Aion ostaa 100 euron laukun. Mitäs siihen sanot? :)
Kommentit (101)
Usko äitä ja jätä laukku ostamatta. :) Osta 1000 euron laukku vasta sitten kun sinulla on niin paljon rahaa, että siihen ei tarvitse säästää. ;)
eli EI SATASEN vaan TONNIN LAUKUN oon ostamas :)
Eikä tähän todellakaa mee mun kaikki rahat, mul jää viel paljon säästöön. Jotkut vaan osaa säästää jo nuorena (:
Ja ostan sellasen laukun jonka arvo säilyy. oon kyl miettiny tätä. :)
Ja joskus mun kaveri kirjotteli tänne kaikkii provoi ja linkitti niit sit mulle ja siten alun perin löysin tänne :DDD
Must tää on kiva palsta ku tää on niin aktiivinen ja demi tuntuu jo vähän liian teiniltä, vaik ei tääkään ehkä oo ihan mun paikka :)
olet idiootti. Mutta jokainen käyttäkööt rahansa mihin lystää. Ja joo, mulla ei ole varaa tollasiin laukkuihin, että ehkä senki takia pidän sua idioottina. Toisaalta, vaikka olis niin en tiedä ostaisinko. Tuskinpa.
mielestä 100e on hyvä maksimi minkä itse 'suostuisin' maksamaan, joten anna mennä vaan, ei tuo vielä mikään älyton hinta ole.
Tuskin äitiäsi kuuntelet muutenkaan.
Itse en LV:n laukkuun rahojani hassaisi, rumempia laukkuja saa hakea..
ettekö yhtään lue näitä ketjuja ennen ku vastaatte ?!!
Eli. Vielä. Kerran. :
!!!!!!!!!!!! OTSIKOSSA KIRJOITUSVIRHE, YKSI NOLLA PUUTTUU. OLEN OSTAMASSA TUHANNEN / TONNI /1000 EURON LAUKUN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!1 EN SATASEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Got it? (:
Niin ja en osta LV:tä, se on musta ruma :)
itse olisin sanonut että älä osta. Laukun arvo ei nouse, eli se ei ole hyvä sijoitus. Hyvän sijoituksen saat ehkä myytyä joskus kalliimmalla pois, laukkua et saa.
Laita mieluummin raha säästöön, tonnilla saat vaikka mitä muuta. Vaikka loman jossain kaukana. Miltäpä tuntuu, kun kaverit pyytää mukaan reissuun; "ei oo rahaa, mutta on mulla tää LAUKKU!"
Ja jos laukun ostaminen on noin iso asia, joka vaatii sata huutomerkkiä, se ehkä kertoo, ettei sitä rahaa nyt ihan älyttömästi ole..
itse olisin sanonut että älä osta. Laukun arvo ei nouse, eli se ei ole hyvä sijoitus. Hyvän sijoituksen saat ehkä myytyä joskus kalliimmalla pois, laukkua et saa.
Laita mieluummin raha säästöön, tonnilla saat vaikka mitä muuta. Vaikka loman jossain kaukana. Miltäpä tuntuu, kun kaverit pyytää mukaan reissuun; "ei oo rahaa, mutta on mulla tää LAUKKU!"
Ja jos laukun ostaminen on noin iso asia, joka vaatii sata huutomerkkiä, se ehkä kertoo, ettei sitä rahaa nyt ihan älyttömästi ole..
En oo ostamassa mitään SIJOITUSTA vaan LAUKUN, josta tykkään. mut valkkaan laukun jonka arvo säilyy joten must ei paha. Enkä tykkää matkustelusta. Ja vaikka tykkäisinki, ni siihenki olis varaa :)
Eikä huutomerkit ollu laukulle, vaan sille ETTÄ TE ETTE OSAA LUKEA :DDDDDDD
Oma lompakkonikin maksoi enemmän
Oma lompakkonikin maksoi enemmän
onk tää joku vitsi??? LUE KETJU OSTAN TONNIN LAUKUN, EN SATASEN !!
Onko susta satasen laukku jotenkin erikoisen kallis? mitä erikoista tossa nyt on?
Onko susta satasen laukku jotenkin erikoisen kallis? mitä erikoista tossa nyt on?
Joojoo, eli ostan siis tonnin laukun, satsen laukut jätän vaikka sulle ;)
Mä ostin just kaksi laukkua (eri kokoiset), joita kiperästi tarvitsin. Maksoivat yhteensä 120 euroa. Mitäs siihen sanot? :)
Minulla on toistakymmentä satkun laukkua.
Niin, mistä tiedät että arvo säilyy?
Jos tonnin laukun arvosta tippuu vain 15 %, se on jo 150 euroa takkiin.
Jos satasen laukun arvosta tippuu tuplasti eli 30 %, se on silti VAIN 30 euroa takkiin.
Joten perustele, millä tavalla se kallis laukku on hyvä sijoitus?
Perustelu ei voi olla arvon säilyminen. Ostavatko ihmiset mieluummin kalliina ostetun käytetyn laukun uuden hinnalla mieluummin kuin ostavat ihan uuden, jossa ei ole yhtään käytön jälkiä kuten naarmuja, hajuja, kulumista ja tummentumista?
Mikset itse ostaisi sitä käytettyä? Sekin olisi hyvä sijoitus. :)
Kahen tonnin laukku, on muuten siisti!
jos sulla on noin paljon turhaa rahaa taskussasi. Mitä sä sillä kalliilla laukulla teet?? Maailma kiittää ja saat hyvän mielen pitkäksi aikaa, kun sijoitat johonkin valitsemaasi hyväntekeväisyyskohteeseen loppurahat.
T. kuukausilahjoittaja mm. Amnestylle ja Pelastakaa lapset ry:lle
Niin, mistä tiedät että arvo säilyy?
Jos tonnin laukun arvosta tippuu vain 15 %, se on jo 150 euroa takkiin.
Jos satasen laukun arvosta tippuu tuplasti eli 30 %, se on silti VAIN 30 euroa takkiin.Joten perustele, millä tavalla se kallis laukku on hyvä sijoitus?
Perustelu ei voi olla arvon säilyminen. Ostavatko ihmiset mieluummin kalliina ostetun käytetyn laukun uuden hinnalla mieluummin kuin ostavat ihan uuden, jossa ei ole yhtään käytön jälkiä kuten naarmuja, hajuja, kulumista ja tummentumista?
Mikset itse ostaisi sitä käytettyä? Sekin olisi hyvä sijoitus. :)
Olen perehtynyt siihen, että mitkä säilyttää parhaiten arvonsa :)
Mutta tosiaan en tee täs mitään sijotusjuttuja, vaan ostan jutun jonka haluun plussaa on et sen arvo ei tuu romahtamaan (:
Ja oonko saNonu et en osta käytettyy? ;)
Ei laukku ole mikään investointi, jos sen arvo ei nouse eli jos et saa sitä myytyä parempaan hintaan kuin millä se ostettiin. Jos et saa voittoa tai omiasi takaisin, se ei ole mikään investointi vaan ihan normaali tavara, jonka voi myydä käytön jälkeen halvemmalla kuin millä sen osti. Ei lapsen talviaalarikaan ollut mikään investointi, vaikka siitä sai huuto.netissä yli puolet ostohinnasta takaisin...