Listataanpa tähän työpaikkoja joihin voi mennä töihin
No niin, eli ei mitään epämääräisiä "siivoomaan" tai "kauppaan" vaan ihan firmojen nimiä, minne voi vaan marssia paikalle ja ilmoittaa tulevansa töihin.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
No niin, eli ei mitään epämääräisiä "siivoomaan" tai "kauppaan" vaan ihan firmojen nimiä, minne voi vaan marssia paikalle ja ilmoittaa tulevansa töihin.
Tamimi market
Jos sellainen firma olisi olemassa, sinne ei missään tapauksessa kannattaisi mennä töihin. Tiedä minkä orjakaupan kauppatavaraksi päätyisi.
AP varmaan tietää itsekin, että ei mihinkään paikkaan noin vaan marssita ja sanota, että tuun tänne nyt töihin.
Itse olen saanut töitä niin, että soitan tai laitan hakemuksen kiinnostaviin paikkoihin. Olen ollut työttömänä yhteensä noin puoli vuotta 22 vuoden aikana. Työpaikat ovat vaihdelleet.
SOL siivouspalvelut, laivasiivous.. ei näyttäisi olevan kummempia vaatimuksia, minkään suhteen.
Uskon, että meillä mennään parinkymmenen vuoden aikajänteellä enemmän ja enemmän Afrikan malliin, eli ihmisille tulee pakkoyrittäjyys. On vaan kertakaikkiaan pakko myydä kadulla kyniä ja matkamuistoja, kun tukia ei mistään tule. Jotain on pakko yrittää henkensä pitimeksi. Afrikassahan kaikenlainen pienyrittäjyys on yleistä.
Ei meillä yhteiskunnan kassa kestä sitä, että Rauman verran työelämään sopimatonta miestä paukahtaa vuodessa yhteiskunnan elätettäväksi. Sen kustannukset syövät melkein kaikki ne säästöt, joita hallitus yritti leikkauksilla saada aikaan. Jos teitä harmittavat koulutukseen tehdyt leikkaukset, voitte katsoa lähimmän vokin suuntaan minne rahat menivät.
Vierailija kirjoitti:
AP varmaan tietää itsekin, että ei mihinkään paikkaan noin vaan marssita ja sanota, että tuun tänne nyt töihin.
Itse olen saanut töitä niin, että soitan tai laitan hakemuksen kiinnostaviin paikkoihin. Olen ollut työttömänä yhteensä noin puoli vuotta 22 vuoden aikana. Työpaikat ovat vaihdelleet.
Minä en ole saanut töitä niin, että soitan tai laitan hakemuksen kiinnostaviin paikkoihin. Olen saanut pakit sekä työntekijää hakevilta firmoilta että niiltä joista olen etsinyt piilotyöpaikkoja. Kuuden vuoden aikana olen ollut kokopäivätyössä 2 vuotta.
Sinun menestyksesi johtuu siitä että pääsit alkuun työelämässä ennen tätä lamaa, minä en päässyt.
AP halusi konkretiaa: YIT, SRV, Lemminkäinen, NCC, Bonava, Destia + kaikki muut Suomen raksafirmat. Otetaan kaikkia, jotka osaa käyttää tietokonetta, etenkin naisia.
Vierailija kirjoitti:
AP halusi konkretiaa: YIT, SRV, Lemminkäinen, NCC, Bonava, Destia + kaikki muut Suomen raksafirmat. Otetaan kaikkia, jotka osaa käyttää tietokonetta, etenkin naisia.
Perustelut: kaikki ovat joko nuoria, tai vanhoja, koska keski-ikäluokka vaihtoi alaa lamojen aikana. Työtä tekevät afrikkalaiset duunarit.
En päässyt siivoojaksi, R-kioskille tai henkilökohtaiseksi avustajaksi. Olen 22-vuotias nainen.
ISS:ltä tai SOLlilta ei koskaan vastattu ja R-kiskalle tarvitsee Veikkaus-koulutuksen, kassaosaamisen, matkakorttimyynnin, ikärajapassin ja postikoulutuksen. Hyville avustettaville taas olisi tulijoita, ikävien ihmisten kohdalla vaihtuvuus on suuri.
Olen päässyt muihin hommiin töihin kesäisin ja olen nyt kolmannen vuoden opiskelija.
http://ruotuvaki.fi/-/rajavartiolaitos-houkuttelee-naisia-palvelukseen
Rajavartiolaitos. Tosin pääsykokeiden kautta.
Minulle tuli SOL:ilta hylkäyskirje. Vaikka minulla on kyllä siivouskokemusta opiskeluajoilta. :-(
Vaikuttiko korkeakoulututkinto asiaan, sitä en tiedä. Pääsin onneksi muihin duunaritason hommiin kuitenkin lopulta.
Taksifirmat
Uudenkaupungin autotehdas
Mayerin Turun tekakka
Provisiopalkattu puhelinmyynti. Työpaikkoja löytyy, kuka tahansa pääsee töihin, palkkaa saavat vain harvat.
Vinkkejä työpaikoista kaivataan!
Pölytön sisätyö mikä ei ole asiakaspalvelupainoitteista.
Tulen herkästi kipeäksi ulkona ja astman takia se menee pahaksi, siksi myös pölytön paikka.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä.
Toki aloituksen oli tarkoitus olla, no kettuilua, mutta ajattelin, että jos muutamakin saa mahdollisen vinkin, ja jollei nyt todella marssi sinne firmaan töihin, niin lähettää edes avoimen hakemuksen tai soittaa sinne.
Ja tämä siksi, että vuosien hakemisen jälkeen sain positiivisen kokemuksen työhausta. Hain työharjoittelupaikkaa liittyen TE-palveluiden tarjoamaan kurssiin, ja soitin muutamaan yritykseen. Kolmannessa tärppäsi asiani selitettyäni ja he kutsuivat minut haastatteluun tietäen jo, etten ole alalle kouluttautunut, eikä alan työkokemustakaan ole. Haastattelun lopputulema oli, että he olivat hyvinkin kiinnostuneita ja silti, minusta tai heistä riippumattomista syistä juttu kuivui kasaan.
Kokemuksesta tiedän, miten työttömän lyttääminen geneerisillä "mene töihin" saa vain vihaiseksi, ja tuo oma positiivinen kokemus päälle, niin pohdin, että nyt sitten ihan konkreettisia vinkkejä töitä haluaville.
AP
Henkilökohtaiseksi avustajaksi pääsee helposti. Eri asia sitten kuka sitä hommaa jaksaa tehdä muutamaa päivää pidempään...
Tyhjältä näyttää.. Miksi ihmeessä