Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen syytä et myöhästyimme lomalennolta!! Ja nyt hän syyttää mua!!

Vierailija
02.07.2017 |

Mies ei tullu ajoissa portille ja nyt mun sisko on lastensa kanssa yksin Kreikassa!! Ihan hirveä tilanne ja mies syytttää mua vaikka oma vikansa.

Varmaan erotaan nyt!

Kommentit (274)

Vierailija
1/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo

Vierailija
2/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mennyt siskon mukaan jos itse olit

ajoissa portilla?

Vierailija
4/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies olisi halunnut, että sinä olisit lähtenyt siskon kanssa ja hän olisi jäänyt yksin Suomeen temmeltämään.

Vierailija
5/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ääliö ja nyt syyttää mua! Kuka oikeesti myöhästyy lennolta kun oltiin siellä portilla jo tuntia ennen! Ap

Vierailija
6/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lento lähti Porvoon kansainväliseltä lentoasemalta?

Vierailija
7/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on ääliö ja nyt syyttää mua! Kuka oikeesti myöhästyy lennolta kun oltiin siellä portilla jo tuntia ennen! Ap

Miten onnistuitte myöhästymään, jos olitte portilla tuntia ennen???

Vierailija
8/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa on ihanaa, ystävällisiä ihmisiä, hyvää ruokaa, kauniita maisemia, kulttuuria jne. Hurjat helteet on tällä hetkellä kyllä, mutta senhän siskosi on varmaan tiennytkin ja varautunut siihen. Hänelle ja lapsille tulee varmaan kiva loma.

Te voitte sitten tapella täällä himassa. 

Vierailija
9/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinäkin myöhästyit?

Vierailija
10/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä olen luullut, että kone ei lähden ennen kuin kaikki lähtöselvityksen tehneet on koneessa. Jos on laukkuja ruumassa, niissä voi olla pommi! 

Vierailija
11/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mä olen luullut, että kone ei lähden ennen kuin kaikki lähtöselvityksen tehneet on koneessa. Jos on laukkuja ruumassa, niissä voi olla pommi! 

Pakkohan niiden on joskus lähteä. Muutoin kaikki portit olisi täynnä koneita joihin joku ei ole ilmestynyt ja matkustajat muumioituneina. Ja ne ottaa ne laukut pois ennen lähtöä.

Vierailija
12/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti kahvilaan lämmittämään lapselle sosetta mikrossa ja silloin alettiin ottaa koneeseen. Mieheltä meni 25 minsaa. Ja sit ei päästy enää koneeseen kun tietsikat omi suljettu ja joku ovi oli kiinni.

Ap

Vierailija
13/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lähti kahvilaan lämmittämään lapselle sosetta mikrossa ja silloin alettiin ottaa koneeseen. Mieheltä meni 25 minsaa. Ja sit ei päästy enää koneeseen kun tietsikat omi suljettu ja joku ovi oli kiinni.

Ap

Ja sinä et saanut suutasi auki ja selvittänyt tilannetta portilla?

Vierailija
14/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten se mies sai ton väännettyä sun syyksi?

Vierailija
15/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sä soittanut miehelle että NYT HETI portille. Sinäkö lähetit miehen lämmittämään lapsen ruokaa samaan aikaan kun muut nousivat jo koneeseen?

Ehkä on turvallisempaa että lomailette kodin läheisyydessä.

Vierailija
16/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki-Provo-Helsinki, arvioitu lentoaika 1h

Vierailija
17/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siinä tuli sosepurkille hintaa monta tuhatta euroa. Olisiko ehkä kannattanut odottaa koneeseen asti? Thank god mulla ei ole omia lapsia! :-)

Vierailija
18/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ulkomaanmatka lentokoneella? Olisi ollut. Hassua, miten kentällä on boarding time ja lennon lähtöaikakin on ilmoitettu.

Vierailija
19/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi olisi kyllä voinut sen kerran syödä soseensa kylmänä, jos oli kaupan valmisruokapurkki.

En tajua tätä pakko syödä lämmintä ruokaa 16 kertaa päivässä -uskontoa.

Vierailija
20/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä bordingkortissa on yleensä aika milloin viimeistään pitää olla portilla. Yleensä noin puolituntia ennen suunniteltua lähtöaikaa. Kentällä on myös taulut jossa näkyy mahdolliset muutokset portissa tai lähtöajassa. Niitä kuuluu seurata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan