Games of Thrones -kysely?
Kommentit (69)
Toi on kyllä tylsää että Mamma Stark ei ole sarjassa mukana :(
Unohdin jonkun kivan vaihtoehdon mummopylly-Melisandresta. Saa nähdä käykö sille köpelösti ens kerralla kun se papparainen löysi sen pikkutytön hirven sieltä nuotiosta..
Veikkaan, että Bran ei lennä lohikäärmeellä. Kolmas lentäjä voisi olla Tyrion.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että Bran ei lennä lohikäärmeellä. Kolmas lentäjä voisi olla Tyrion.
Bran pystyy "valtaamaan" eläimen kehon tai vähän hölmömmän ihmisen, kuten Hodorin. Joten miksei lohista?
Vierailija kirjoitti:
Entä brienne ja tormund??!!!
On muuten ihan huippunäyttelijä tuo norski (Beck ei todellakaan kaipaa Perspiranttia), ne katseet mitä hän luo Brienneen kertoo kaiken.
Minusta Tyrion ei ole mikään action hahmo, vaan poliitikko.
Littlefinger on niin mennyttä miestä
Vierailija kirjoitti:
Littlefinger on niin mennyttä miestä
Good riddance vaan Pikkuääliö!
Ihanaa, joku haluaa zombi-hodorin <3
Vierailija kirjoitti:
Minä halveksin tätä hahmoa, koska hän kohteli syytöntä lasta todella järkyttävän huonosti. (Mm. Ei kutsunut Jonia tämän nimellä kuin sen yhden kerran ja sitten sanoi: "It should have been you." Olkoon kuinka kauheassa shokissa, noin ei tehdä, ja se oli vain viimeinen törkeys.) Lisäksi se, että hän olisi hirttänyt Briennen, Podin ja sen ritarin ja muita syyttömiä, joilla ei ollut mitään tekemistä Red Weddingin kanssa. Muitakin syitä on, nuo tulivat ekana mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä brienne ja tormund??!!!
On muuten ihan huippunäyttelijä tuo norski (Beck ei todellakaan kaipaa Perspiranttia), ne katseet mitä hän luo Brienneen kertoo kaiken.
Rakastan tätä paria! Toivottavasti nähdään enemmän Tormundin flirttailua Briennen kanssa ja lopuksi joku mahtava kohtaus, missä alkavat seurustelemaan.
Ei anna äänestää, olen muka jo äänestänyt, pyh. Lady Stoneheartia olisin minäkin kaivannut, muttei taida tulla. Eniten nyt odottelen että dany saisi vihdoinkin hilattua itsensä, khalasarinsa, lohikset ja palkka-armeijat Kapeanmeren yli :p
Vierailija kirjoitti:
Ei anna äänestää, olen muka jo äänestänyt, pyh. Lady Stoneheartia olisin minäkin kaivannut, muttei taida tulla. Eniten nyt odottelen että dany saisi vihdoinkin hilattua itsensä, khalasarinsa, lohikset ja palkka-armeijat Kapeanmeren yli :p
Toi on kumma, kun jos rynkyttää monta kertaa niin sitten antaa äänestää..?
Mad Queen Cersei pistää paikat palamaan! On tuolla monta oikein, mutta tämä tapahtuu jo ensi jaksossa, sanokaa minun sanoneen.
Jaimen ja Briennen kemia!!
Mutta en usko, että Jaime ikinä pääsee Cerceistä eroon henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä halveksin tätä hahmoa, koska hän kohteli syytöntä lasta todella järkyttävän huonosti. (Mm. Ei kutsunut Jonia tämän nimellä kuin sen yhden kerran ja sitten sanoi: "It should have been you." Olkoon kuinka kauheassa shokissa, noin ei tehdä, ja se oli vain viimeinen törkeys.) Lisäksi se, että hän olisi hirttänyt Briennen, Podin ja sen ritarin ja muita syyttömiä, joilla ei ollut mitään tekemistä Red Weddingin kanssa. Muitakin syitä on, nuo tulivat ekana mieleen.
Ajattele nyt, luuli koko elämänsä että Ned Stark oli pettänyt häntä.
Olis mahtavaa jos vois vastata myös kyselyllä!