Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkään sinkkuna ollut, nyt pariutunut nainen:

Vierailija
23.08.2016 |

Palkonko satsasit rahaa parisuhteen löytämiseen? Ravintolat, juomat, hiukset, vaatteet, meikit, taksit...😊. Mulla on kaveri, joka aikoinaan laski hinnan miehenetsintäkuluille. Maksoi paljon 😂. En ole ihan varma, maksoiko vaivan taikka rahallisen satsauksen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska. Mä kyllä käyn salilla ja kosmetologilla, kampaajalla ja vaateostoksilla, meikkaan ja oonpa käynyt joskus viihteelläkin ihan vain koska minä haluan. Ja joo, on mulla nykyään mieskin, ja edelleen teen tuota kaikkea. Koska en tehnyt niitä metsastääkseni miestä...vaan ihan vain oman hyvonvointini vuoksi.

Vierailija
2/14 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hauska. Mä kyllä käyn salilla ja kosmetologilla, kampaajalla ja vaateostoksilla, meikkaan ja oonpa käynyt joskus viihteelläkin ihan vain koska minä haluan. Ja joo, on mulla nykyään mieskin, ja edelleen teen tuota kaikkea. Koska en tehnyt niitä metsastääkseni miestä...vaan ihan vain oman hyvonvointini vuoksi.

Sama. En ole koskaan tehnyt mitään erikseen sitä varten, että miellyttäisin jotain toista ihmistä, vaan elänyt sellaista elämää, joka miellyttää minua itseäni. Harrastukseni, kiinnostuksenkohteeni, tyylini ja muut kulutustottumukseni eivät siis ole muuttuneet sen jälkeen/sen takia, kun tapasin aviomieheni.

Kuulostaa aika omituiselta, että olisi jokin rahallinen panostus, jolla ostaisi "fasadin", jonka tarkoitus olisi mahdollistaa parinhankinta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eihän se haittaa. Kun mies löytyy, hän maksaa ne lukemattomia kertoja takaisin!

Vierailija
4/14 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tainnut hankkia sen paremmin vaatteita kuin meikkejä, ripsipidennyksiä, hiustenleikkauksia tai muutakaan vain parisuhteen saadakseni. Käytän niihin rahaa taatusti vähemmän kuin keskiverto-suomalaisnainen, ripsipidennyksetkin on olleet vain kerran elämässäni ja sain niistä silloin tarpeekseni. Ravintoloissakin olisin käynyt muutenkin jonkin verran, olkoonkin että kyllähän minä erityisesti baari-illoilta toivoin, että olisin tavannut Sen Oikean.

Eli summaa en osaa sanoa mutta se olisi häviävän pieni. Millään summalla en olisi miestäni löytänyt, koska hän ei käy baareissa eikä pidä pinnallisuudesta vaan toivoisi minun olevan aina meikkaamaton ja mahdollisimman mukavasti pukeutunut.

Vierailija
5/14 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulut voi suoraan laskuttaa mieheltä, hän ne aiheuttikin.

Vierailija
6/14 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tinder maksanu mitään

Vierailija
7/14 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tinder maksanu mitään

Tinder onkin vain letukoille, EI VAIMOMATSKULLE!

Vierailija
8/14 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 euroa, se kahvi kuppi jonka join itse

Vierailija
9/14 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tinder maksanu mitään

Meidän pitää sit varmaan erota :'(

Vierailija
10/14 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan enemmän panostaa. Olen kyllä normaalipainoinen ja urheilullinen, mutta minulla ei ole mitään fitnessvartaloa. Ja hiuksetkin on värjäämättä, juurikasvua näkyy. En edes meikkaa päivittäin, kun meikki ikävästi sotkeentuu urheillessa yms, vain töihin meikkaan. Ei mikään ihme että olen sinkku...

Vierailija
11/14 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen aikaa, jolloin kävin ulkona. Tavoitteena oli kumppanin löytyminen. Vaatteita piti ostaa aika paljon. Ostin kalliita vaatteita, joten rahaa kului paljon. Ostin kalliita meikkejä ja ihonhoitotuotteita, kävin kasvohoidossa usein, oli kallista. Itse baareissa, yökerhoissa ja muissa ravintoloissa kävin monta kertaa viikossa, sisäänpääsymaksut olivat korkeita ja usein vielä vaihdoin ravintolaa useita kertoja illassa, kallista oli. Sitten usein tulin taksilla kotiin. Viikonlopun hinta markka-aikaan saattoi varmaan kohota kaikkien kustannusten kanssa aivan varovaisen laskelman mukaan 400 markkaan, ei nyt kyllä kuulosta paljoltakaan. Mutta kun tuo kerrotaan neljällä, niin juhlinnan kuukausihinnaksi tuli vähintään 1500 markkaa. Ja vuosihinnaksi siten 15 000 markkaa, kun jätetään muutama kuukausi pois laskuista. Ja tähän tietysti vielä lisäksi meikit, meikkaajan palvelut, vaatteet jne. rekvisiitta. 

Vierailija
12/14 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tinder maksanu mitään

Leathermani on ihan näppärä, kun kulkee helposti mukana.

Vierailija
13/14 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelen aikaa, jolloin kävin ulkona. Tavoitteena oli kumppanin löytyminen. Vaatteita piti ostaa aika paljon. Ostin kalliita vaatteita, joten rahaa kului paljon. Ostin kalliita meikkejä ja ihonhoitotuotteita, kävin kasvohoidossa usein, oli kallista. Itse baareissa, yökerhoissa ja muissa ravintoloissa kävin monta kertaa viikossa, sisäänpääsymaksut olivat korkeita ja usein vielä vaihdoin ravintolaa useita kertoja illassa, kallista oli. Sitten usein tulin taksilla kotiin. Viikonlopun hinta markka-aikaan saattoi varmaan kohota kaikkien kustannusten kanssa aivan varovaisen laskelman mukaan 400 markkaan, ei nyt kyllä kuulosta paljoltakaan. Mutta kun tuo kerrotaan neljällä, niin juhlinnan kuukausihinnaksi tuli vähintään 1500 markkaa. Ja vuosihinnaksi siten 15 000 markkaa, kun jätetään muutama kuukausi pois laskuista. Ja tähän tietysti vielä lisäksi meikit, meikkaajan palvelut, vaatteet jne. rekvisiitta. 

Ovatko vaatteet kalliit tai halvat, sillä ei ole väliä heteromiehille. Sillä on väliä, miten ne tuo muotosi esille.

Vierailija
14/14 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei penniäkään, omana itsenä mennään. Jos ei se kelpaa, ei se minun maailmaani kaada :) Ei tuo miestarjonta edes hääppöinen ole joten en menetä yhtikäs mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme