Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kuullut häivetekniikasta? Moni ei tunnista seksuaaliseksi väkivallaksi, vaikka olisi itse uhri

Vierailija
03.09.2017 |

Eli otetaan kondomi salaa pois kesken seksin. Pisti niin vihaksi lukea tuota juttua ja kuulla että tuo on ihan ilmiö. Netissä on jopa sivuja missä miehet kerskuvat tuolla ja jakavat toisilleen vinkkejä.

http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005349521.html

Kommentit (274)

Vierailija
1/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on ollut täällä keskutelua. Siis kokemuksia mutta hyvä että asialle on annettu myös nimi.

Vierailija
2/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioit tänne uutisen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIelenkiintoista. Se on siis raiskaus, jos nainen on väittänyt hoitaneensa ehkäisyn ja valehtelee siitä.

Vierailija
4/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sen kummempi huijaus ole kuin olla ottamatta niitä pillereitä. Tuotakin sattuu. Onhan siitä täälläkin esimerkkejä. Paljon useammin sattuu itse asiassa.

Vierailija
5/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan mieleen klingonien Bird of Prey

Vierailija
6/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksikään sitä sitten kutsutaan kun kortsu pettää eikä nainrn aio tehdä asialle mitään?

Vahingoksi..?

Vierailija
7/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voiko ilmiöstä puhua mutta itse tiedän useamman tapauksen kun näin on tehty. Eli käy myös Suomessa.

Tuon ennakkotapauksen takia kannatan että siitä tekee rikosilmoituksen vaikka se ei täällä vielä minkään nimikkeen alle mene mutta nöin se nousee tietoisuuteen ja siitä saadaan rikos.

Vierailija
8/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sen kummempi huijaus ole kuin olla ottamatta niitä pillereitä. Tuotakin sattuu. Onhan siitä täälläkin esimerkkejä. Paljon useammin sattuu itse asiassa.

Kyllä se itseasiassa on koska kumia käytetään myös ehkäisemään tautien leviämistä.

Vierailija
9/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomiin liittyy myös sukupuolitautien ehkäisy. Hivin ollessa kyseessä voi saada myös taponyrityksestä syytteen.

Vierailija
10/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondomiin liittyy myös sukupuolitautien ehkäisy. Hivin ollessa kyseessä voi saada myös taponyrityksestä syytteen.

Tautien lisäksi siinä vaarannetaan tietoisesti sen osapuolen terveys joka voi tulla raskaaksi.

Vierailija
11/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se itseasiassa on koska kumia käytetään myös ehkäisemään tautien leviämistä.

Vain siinä tapauksessa eri juttu, jos miehellä on jokin tarttuva tauti. Muuten ihan sama asia.

Vierailija
12/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tautien lisäksi siinä vaarannetaan tietoisesti sen osapuolen terveys joka voi tulla raskaaksi.

Nainen itse vaarantaa terveytensä ryhtyessään seksiin. Kondomi ei ole mikään satavarma ehkäisy.

Vierailija
13/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutisessakin mainitaan että tapahtuu yleensä uuden kumppanin kanssa ja näin myös niissä joista olen itse kuullut. Siinä ei välitetä toisen tai omasta terveydestä. Harvinaisen idioottia toimintaa.

Vierailija
14/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikki naiset sit tunne, jos kumin ottaa pois? Meillä on kumi käytössä ja kyllä mä ainakin tähän asti oon huomannu, jos sitä kumia ei yhtäkkiä olekaan. Mies ei siis ole salaa tätä yrittänyt tehdä, mutta on välillä oltu ilman kumia ni kyllä se erilaiselta tuntuu.

Vierailija
15/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta saisi olla kastraatio automaattisesti rangaistuksena. Sekä hiv-viruksen piikitys tekijän suoneen.

Tosin, tunnen yhden ääliön joka näin teki, sai naisen samantien raskaaksi. Ei ole saanut nähdä tytärtään kuin ihan pari kertaa vauvana, väkivaltainen päihdevammainen ääliö kun on. Äiti ja tytär asuvat 700 km päässä, elareita makselee kyllä. Oli vissiin sen parin minuutin arvoista?

Vierailija
16/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen itse vaarantaa terveytensä ryhtyessään seksiin. Kondomi ei ole mikään satavarma ehkäisy.

Et tajua eroa vahingolla ja tahallisella teolla?

Vierailija
17/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain siinä tapauksessa eri juttu, jos miehellä on jokin tarttuva tauti. Muuten ihan sama asia.

Voit ajatella asian näin: jos olisit tiennyt asian ja sen perusteella ET OLISI harrastanut seksiä, on kyseessä raiskaus, jos kuitenkin harrastit kun sinulle valehdeltiin.

Vierailija
18/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillereistä valehtelu voi myös pilata toisen elämän. Ehkä myös sen "vahingonkin".

Nykyään HIVin tahallinenkaan tartuttaminen ei johda syytteeseen tapon yrityksestä. Hoidot ovat kehittyneet.

Vierailija
19/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit ajatella asian näin: jos olisit tiennyt asian ja sen perusteella ET OLISI harrastanut seksiä, on kyseessä raiskaus, jos kuitenkin harrastit kun sinulle valehdeltiin.

Päteekö sama logiikka ehkäisypillereihin?

Vierailija
20/274 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä miehet varmaan menevät heti seuraavana päivänä testeihin jos naisella olikin joku tauti. Tuskin. Sen tason imbesilleistä kyse.

Ketju on lukittu.