Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teksisit tässä tilanteessa?

Haisulin työ"kaveri".
24.05.2017 |

Mitä tekisit sellaisessa tilanteessa, että työpaikallasi olisi töissä henkilö, joka haisisi todella pahalta? Hän polttaisi tupakkaa, ei pesisi itseään varmastikaan edes joka viikko ja silloinkin varmasti aika huonosti, vaihtaisi vaatteetkin yhtä harvoin ja haisisi niin, että kun hän olisi samassa huoneessa kanssasi jonkin aikaa niin haju jäisi sinne pitkäksi aikaa kun hän on itse lähtenyt pois. Itse olen tässä tilanteessa ja tilanteeksi tekee erityisen ikäväksi se, että olen raskaana ja tulen erityisen herkästi pahoinvoivaksi erilaisten hajujen vuoksi, myös tämän henkilön hajun vuoksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaisin aamukeskustelun hänen kanssaan kertomalla : minäpä kävin aamulla SUIHKUSSA! Entä Sinä?

joululahjaksi sitten DÖDÖ

Vierailija
2/10 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä mies vai nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs haiseva nainen, siis hän haisi kaupungin työpaikassa siistissä sisätyössä niin pahalle, ettei vieressä voinut hengailla. koti oli kaatopaikka kunnossa ja kotona sen 20 kissaa pyörimässä. pakkohan siihen oli lopulta puuttua, kun työtkin meni hänelle tosi huonosti. potkut tuli. toivottavasti on asiat paremmin, surullinen tapaus,

Vierailija
4/10 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti työkaveri? Miten noin huonokuntoinen voi käydä töissä jos ei jaksa peseytyäkään. Itse olen masentunut ja voisin olla tuo henkilö mutta en mielestäni haise ainakaan kovin pahalle koska vaihdan vaatteita ja pesen kainaloita ja alapäätä, käytän dödöä. Mutta en olekaan kenenkään työkaveri, eli tuskin koskee mua.

Vierailija
5/10 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille nätisti että tiesitkö että haiset aika pahalle.

Vierailija
6/10 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko vältellä vai jaatteko esim huoneen?Sitten varmaan esimiehen kautta tuo olisi hyvä mennä.Kai tuon on muutkin huomanneet?

Vierailija
7/10 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti työkaveri? Miten noin huonokuntoinen voi käydä töissä jos ei jaksa peseytyäkään. Itse olen masentunut ja voisin olla tuo henkilö mutta en mielestäni haise ainakaan kovin pahalle koska vaihdan vaatteita ja pesen kainaloita ja alapäätä, käytän dödöä. Mutta en olekaan kenenkään työkaveri, eli tuskin koskee mua.

Kyllä hän on oikeasti työkaveri. Kyse ei hänen kohdallaan ole varmastikaan siitä, ettei hän jaksa käydä suihkussa vaan että hän ei viitsi käydä. Hän ei vain tunnu välittävän huolehtia hygieniastaan.

Vierailija
8/10 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule. Ota lopputili jos haju haittaa. Sä oot siellä töissä et kyttäämässä muiden hygieniaa.

Vierailija
9/10 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhuisin asiasta esimiehelle.

Itselläni oli joskus epäsiisti ja haiseva kämppis, joka ei siivonnut koskaan. Asiaan oli tosi vaikea puuttua. Tilanne ratkesi vasta, kun tämä henkilö muutti pois.

Vierailija
10/10 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule. Ota lopputili jos haju haittaa. Sä oot siellä töissä et kyttäämässä muiden hygieniaa.

No kyse ei varmasti ole kyttäämisestä, jos kyseisen ihmisen hajun haistaa jokainen joka on alle 5 metrin päässä hänestä ja haju on selvänä huoneessa vielä pitkään sen jälkeen kun hän on lähtenyt pois. Itse en ole puhunut asiasta muiden kanssa, mutta olen kuullut muiden valittavan siitä. Sitä paitsi minulla on silmät päässä, joten näen, että hänellä saattaa olla sama t-paita päällä varmasti lähemmäs 2 viikkoa ilman että hän pesee sitä kertaakaan. Onneksi jäänkin syksyllä äitiyslomalle tuosta paikasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän