Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion jättää tämän palstan

Vierailija
15.07.2016 |

Tämä kun on niin täynnä vihaa, katkeruutta, kateutta ja pahaa oloa, että tulee itsellenikin huono mieli tätä palstaa lukiessani kun huomaa miten ahdistuneita ja pikkusieluisia ihmiset ovat. Olen huomannut olevani paljon onnellisempi silloin kun olen jättänyt palstailun vähemmälle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/2467435/yle_pysy_loitolla_ilmapiirin_myr…

Jos huomaa palstan olevan itselleen myrkyllisen niin silloin tänne ei kannata jäädä.

Vierailija
2/6 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mutta en siitä syystä kuin sinä vaan siksi, ettei täällä sa enää puhua mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ketjusta. Mä avaan vain tiettyjä aihealueita ja niistäkin puolet on sellaisia, joita viitsii edes lukea ekaa sivua pidemmälle. Eniten mua henkilökohtaisesti sattuu lukea joidenkin äitien pinttyneistä asenteista ja kohtelusta omaa lastaan kohtaan, kun lapsi ei enää siedä huonoa kohtelua. Onneksi palstaa on tasoittamassa muunkinlaisia ihmisiä ja heiltä on tullut arvokkaita näkemyksiä, ajatuksia ja kokemuksiakin. Niin hyvää kuin huonoakin on tällä sylttytehtaalla.

Mitä ketjuja sä olet seurannut, joissa noita mainitsemiasi vivahteita olet nähnyt?

Vierailija
4/6 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palstahan on melko positiivinen kun vertaa joihinkin muihin palstoihin....

Vierailija
5/6 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi moi! Nähdään taas, huomenna.

Vierailija
6/6 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ketjusta. Mä avaan vain tiettyjä aihealueita ja niistäkin puolet on sellaisia, joita viitsii edes lukea ekaa sivua pidemmälle. Eniten mua henkilökohtaisesti sattuu lukea joidenkin äitien pinttyneistä asenteista ja kohtelusta omaa lastaan kohtaan, kun lapsi ei enää siedä huonoa kohtelua. Onneksi palstaa on tasoittamassa muunkinlaisia ihmisiä ja heiltä on tullut arvokkaita näkemyksiä, ajatuksia ja kokemuksiakin. Niin hyvää kuin huonoakin on tällä sylttytehtaalla.

Mitä ketjuja sä olet seurannut, joissa noita mainitsemiasi vivahteita olet nähnyt?

Mitkäs tämmöisiä ketjuja ovat? Siis mamma avautuu lapsestaan, joka ei enää tottele, vai aikuinen lapsi kertoo miten vanhempansa suhtautuivat, kun lapsi halusi aikuistua ja itsenäistyä eri tavalla kuin pikkumammeli oli ajatellut?