Jos tilaat taksin vain itsellesi, istutko etu- vai takapenkillä?
Kommentit (23)
kun ei ollut itsellä autoa, istuin aina etupenkille.
Lyhyenä "jouduin" aina kaikkien kyydissä autossa takapenkille, joten taksi oli ainoa paikka kun sain ikinä istua etupenkillä, joten käytin tämän tilaisuuden hyväkseni edes joskus päästä eteen:) Nyt autollisena ei ole tullut taksissa pahemmin istuskeltua, mutta nyt varmaan jo menisin taakse, kun olen päässyt takapenkkitraumastani eroon kuskin ratin takana.
on vaan niin tyhmää istua siellä takana. Samaten jos pariskuntana mennään niin maksaja etupenkille
Tosi harvoin kyllä taksilla tulee ajeltua.
Soittotaksiin puolestaan takapenkille :)
Mun eksä on muuten taksikuski muttei tullut koskaan juteltua kumpi tapa yleisempi.
Usassahan on se pleksikin siinä etu - ja takapenkin välissä yleensä.
Olen joskus mennyt muistaakseni etupenkille, mutta yleensä takapenkille. Jos matkusta miehen kanssa niin yleensä molemmat takapenkillä. Mutta jos on kolme aikuista matkustajaa niin silloin yleensä yksi menee etupenkille - siis kun on Suomesta kyse!
Koska tiedän, että taksikuskit toivovat ihmisten istuvan takapenkille, pelkääjän paikan taakse.
Siellä istuu aina arvokkaat ihmiset :)
Mutta muistan kun teininä oli aina tärkeetä päästä eteen istumaan. Kerran isä soitti duunista ja pyysi mua viemään sille jotain mitä oli unohtanut kotiin, oli kiire ja käski ottamaan taksin.
Taksi tuli ja mä olisin tottakai halunnut etupenkille ja yritin avata ovea, taksikuski oikein vihaisesti kumartu pelkääjän paikan yli ja veti oven äkäisesti kiinni.
Mä kyllä loukkaannuin vaikka nuori olinkin, mutta kun nuori olin niin en sille mitään uskaltanut sanoa. Edelleen tänä päivänäkin olen sitä mieltä että se kuski oli törkeä.
Itse asiassa takana vasemmalla on arvokkain paikka. :) Takana istun minäkin. :)
paikkakuntalaiset varmaan ihmettelis jos taakse istuisin ja yksin matkassa :D
kaupungissa taakse.
taakse ja pelkääjän paikan taakse. Pariskuntanakin tietty taakse, eteen vain jos auto muuten täynnä.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2011 klo 08:24"]
taakse ja pelkääjän paikan taakse. Pariskuntanakin tietty taakse, eteen vain jos auto muuten täynnä.
[/quote]
Sama täällä.
Kaupungissa vaan juntit menee eteen, paitsi jos auto täynnä. Aina taakse, pelkääjän paikan taa. Ihan turvallisuusjuttukin.