Harrastitteko seksiä hääyönä?
Kommentit (55)
Ei vaan jaksettu. Aamupäivällä kun herättiin hotellissa, niin silloin.
Oli talvi ja hotellihuoneessa oli kamalan kylmä. Nukuin suurinpiirtein kaikki mahdolliset vaatteet yllä. Seuraavana päivänä huomattiin, että sviitin patterit oli pois päältä. Seuraavana yönä olikin sitten jo lämpimämpää.
Heh, tanssittiin aamukuuteen, joten väsytti ihan liikaa kun kaaduttiin vihdoin sänkyyn, onnellisina :) (eli ei siis harrastettu seksiä, mutta seuravaana päivänä kyllä sitten kaksinverroin)
Ei. Pitkä päivä ja yö takana, päästiin hotellille viiden aikaan aamuyöllä. Ei siinä jaksanut kumpikaan kuin nukkua.
Ei tod, sillä mies oli aivan liian humalassa seksiin :( Seuraavana ja sitä seuraavana päivänä kylläkin ja näin esikoisemme sai alkunsa. Valmistui muuten juuri ylioppilaaksi :) Hänen isänsä kanssa emme enää ole yhdessä...
Mä olin viimeisilläni raskaana ja mies niin kännissä, ettei pystynyt. Ei siis seksiä hääyönä.
Kaksi kertaa. 15. hääpäivä oli keväällä.
Ei, juhlittiin vieraiden kanssa aamuun asti ja lähdettiin reissuun seuraavana päivänä. Juhlapaikalla meillä kyllä oli huone, mutta urpo serkkuni yritti tunkea väkisin huoneeseen, kun halusimme olla hetken kahden :D. Hän oli kovassa humalassa eikä ole ihan penalin terävin kynä...
Kyllä, koska olimme seksin säästäneet avioliittoon (uskokaa tai älkää) niin kyllähän sitä oltiin odotettukin. Ihanat muistot!
Äänestys vaihtoehdoista puuttuu: En muista.
Ei. Mies ryyppäsi, minä nukuin lapsemme kanssa. Yllätys; ollaan erottu.
Ei, koska jostakin oudosta syystä kaverimme päätyi samaan sänkyyn nukkumaan meidän kanssamme. Toisaalta, oltiin kyllä sen verran humalassa että olisi varmaan mennyt ihan sähellykseksi.
Ei. Vietettiin hääyö kotona, talo oli täynnä omaa perhettä ja yövieraita. Ei siinä oikein ollut seksihaluja, kun isovanhemmat nukkuivat seinän takana...
Kolmesti. Tai mikä nyt oli hääyötä ja mikä aamua. Valvottiin jonnekin aamukahdeksaan eli siiinä kello 2-8 välillä tuo kolme kertaa, herättyämme sitten vielä kerran. Ennen häitä yhdessäoloa takana 7 vuotta.
Kyllä ainakin kolme kertaa ja kaksi kertaa putosin sängystä
Purettiin mun tukkalaitetta jossa oli varmaan kolmesataa hiusneulaa...