Nainen kilahti treffeillä oikein huolella...
Olin naisen kanssa ekoilla treffeillä... jaarittelut sikseen, noin tunti treffien alusta kerroin, etten halua mitään vakavaa kenenkään naisen kanssa. Sanoin olevani paljon onnellisempi näin ja nauttivani elämästäni.
Ei jumalauta sitä paskan määrää. Nainen sanoi että olen epäkypsä ja luuseri, jolle tulee yksinäinen vanhuus. Hyväksikäytän kuulemma tyttörukkia ja olen tunnevammainen. No, järkytyksestä toivuttuani kävelin vain ulos sanomatta mitään. Nyt vaan mietin että: Mitä helvettiä? Onko tuo nainen jotenkin mielisairas vai miettiikö monikin nainen tällaisia?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähdit treffeille? Huvikseen?
Onhan ne nyt miehiset tarpeet, vaikkei parisuhdetta haluaisikaan.
ap
Sinä olet moraaliton urpo, noin mäkin oisin sanonut sulle
Minkäikäisiä olette, missä tapasitte ja miksi tämä tuli esille vasta nyt? -nainen samassa tilanteessa kuin sinä
Sinulla on oikeus tahtoosi ja mielipiteeseesi. Teit oikein, että kerroit asian heti alkuun.
pientä tunnevammaisuutta kyllä osoittaa, että et ymmärrä naisen purkaneen turhautuneisuuttaan sinuun... Hän itse haluasi toista... Empatiaa...
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet moraaliton urpo, noin mäkin oisin sanonut sulle
Kilautin lukion filosofian maikalle. Se sanoi ettei se moraali ihan noin toimi.
ap
No miksi pitää raahauttaa se nainen turhaan treffipaikalle ja sitten vasta kertoa että piparia vain olet vailla?
Reilumpaa on aikuisten välillä sanoa se heti, ettei toinen näe turhaan vaivaa.
No sinun olisi pitänyt sanoa tuo jo ennen treffejä, niin homma ois ollu ok, nyt hän vain tuhlasi aikaansa sinuun.
Niin miksi et ilmoittanut ennen treffeja??
Mene huoriin, jos haluat pelkän panopuun.
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäisiä olette, missä tapasitte ja miksi tämä tuli esille vasta nyt? -nainen samassa tilanteessa kuin sinä
Mulla ikää 25 vuotta ja naisella 23. Kahvilla käytiin. En nyt tiedä miksi olisi pitänyt tulla esille aikaisemmin. Parempi vähän eka tutustua ja katsoa pitääkö edes naisesta.
Vaikea tuohon on mitää sanoa kun ei tiedä taustoja. Ehkä olet aiemmin antanut ymmärtää omaavasi erilaiset arvot ja toiveet. Tai sitten nainen yritti vain syyllistää sinua valinnoistasi, jotka eivät kuulu muille.
Voihan treffeillä käydä vaikka ei hakisikaan mitään pitkää parisuhdetta. Monet suhteetkin alkavat toisaalta irtoseksistä ja monet seksisuhteet eivät ole parisuhteita.
-Mies 29v + 1v-
Miksi pyydät naisen treffeille, jos et halua tutustua häneen? Kannattaisi jo pyytämishetkellä ilmoittaa, että haluat vain seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on oikeus tahtoosi ja mielipiteeseesi. Teit oikein, että kerroit asian heti alkuun.
pientä tunnevammaisuutta kyllä osoittaa, että et ymmärrä naisen purkaneen turhautuneisuuttaan sinuun... Hän itse haluasi toista... Empatiaa...
Joo en ymmärrä kun en mäkään räjähtele tuolla ihmisille jotka ei ole mua mitenkään henkilökohtaisesti loukanneet. Sekö on mun osa, ottaa paskaa joltain täysin vieraalta treffiseuralta?
ap
Naisvihaaja!!!!!!!!!!!!!! Lassukka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Peräkammarinpoika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tämä ei ole miesvihaa, ettäs tiedätte!!!!!!
Näyttää että vastaamassa olevat naiset reagoivat asiaan tunteella ja asettuvat heti naisen puolelle, vaikka monet naisetkaan eivät halua "mitään vakavaa" mutta voivat silti käydä treffeillä. Ilmeisesti naiselle aiheutunut paha mieli nyt vain automaattisesti tekee miehestä syyllisen kunnes toisin todistetaan.
-Mies 29v + 1v-
Vierailija kirjoitti:
Miksi pyydät naisen treffeille, jos et halua tutustua häneen? Kannattaisi jo pyytämishetkellä ilmoittaa, että haluat vain seksiä.
En mä halua harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa.
ap
Vierailija kirjoitti:
No miksi pitää raahauttaa se nainen turhaan treffipaikalle ja sitten vasta kertoa että piparia vain olet vailla?
Reilumpaa on aikuisten välillä sanoa se heti, ettei toinen näe turhaan vaivaa.
Tiedoksenne että naisetkin tekevät tällaista. Ei kukaan nainen sano viesteissä, että "haluan pelkkää munaa", vaikka asia olisikin niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ikää 25 vuotta ja naisella 23. Kahvilla käytiin. En nyt tiedä miksi olisi pitänyt tulla esille aikaisemmin. Parempi vähän eka tutustua ja katsoa pitääkö edes naisesta.
Ai miksikö olisi pitänyt? No oisit säästynyt tuolta läksytykseltä, etkä olisi tuhlannut omaasi etkä tuon naisen aikaa. Olisit saattanut vaikka löytää itsellesi sopivaa seuraa. Mutta eeei, jatka vaan valitsemallasi tiellä, näyttää toimivan.... :D
Miksi lähdit treffeille? Huvikseen?