Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ette usko mitä mun miehen veli vaatii!

Vierailija
11.09.2016 |

Mun aviomiehellä on veli joka on kärsinyt lapsettomuudesta ja se on saanut päähänsä, että mun miehen pitäisi antaa spermaa nyt heille, jotta heidän ei tarvitsisi jatkaa kalliita hoitoja eli jotain spermanpesuja ja kivespiikityksiä. Veli sanoi, että heillä on mennyt pienen kesämökin verran rahaa näihin hoitoihin. Ja mun mies olisi kuulemma oikeastaan ainoa varteenotettava vaihtoehto kun puhutaab luovutetuista sukusoluista. Mentiin anoppilaan ultraäänikuva taskussa, että kerrottaisiin ilouutinen suvulle, mutta tämmöinen vaatimus lyötiin heti kättelyssä pöytään. Jäi kuvat näyttämättä ja kahvit juomatta. Kyllä voi vi**u olla röyhkeetä porukkaa. Mun pitäis ilmeisesti tyytyväisenä kannustaa miestä spermanluovuttajaksi, jotta veljellänsä pysyisi audi pihassa ja pankkitili balanssissa. Ai että mä kiehun.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, en uskokaan. Tuo ultrakuva-osuus meni aika pahasti yli. Parempi onni ensi provossa.

Vierailija
2/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei uskota. Seuraava. 

Vierailija
4/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunarit kopio.

Vierailija
5/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan naama vakavana ja anoppi vieressä säestämässä että "pojat pitää yhtä ja vetää samaa köyttä".

Ap

Vierailija
6/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kummaa siinä olisi? Miehesi veli ei pyydä kuin että miehesi vetäisee kintaaseen ja ruuttaa kuppiin.

Vierailija
7/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän asia kuulu sinulle eikä vaikuta sinuun mitenkään. Miksi kiehut? Miehesi asia on harkita ja päättää, luovuttaako hän spermaa veljelleen ja tämän vaimolle.

Outoa tosin tuoda asia esille kahvipöydässä muiden läsnäollessa, olisi ollut kaikkien kannalta fiksumpaa kysyä noin henkilökohtaista asiaa kahden kesken.

Vierailija
8/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta perusteena se, että on niin kallista. Varmaan on myös sen mun miehen siittiöistä alkunsasaaneen lapsen kasvattaminen sitten kallista. "Mutta kun Kallepekkamatilla on ollut niin vaikeaa, syöpää ja kaikkea ja nyt tämä lapsertomuuskin, voivoivoi. Kyllä teidän nyt pitäisi ymmärtää ja tukea"

Ap

Vierailija
9/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte kieltäytyä. Luovutettuja sukusoluja saa lapsettomuusklinikalta, jonne on luovuttanut niitä ne henkilöt jotka ovat itse halunneet lahjoituksen antaa.

Vierailija
10/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi, että voidaan rahallisesti tukea ja auttaa. Hänestä on outo ajatus että hällä olisi kaksi lasta tuloillaan. Voidaan kieltäytyä, tottakai. Mutta mies kokee auttamisen jotenkin omaksi velvollisuudekseen kun on niin läheinen veljensä kanssa. Ovat kaksoset ja veljellä on ollut kaikenlaista pulmaa ja haastetta muutenkin. Huoh!

Ap

Vierailija
11/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitähän on koko suku täällä paikalla. Kohta varmaan anoppi tekee aloituksen aiheesta.

Vierailija
12/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitte kieltäytyä. Luovutettuja sukusoluja saa lapsettomuusklinikalta, jonne on luovuttanut niitä ne henkilöt jotka ovat itse halunneet lahjoituksen antaa.

Tämä vastaus on hyvä.

Sille veljelle vaimoineen voi joku nyt yrittää selittää että lapset todelkakin maksavat, syntymän jälkeen.

Vierailija
13/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää kaksosten isältä siittiöt!

Papan pussista vaan!

Saataisko kohta appi av:lle purkautumaan?

Vierailija
14/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaksoset ovat identtiset, lahjoituksen saaminen selville on todella vaikeaa. Minusta olisi vain suloista että lapsella olisi serkku, joka voi muuten jäädä heiltä saamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi