Facebookin Mini rodini- kirppiksen hässäkkä
Kuulun fb:n mini rodini & friends- ryhmään ja siellä on ilmeisesti ollut eilen joku kunnon mellakka. Kaikki siihen liittyvät keskustelut on poistettu sivulta enkä ehtinyt ihan saamaan selvää mistä oli kyse, mutta ilmeisesti jollain ylläpitäjällä oli menny hermo ja oli sit heitelly jotain rasistista kommenttia?? Kuka tietää mistä kyse? Vähän häiritsee kun tänään siellä sivulla on kösitelty asiaa tyyliin "eilisestä ei saa enää puhua ja kaikki siihen liittyvät kommentit poistetaan välittömästi!" loukkaantuneita ryhmäläisiä tuntuu olevan.
Kommentit (26)
Mua ei kiinnosta tippaakaan mitä jossain facebookissa tapahtuu. Hyi olkoon, wt meininkiä kaikki tyynni.
Oon sitä mieltä että noi ryhmien adminit laittaa itsensä jonkun jumalan asemaan, ei kuule käy.
Metsolan kirppiksen M on aika lol :D
Kiinnostaa myös mini rodini!! Mitä S sanoi? Se rasistinen kommentti?
Kiinnostaa myös! Poistuin koko facesta ku tympi se niiden lastenvaatebitchien touhu. :D
En tajua näitä merkkivaate-mammoja, joidenkin vaatteiden takia revitään ihme draamaa peliin.
Maksetaan 20e käytetystä sata kertaa pestystä nukkaisesta lumpusta. Koska minirudiini!!!
Koska ihminen nyt vaan on utelias.. Mäkin haluan tietää! Eikö joku nyt vaan vois kirjoittaa tähän suoraa lainausta, mitäjoku oli sanonut!
Alkoi kiinnostamaan minirodinit, niin googlasin ja huomasin niiden olevan todella ruma kuosisia lastenvaatteita. Mikä noissa on se juttu?
Vierailija kirjoitti:
Alkoi kiinnostamaan minirodinit, niin googlasin ja huomasin niiden olevan todella ruma kuosisia lastenvaatteita. Mikä noissa on se juttu?
Oho! Mäkin googlasin ja olipa kaukana omasta mausta!
Vierailija kirjoitti:
Brändäys...
Joku ylläpidosta oli kommentoinut, kuinka jonkun jäsenen sädekehä kiiltää, kuin juutalaisen mulkku. Se oli siis se rasistinen kommentti ja toi henkilö kai poistettiin ylläpidosta.
Mutta sitä sotkua en tiedä, mikä tohon kommenttiin johti.
Luin keskustelua ja siellä yksi lastenvaatekauppiaskin Äityleissä koohkasi tuosta kohusta. Noloa, en kyllä tuollaiselta kauppiaalta ostaisi mitään.
Mua kiinnostaa kans!!!