Kuinka yleistä anaaliseksi TODELLISUUDESSA on?
Netin seksi-aiheisia keskustelupalstoja lukiessa saa sellaisen (väärän?) vaikutelman, että anaaliseksi on nykyisin täysin arkipäiväistä ja että sitä harrastetaan lähes kaikissa heteroparisuhteissa. Tietääkö joku, mikä on totuus? Olenko siis yksi harvoja naisia, joita se anaaliseksi ei millään muotoa kiinnosta? Ja korostettakoon nyt heti etten ole myöskään yksi niistä, jotka kauhistelevat sitä tai paheksuvat sitä harrastavia, mutta itse en vain koskaan ole ymmärtänyt, mitä kiihottavaa siinä voisi olla eikä siten ole käynyt mielessäkään sitä kokeilla.
N37
Kommentit (427)
Olemme olleet mieheni kanssa lähes 20 vuotta yhdessä ja kokeilimme peppupanoa silloin "uutena" ja totesimme, että se ei ole meidän juttumme. Nyt olemme lämmeenneet asialle uudelleen ja viime kuukausien aikana se on yllättäen alkanut maistua paremmalta. Miehen mielestä ykkönen on edelleen ykkönen, mutta minun mielikseni panee nyt myös tarvittaessa kakkoseen. Pidän erityisesti siitä, että peppupanon aikana makaan selälläni ja hoidan itseäni samalla vibralla...se orgasmi mikä tuosta yhdistelmästä tulee - wau!
N38
Minulla ei ole jättikalu vaan semmonen normi, joku voisi sanoa pieni. Vaimo haluaa aina välillä peppuun, käyttää usein klitoriskiihotinta samalla. Joskus tuplataan, eli sauva pillussa. Myös minä otan sauvaa peppuun, vaimo nai joskus strapon-dildolla. Mahtavaa, kokeilkaa.
Parisuhteessa harrastetaan anaalia ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Itse nautin siitä suuresti ja saan helpommin orgasmin kuin vaginaseksistä. Siinä kiihottaa se rietas tuhmuus. Itse olen myös se joka tätä aina ehdottaa. En ymmärrä näitä kommentteja joissa puhutaan hajuista ja liasta. Kun valitsee oikean ajankohdan, niin ei meillä ainakaan ole mtn ällötyksiä koskaan tapahtunut.
Kokeiltiin suhteen alussa pari kertaa, mutta siinä ei ollut mitään ihmeellistä. Tilaisuus toisenkin kaa oli, muttei kiinnostanut. Pimppi tuntuu jo niin hyvältä ettei tavallaan jää kaipaamaan mitään muuta.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 01:23"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 11:07"]
Kummallista. Onko tosiaan niin, että eseimmat naiset nauttivat perseseksistä enemmän kuin pillupanosta?
[/quote]
Ei ainakaan sen Osmo Kontulan tutkimuksen mukaan. Siinähän selvästi kerrottiin, kuinka suuri osa koko väestöstä ylipäätään harrastaa anaaliseksiä säännöllisesti. Sehän oli vain yksi kuudesosa. Nuoresta polvesta kokeillut ainakin kerran oli yli puolet mutta säännöllisiä harrastajia on heistäkin vähemmistö.
[/quote]
huomaa kyllä ettet oo kokeillut. yllättävän moni tykkää jos sen tekee oikein. sellanen survominen ja höntyily saa nimenomaan aikaan näitä negatiivisia mielikuvia kyseisestä aktiviteetista.
Pitäkää naiset pimpero kunnossa, niin ei tarvii suolen puoleen kinuta.
Edelleenkin tuntuu olevan monien monien vauvalaisten painajainen ja yöuinien viejä se että joku haluaa antaa persettään toiselle.....
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 09:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 19:51"]
Netin seksi-aiheisia keskustelupalstoja lukiessa saa sellaisen (väärän?) vaikutelman, että anaaliseksi on nykyisin täysin arkipäiväistä ja että sitä harrastetaan lähes kaikissa heteroparisuhteissa. Tietääkö joku, mikä on totuus? Olenko siis yksi harvoja naisia, joita se anaaliseksi ei millään muotoa kiinnosta? Ja korostettakoon nyt heti etten ole myöskään yksi niistä, jotka kauhistelevat sitä tai paheksuvat sitä harrastavia, mutta itse en vain koskaan ole ymmärtänyt, mitä kiihottavaa siinä voisi olla eikä siten ole käynyt mielessäkään sitä kokeilla.
N37
[/quote]
Olen 48-vuioias nainen ja viimeisen 30 vuoden ajan anaaliseksi on ollut luonteva osa seksielämääni. En tajua kaltaisiasi tyyppejä, jotka tekevät omista mieltymyksistään normin ja sitten kauhistelevat sitä etteivät kaikki muut elä samoin. Miksi niin pitäisi olla? Eikö jokainen saaihan vapaatsi elää omalla laillaan?
[/quote]
On suuseksikin ollut samanlainen tabu ja "perverssiä" joku vuosikymmen sitten. Vaimoni kanssa harrasamme anaalia jokusen kerran vuodessa, hänen aloitteestaan, kun on älytön kiima päällä hän pyytää ja saa joka kerta myös orgasmin. Tuo paikkojen löystyminen on täyttä puppua, siis jos ei väkisin runtata ja monesti. Meillä jo toisella kertaa vaimo osasi rentoutua ja ero oli huima.
Kaikilla karvakäsillä on sitten vaipat, kun toisiaan paneskelevat kokoajan. Joo, olen työn puolesta asunut lähi-idässä, ja huomasin että naiset jätetään kotiin ja poikien kesken lähdetään illanviettoon. Piilopaikoissa suudellaan tanssitaan ja paneskellaan. Mieti sitä kun seuraavan kerran tilaat pizzaa...
Ei kiinnosta naisena tämä "muoti-ilmiö". Jos joku harrastaa harrastakoon. Joskus kuitenkin miettii, mikä on seuraava askel "muoti-ilmiönä", mitä pitää alkaa ainakin kokeilemaan...
Minä olen harrastanut satunnaisen säännöllisesti. Yleensä ratsastan, niin voin itse säädellä tahtia ja syvyyttä. Miestä tuntuu kiinnostavan, ja nauttii. Se riittää mulle. Peppuseksi jätetään yleensä viimeiseksi, sitä ennen olen saanut jo itse, ja siitä suoraan pesulle. Molemmat on tyytyväisiä!
Olette kuitenkin rakasteleet?? !! MISTÄ sulta virtasaa tulee???? vai suihinko -otat koko ajan?TEE se rauhallisesti olemme yli 40 heteropari,vaimoni SAA suurimpia ja voimaakmpia ORKKUJA ANAALI SEKSISSÄ,KUIN ""NORMAALI"" missä hakataa kusivehkeitä vastsakkain!!!!!! ja jos otat suihin,KUSTA SAAT 99,99% varmuulla suuhun!!! älä tuomitse mitään MITÄ ET OLE KOKOKENUT ANAALISA ON SATA KERTAA SEKSUUALIHERMO PÄITÄ ENEMMÄN KUIN KUSIVEHKEESSÄ,KUMPIKO TUOTAA ENEMMÄN NAUTINTOA????????? KOKEILLE RAUHALLISESTI HITAASTI,VÄHÄN KERRALLA SYVEMÄÄLLE LIUKASTETTA (Anaali) kunnolla!!!!HITAASTI 2-4CN KERRALLA KYRPÄÄ SISÄÄN HETI KUN KIPUA TUKNNET POIS!!NAUTINTOA EI KIPUA!!!
OLemme 40 HETEROPARI!! olet Rakastelut kuitenkin?? Kusivehkeitä sinähän hankaat vastakkain oletko ajatellut?? Anaalissa on sata kertaa enemmän hermopäitä, kuin pillussassi, kumpi tuotaa suuremman nautinnon?? jos otat tältä (kaappihomo????) mieheltä suihion saat VIRTSAA 99,99% suuhusi!!ÄLÄ TUOMITSE KETÄÄN MITÄ ET PYSTY TEKEMÄÄN JA NAUTTIMAAN!! Oletko kysynyt mieheltäsi haluuako hän rakastella sinua anaaliin ja muutenkin kuin siinä aina """NORMAALI""" LÄHETYSSAARNAJA-ASENOSSA ??? KYSY JOSKUS ,MITÄ HÄN HALUAA??? VARMASTI!! KOKEILE JA NAUTI SAAT ELÄMÄSI ORKUN!! MUTTA SINUSTA EI OLE VALITTETTAVASTI SIIHEN KUULUT SIIHEN SUOMALASEEN NAISIIN SAUNAN JÄLKEEN klo18,00 peiton alla kusivehkeitä hangataan vastakain n,2-5min silmiin tuijotus ravistus hyvää yötä ja kunnon pieru mieheltäsi onko HÄN seksuuaalisesti onnellinen????? KYSY SUORAAN!! ONNELLISIA HETKIÄ ANAALIIN,JA MISTÄ TIEDÄT jos et ole kokeilut tuleeko sieltä """"ulostetta"""???????????????
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 10:44"]
Edelleenkin tuntuu olevan monien monien vauvalaisten painajainen ja yöuinien viejä se että joku haluaa antaa persettään toiselle.....
[/quote]
Painajainen tuntuu olevan myös se, ettei harrasta. Sitten olet ahdasmielinen jne
Olen 55 ja meillä mennään siihen reikään 3-4 kertaa viikossa. Ensin minä rassaan vaimoani sen 3-4 päivää tuhkaluukkuun ja sitten osat vaihtuvat ja vaimoni rassaa minua tuhkikseen 3-4 päivää isolla mustalla strapärillä.
Ei siitä kaikki tykkää, et ole poikkeus.
Täällä anaaliseksiä harrastetaan useasti viikossa . Ei haise eikä näy paskaa -40v-
Pitkäaikaisempia seksikumppaneita on ollut kaksi, molemmat parikymppisiä naisia. Toisen kanta oli ehdoton ei ja toisen kanssa anaaliseksiä on noin parin viikon välein.
Ap, en ole myöskään kiinnostunut kokeilemaan seksiä anaaliin. En saavana osapuolena tai tarjoavanakaan. Ihan sama muitten intressit, ei kiinnosta. Ei myöskään riitä ymmärrys kommentteihin, että se on tuhmaa tai irstasta tai vastaavaa. Hyvää seksiä voi saada ja antaa muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:42"]
Juu eipä ole tyypit se paska kertaakaan tullut vastaan pannessa perseelle. Oma naisenikin luuli että paska tulee pannessa vastaan mutta totuus on että ei. Lisäksi perse tuottaa naisen kiihottuessa jotain ainetta ja ainakin oma naiseni on käynyt todella kuumana pepulle lykkiessäni.
[/quote]
Mitäs panette paskahädässä :D toki sieltä saattaa tulla jotain vastaan kun alkaa panemaan silloin kun toisella on paskahätä tai ripulia :D. Sitten voi äkkiä panna perseeseen että pääsee vauvapalstalle tuomitsemaan muiden perseenjakamista :D. Meillä ei ole koskaan tullut mitään sattumia eikä löystynyt mikään kun hoitaa hommat rauhassa lämmitellen ja pitää huolen luistosta