaan siitä "tilted uterustista".

Lisäksi on aina ihmetyttänyt, mitä Aidan näki Carriessa. Varsinkin sen pettämiskuvion jälkeen. En tajua en. Epäuskottavaa jälleen.

Ja vielä yksi. En tajunnut sitä Charlotten avioehtoa. Siis mikä se miljoona oli, josta hän neuvottelii Bunnyn kanssa? Erossahan hän sai asunnon sitten kuitenkin.

Vierailija
14/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala myötähäpeä tuli minulle siinä jaksossa jossa Carrie oli vihdoin löytänyy kivan ja normaalin miehen. Seksin jälkeen Carrie kuitenkin penkoi miehen tavaroita kun ei uskonut miehen rehellisyyteen ja mies astui juuri silloin samaan huoneeseen.. facepalm!!

Carrie muutenkin oli lapsellinen hepsankeikka,itse olisin valinnut tosimies Aidanin enkä mulpero-Kihoa :D

Vierailija
15/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidan on kyl niin suloinen ja ihana :D mut ehkä vähä nössykkä kuitenkin tietyissä asioissa. Antaa nyt anteeksi se pettäminenkin ja jotenki njääh. Mut kihosta en yhtään tykänny. Siis onhan se ihan komea ja karismaattinen mutta niin ärsyttävä kuitenkin ja omahyvänen. Mutta sopi paremmin carrielle kun seki on sellane oma napa paras napa loppujen lopuksi :D

Vierailija
16/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:51"]

Mua on näillä uusintakierroksilla ärsyttänyt, kun Carrie lähtee munan perässä Kaliforniaan (mikä sekin helvetin epäuskottava juonikuvio) ja Big alkaa siellä hotellihuoneessa lukea otteita Carrien kirjasta ja selittää niitä, ja Carrieta ottaa niin päähän, että eihän häntä kiinnosta puhua kirjasta vaan saada seksiä. No sitten Carrie teke myöhemmin saman Bergerille, eli puhuu ja puhuu Bergerin kirjasta, vaikka Berger ei itse halua. Pikku juttu, mutta aina pistää silmään.

Sitäkin olen ihmetellyt, kun varsinkin Carrie mutta myös muut on usein ilman rintsikoita, jopa jossain valkoisessa t-paidassa niin että nännit näkyy läpi, ja sitten seksiä harrastaessa ne rintsikat kuitenkin on käytössä. Ja seksikohtauksissa se teennäinen kiljunta... Ei kai kukaan oikeasti kilju noin? Eihän?

[/quote]

Mä kiljun vielä pahemmin :D Ja ihan luonnostaan, ei pysty hillitsemään :) Osa on äänekkeäimpiä ja osa ei..

Vierailija
17/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:23"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:51"]

[/quote]

Mä kiljun vielä pahemmin :D Ja ihan luonnostaan, ei pysty hillitsemään :) Osa on äänekkeäimpiä ja osa ei..

[/quote]

Ihan tosi? Siis samaan tapaan kimeästi ja feikin oloisesti kuin sarjassakin, kovaa ja korkealta?

Vierailija
18/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia pohdintoja, sarjan muotiin liittyen:

Ihmettelin sitä että miten joku on saanut menemään pelkkiin merkkikenkiinsä 50 000 dollaria eli asuntolainen käsirahan verran? Miten siinä pikkukämpässä voinut olla tilaa monelle sadalle kenkäparille?

Sekin kun Samantha puhui kännyyn ravintolassa, tarjoilija sanoi että kännyt kielletty, ja samalla joku lapsi piti meteliä jolloin Samantha käveli sen pöydän ääreen, pyysi että pitäisivät pienempää ääntä jolloin se lapsi heitti vihreät pestopastat suoraan Samanthan valkoiselle jakulle, joka oli varmaan joku Armanin monen sadan dollarin jakku, miksi tämä ei vaatinut että pastat päälle heittäneen lapsen äiti ei korvannut pesulalaskua, vaan käveli ulos?

Miten Carrie jolla ei rahaa eikä vissiin ollut saanut vielä kirjastaan palkkioita, oli yli 20 000 euron arvoinen kroko-Birkin sylissä kun istui siinä Samanthan seurassa kun tälle tehtiin syöpähoitoa, sarjan loppuvaiheessa.

Miten jonkun Manolokengät voi kadota tuosta vaan jäljettömiin vauvakutsuilla?

Vierailija
19/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mysteeri: Miten miespuolinen kenkäkauppias onnistuu saamaan stondikset ja syöksyt lahkeeseensa kun sovittelee Charlotelle muutamaa kenkäparia? :D Se oli jotenkin kauhean irstaan näköinen kaveri muutenkin.

Vierailija
20/1450 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:31"]

Mulla on muuten aina jäänyt mieleen se kohtaus, kun Berger jättää Carrien post it lapulla. Usein on jäänyt mietittymään, että tekeekö joku muka tosielämässä niin. Jättää nyt toinen parerinpalasella? Mutta kait meitä on niin moneen junaan, että valitettavasti on tollaisiakin, jotka tekee noin törkeästi toiselle. 

[/quote]

Meikäläinen on jätetty tekstiviestillä, joten voisin kuvitella, että aikana ennen kännyköiden vallankumousta tunnevammaiset ja kusipäät suosivat noita paperisia viestejä enemmän.

[/quote] niin minutkin. En siis ihmettele tuota post-it-lappua. Törkeitä molemmat tavat jokatapauksessa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän