Ällöttää Robinin armeijamyönteisyys
Tai ei myönteisyys vielä olisi paha, mutta suoranainen ihailu!
Kommentit (71)
Siellä oppii taitoja ja kuuliaisuutta sekä nöyryyttä mitä ei löydy nykypäivän pennuista ollenkaan. Armeija on hyvä asia. Se on muutakin kuin aseen käytön opettelua.
On se hyvä että Suomesta löytyy niinkin fiksuja nuoria miehiä kuin Robin. Lökäpöksyjä tässsä maassa on ihan tarpeeksi jo.
Minua inhottaa kaikkien armeijamyönteisyys ja metsästysmyönteisyys ja muu tappamismyönteisyys. Armeijassa valmistaudutaan kuitenkin sotaan jonka tarkoitus on tappaa selvitäkseen hengissä. Parempi vaihtoehto olisi että ei oltaisi niin itsekkäitä tai tyhmiä
Vierailija kirjoitti:
Siellä oppii taitoja ja kuuliaisuutta sekä nöyryyttä mitä ei löydy nykypäivän pennuista ollenkaan. Armeija on hyvä asia. Se on muutakin kuin aseen käytön opettelua.
Jos noita pitää opettaa valtion toimesta, niin silloin saapi vanhemmat katsoa peiliin ja helvetin monta kertaa...
Vierailija kirjoitti:
Ap n kaltaiset vassari hintit pitäisi tappaa. Kuka tätä maata puollustaa? Ei ainakaan nämä vitun hippi paskar joista on lähinnä etulinjaan miinoja polkemaan!
En mä oo vassari
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minua inhottaa kaikkien armeijamyönteisyys ja metsästysmyönteisyys ja muu tappamismyönteisyys. Armeijassa valmistaudutaan kuitenkin sotaan jonka tarkoitus on tappaa selvitäkseen hengissä. Parempi vaihtoehto olisi että ei oltaisi niin itsekkäitä tai tyhmiä
Olivatko suomalaiset itsekkäitä ja tyhmiä vuonna 39, kun puolustivat maataan asein?
Robin on tuote, olisin suuresti yllättynyt, jos hän yhtäkkiä näyttäisi jotain persoonallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kaltaiset sivarit/totaalit/c-papeit ym. vapaamatkustajat ovat alinta saastaa joka pitäisi tappaa
Millä lihaksilla?
Vierailija kirjoitti:
On se hyvä että Suomesta löytyy niinkin fiksuja nuoria miehiä kuin Robin. Lökäpöksyjä tässsä maassa on ihan tarpeeksi jo.
Kymmenet tuhannet miehet suorittavat asepalveluksen joka vuosi. Naisista saman tekee muutama sata. Kummatkohan tässä niitä lökäpöksyjä ovat?
Kumisaappaita ja poikaseuraa intillinen...
Vierailija kirjoitti:
Sano se Putlerille.
Meillä on puolustusvoimat sen takia että saamme elää rauhassa.
Ompa omituista et väkisin pitää ettiä jotain ällöttävää :D
Jos Robin olis armeija vastainen, siitähän se vasta meteli nousiskin! Mää lähinnä arvostan sitä että osaa antaa arvon maanpuolustukselle, itsenäisesyydelle, sotaveteraaneille jne :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivatko suomalaiset itsekkäitä ja tyhmiä vuonna 39, kun puolustivat maataan asein?
Hei,laskes vähän.... Siitä on jo liki 80 vuotta!
Maailmantilanne ja sen valta-asetelmat ovat nyt jo aika lailla toiset kuin silloin ja sen jälkeen moneen kertaan muuttuneet .Tekniikkakin on vähän jo toista,samoin ihmisten mahdollisuus saada tietoa ja informaatiota ympäröivästä maailmasta.
Tule pois sieltä talvisodan myyttisestä "juoksuhaudastasi", (joita todellisuudessa et ole kuitenkaan koskaan edes nähnyt .)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenet tuhannet miehet suorittavat asepalveluksen joka vuosi. Naisista saman tekee muutama sata. Kummatkohan tässä niitä lökäpöksyjä ovat?
Naisetpa siis tietenkin....
Maailma on toinen,Eskoseni... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei,laskes vähän.... Siitä on jo liki 80 vuotta!
Maailmantilanne ja sen valta-asetelmat ovat nyt jo aika lailla toiset kuin silloin ja sen jälkeen moneen kertaan muuttuneet .Tekniikkakin on vähän jo toista,samoin ihmisten mahdollisuus saada tietoa ja informaatiota ympäröivästä maailmasta.
Tule pois sieltä talvisodan myyttisestä "juoksuhaudastasi", (joita todellisuudessa et ole kuitenkaan koskaan edes nähnyt .)
Selitä nyt noille, kun joiltakin vielä pahimmissa kiihkoissaan lipsahtelee neuvostoliittoa ja horistaan punalippujen liehumisesta vaikka naapurissa jyllää äärikapitalismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tekis mieli tappaa sut puukolla ja suolestaa perseestä kurkkuun.
Oletko 15-vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tekis mieli tappaa sut puukolla ja suolestaa perseestä kurkkuun.
Mun tekis mieli kertoo susta Fobballe, mutta olkoon nyt,jos poistut pian täältä teksteinesi näkyvistä.
Kaltaisellesi tyypille ei armeijalla oikein olisi varaa antaa asetta,ties mitä tekisit.
Kuulut kyllä oikeasti rauhoittumaan johonkin laitokseen hoitoon.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Robin on tuote, olisin suuresti yllättynyt, jos hän yhtäkkiä näyttäisi jotain persoonallisuutta.
Haluan jatkaa, etten sanonut tätä pahalla. Robin vaikuttaa hyvältä tyypiltä. Mutta hän on sitä niin paljon, ettei se ole oikein enää hyväksi. Ihmisessä täytyy olla jokin kulma, josta saa kiinni. Robinissa ei ole kulmia, hän ei esitä haastavia mielipiteitä. Kaikki mitä hän tuo esille on puhtoista täydellistä.
Jotta ihminen voi olla yksilö, hänessä täytyy olla särmää, ja Robininkin on pakko jossain vaiheessa kasvattaa jokin kulma itseensä.
MiäsHenkilö kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Haluan jatkaa, etten sanonut tätä pahalla. Robin vaikuttaa hyvältä tyypiltä. Mutta hän on sitä niin paljon, ettei se ole oikein enää hyväksi. Ihmisessä täytyy olla jokin kulma, josta saa kiinni. Robinissa ei ole kulmia, hän ei esitä haastavia mielipiteitä. Kaikki mitä hän tuo esille on puhtoista täydellistä.
Jotta ihminen voi olla yksilö, hänessä täytyy olla särmää, ja Robininkin on pakko jossain vaiheessa kasvattaa jokin kulma itseensä.
Joo no annetaanpa sille 18-vuotiaalle vielä vanhempienaa hoteissa elävälle teinivuotensa kauheassa hössötyksessä eläneelle pojalle aikaa kasvattaa sitä särmäänsä.
koti, isammaa ja kendoleijonat