Bachelor Suomi ja Laura
Onko kenenkään muun mielestä vähän ylimielinen? Oon vasta ekan jakson katsonut.
En ymmärrä miksi miehet kiinnostuu aina tuollaisista ylimielisistä tyypeistä
Kommentit (36)
Ystäväni ystävä kyseessä. Oon niin yllättyny, että on ollu noin ilkeän ja kylmän oloinen, odotin ihan päinvastaista sen perusteella millaisen käsityksen oon saanu hänestä ystävän kautta, esim.ystävän kertoman perusteella. Ja tietysti myös sen perusteella miten ihana ja kiltti ihminen ystäväni on mä oletin hänen ystävistään vastaavaa. Henk.koht.en oo Lauraa siis tavannu.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni ystävä kyseessä. Oon niin yllättyny, että on ollu noin ilkeän ja kylmän oloinen, odotin ihan päinvastaista sen perusteella millaisen käsityksen oon saanu hänestä ystävän kautta, esim.ystävän kertoman perusteella. Ja tietysti myös sen perusteella miten ihana ja kiltti ihminen ystäväni on mä oletin hänen ystävistään vastaavaa. Henk.koht.en oo Lauraa siis tavannu.
No tässä taas nähdään, miten paskaohjelmat käsikirjoitetaan. Näytetään ihmisestä vain ne pätkät, jotka näyttävät tyypistä vain huonot puolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä taas nähdään, miten paskaohjelmat käsikirjoitetaan. Näytetään ihmisestä vain ne pätkät, jotka näyttävät tyypistä vain huonot puolet.
Varmasti käsikirjoitus ja leikkaus vaikuttaa, mutta selittääkö se kaiken? Kuitenkin useampi muista naisista, jotka siellä olleet Lauran kanssa, on kokenu näin eikä oo tykänny Laurasta. Ja esimerkiks ne tietyt kommentit uusista tulokkaista tuli Lauran suusta, ei sitä vaan voi pistää minkään selityksen piikkiin. Ne oli epäkohteliaita juttuja ja sillä selvä.
Kaunis nainen, mutta onko luonteeltaan tuollainen bitch vai onko hänet käsikirjoitettu tuollaiseksi?
Laura (Vieruaho) on miss Tampere -kisassakin mukana (ei sijoitusta). Johan kävi sopivasti. Tyypillä on mahdollisuus tulla uudeksi Martinaksi, vihatuksi tyrkyksi. Siihen varmaan pyrkiikin.
Laura puhuu ihan samalla tavalla kuin life of silja.
LLips kirjoitti:
Laura (Vieruaho) on miss Tampere -kisassakin mukana (ei sijoitusta). Johan kävi sopivasti. Tyypillä on mahdollisuus tulla uudeksi Martinaksi, vihatuksi tyrkyksi. Siihen varmaan pyrkiikin.
"Mukavia hetkiä muiden tyttöjen kanzza"
Miehet jännänaisten perässä jälleen, vaikka väitetään että kilttiä ja empaattista etsitään.
Pari kertaa tavannut kyseisen likan, eikä puhunut mistään muusta kuin itsestään ja elämästään taukoamatta. Omahyväisen oloinen tyyppi, joka varmaan itselleen uskottelee käytöksensä olevan "vahvaa asennetta" :D
Ihan turha ihminen. Itseänsä täynnä oleva, peiliin tuijottaja narsisti. Esittää muka ihmisläheistä, sosiaalista herkkistä, mutta oikeasti jääkylmä sosiopaatti. Mutta tollasethan noihin ohjelmiin hakeekin. Jos ei päädy lentäjän vaimokkeeksi, kohta varmaan juontaja tai joku muu realityjulkkis, niinhän se menee.
Kyllähän Laura kasvoiltaan on nätti. Mutta ihmettelen miten voi ylistää itseään sporttiseksi ja hyvä kroppaiseksi koska kaikki urheilu tehtävät on luismuillut, fysiikka ei riittänyt temppuradalla mihinkään. Kroppa laiha-läski tyyppinen josta urheilullisuus on kaukana. Semmoinen mötkö Minjan, Laura-Karoliinan ja Veeren rinnalla. Kuitenkin kamalinta on tuo luonne ja käytös. Mutta toisaalta se on hyvin tyypillistä käytöstä monelta nuorelta tytöltä ja ikävää on se, että näistä tulee sairaanhoitajia ja sitten ihmetellään miksi naisvaltaisilla aloilla on huono henki. Siihen on aivan syynsä kun täkin neitiä katsoo. Kaunis varmaan miehen rinnalla, mutta uskon miehen hakevan läheisyytensä suhteessa lopulta aivan muualta jos Laura ei kasva henkisesti aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Parhaimman tyttö ohjelmassa, moni antaisi paljon noista kasvoista. Suomen mittakaavassa kauniit synmetriset kasvot. Ja ulkonäkö on monille miehille kuitenkin se numero yksi naisessa, ei sille mahda mitään. Mies on visuaalinen seksuaalisesti.
Tässä ohjelmassa onneksi miehellä on monta hyvää ulkonäköä, mistä valita. Ja mieskin visuaalinen, joidenkin mielestä jopa seksuaalisesti juu.
Clamppis kirjoitti:
Niin ruma ja ylimielinen ämmä. Hirveää että noin sisäisesti rumasta ihmisestä tulee sairaanhoitaja. Häpeä laura !!!!!
Valitettavasti niissä psykologisissa testeissä painotetaan itsekästä määräilevää luonnetta siaraanhoitajilla.
Nyt kun Sahimaa on vapaa mies, onko Laura luikerellut Tuomaksen syleilyyn?
Parhaimman tyttö ohjelmassa, moni antaisi paljon noista kasvoista. Suomen mittakaavassa kauniit synmetriset kasvot. Ja ulkonäkö on monille miehille kuitenkin se numero yksi naisessa, ei sille mahda mitään. Mies on visuaalinen seksuaalisesti.