Huh toi duudsonit tuli taloon äiti
Kommentit (68)
Aivan järkyttävä muija! Sori nyt vaan.
LS-ilmon paikka henkistä väkivaltaa.
Kamalaa miten syyttää lapsia perheen ongelmista eikä vaan pysty katsomaan peiliin ja näkemään omassa käytöksessään mitään vikaa.
Onko toi isä ollut ton tytön kanssa siinä Meidän isä on parempi kun teidän isä ohjelmassa?
toi on se muija neljät häät ohjelmasta!
Fiksu liike jättää mies naisten kanssa ja poistua itse paikalta. :DD
Ei herranjumala mitä porukkaa. Vanhemmat juoksee tositv-ohjelmasta toiseen ja lapset kärsii...
ei kyllä sovi tälle rouvalle suurperhe-elämä, mutta lapsia on silti pakko tehdä.
Tuo on suoraan niinku mun lapsuudesta.. En ikinä tajunnu että se oli jotenki epänormaalia koska meitä lapsiahan syyllistettiin koko ajan.
ONNEKS NOI LAPSET EI OLE SEN OMIA... uusperhe.
Kunnon persoonallisuushäiriöinen.
Tuskinpa se äitipuolena oleminen tai uusperheessä eläminen tuollaiseksi tekee, ongelma on ollut ennen sellaiseen ryhtymistä. Juuh, itsekin olen äitipuoli enkä kyllä tunnista itseäni tuosta, katsoin eilen ohjelman ja olihan aika järkkyä kielenkäyttöä ja röökin vetämistä..
Aika vaisua...odotin vähän enemmän ennakkomainonnan pohjalta.
nainen vaikutti vaan täydellisen loppuunpalaneelta, ja itse voin mainiosti myöntää, että meillä on välillä samankaltainen meininki. Niinkuin myös naapureilla, kun välillä sattuu kuulemaan. Täällä ihmiset pönkittää vaan omaa huonoa omatuntoaan ja elää jotain kaksoistodellisuutta.. --->youtube-->siskonpeti--->äiti koneella
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 21:39"]
Fiksu liike jättää mies naisten kanssa ja poistua itse paikalta. :DD
[/quote]
Toinen noista tytöistä on -95, satun tuntemaan. Kovasti hehkutti kuvauksia ja näkyi ehkä 2 sekuntia televisiossa.
Huh huh, kyllä on lapset kovilla tuossa perheessä, sääliksi käy. Toivottavasti Duudsonit saa jotain muutosta aikaan, ne poijjaat ovat kyllä yllättäneet minut positiivisesti, kaiken sekoilun alla taitaa kuitenkin olla ihan järkeä ja tunneälyä.