Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siriina

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

44/54 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosi sitten äitienpäivänä lapset oli mun kanssa konsertissa, mukana minun vanhemmat. Olen eronnut, ja eikös sinne konserttiin sitten ollut paukannut myös lasten toinen mummo. Käskin lapsia käymään onnittelemassa mummoa, mutta en mennyt itse tapaamaan ex-anoppiani.  Ei se nyt minulta ole pois, että osallistuu konserttiin, mutta jotenkin ärsytti että piti hänen sinne änkeä kun niitä konsertteja oli tuolloin joka viikko, ja tiesi että lapset ovat minun kanssani, eli minä olen todennäköisesti siellä myös paikalla.

Ymmärrän kyllä että aloittajaa harmittaa, jos on kyse hänen ensimmäisestä äitienpäivästään ja mies ajattelee vain omaa äitiään.

Tä? Selvennä nyt vähän kun mä en tajua. Olit viime vuonna konsertissa ja sinne tuli myös ex-anoppisi ja sua ärsytti kun se änkesi ja paukkasi sinne kans? Eli sen olisi pitänyt kääntyä pois? Ja miksi sua ärsytti, kiusasiko se entinen anoppi sua siellä vai mitä se teki häiritäkseen sun elämää? Eli sen olisi pitänyt varuuksi olla käymättä koko konsertissa ettei sua harmita?

Nämä jutut on välillä niin uskomattoman naurettavia ettei uskoisi jos ei tietäisi että oikeesti tämmösiä ex-miniöitä on olemassa.

Lapsi keskittyi enemmän siihen näkeekö tätä toista mummoa, kuin konserttiin. Mummo vilkutteli sieltä lapselle, ja lapsen vieressä istui mun oma äitini, lapsen toinen mummo. Minun vanhempia näkevät harvoin, ex-anoppi asuu samalla paikkakunnalla. Näkee lapsia halutessaan vaikka joka toinen viikko useamman kerran, mutta mun vanhemmat välimatkan takia harvemmin.

Jos et ymmärrä miksi minua harmitti se, että äitienpäivänä vien oman äitini konserttiin, ja lapsi tähyilee sitä toista mummoa, niin en voi mitään.

Ei voi olla aikuinen ihminen noin lapsellinen. Ja vielä vanhempi. Voi jessus!

Tämä.

42/54 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on ihan OK, että mies lähtee omalle äidilleen päiväksi ja sinä saat olla rauhassa lapsen kanssa. Ja jos mies haluaa juhlia isänpäivää menemällä kavereitten kanssa reissuun ja sinä jäät silloin lapsen kanssa, niin sekin on OK. Jokainen perhe luokoot omat tapansa juhlapyhille ja jos miehen mielestä sukujoulu on paras, voi hän mennä joulunakin lapsuudenperheen kanssa juhlimaan ja sinä puolestasi jäät lapsen kanssa juhlimaan sitä sinun jouluasi. Joka toisen joulun lapsi viettää isän kanssa, joka toisen äidin kanssa ja kaikki ovat tyytyväisiä.

Useimmat ihmiset aikuistuu ja itsenäistyy. Kykenevät jopa luomaan oman perheen uusia perinteitä.

Aikuistumista ei ole se, että antaa puolison määrätä, miten toinen elää elämäänsä. Ei se ap:n perinne ole perheen yhteinen uusi perinne, vaan pelkästään ap:n haluama asia. Tasapuolisessa parisuhteessa otetaan molempien mielipide huomioon eikä oleteta, että miehen tehtävänä on totella.

Enkä millään keksi, millaisen ihmisen mielestä aikuisen lapsen vierailu äitienpäivänä oman äidin luona on sama asia kuin aikuistumattomuus ja epäitsenäisyys. Minusta se on toisen kunnioittamista ja huomioonottamista.

Tähän jatkona minä en ymmärrä, miksi tätä alapeukutetaan.

Juu - kompromissi tuntuu usein ikävältä kun tilanne on päällä, mutta pitemmän päälle se on ainoa vaihtoehto saada asiat rullaamaan. Kun riittävän kauan väännetään siitä, kenen säännöillä mennään niin lopulta tulee pää vetävän käteen. Perhe pitäisi olla tiimi, jossa kaikilla on sama maali.

46/52 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä leskeksi jäänyt mies voi löytää niukkaan elämään tottuneen naisen? Hän elää vanhassa huonokuntoisessa talossa lapsensa kanssa ja tulot ovat pienet. Mistä tällainen mies löytäisi vaimon?

Av jos haluaa muuttaa kerrostaloon.

45/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, kertokaas te hiuksenne itse leikkaavat, miten sen teette. Minä en osaa! Oletteko jotain käärmeihmisiä? Mulla on pitkät hiukset jonnekin lapaluiden ja vyötärön väliin. Miten niistä itse saisin tasaiset? Laittakaa vaikka niitä tuubilinkkejä malliksi.

Musta tällä tavalla jää sivut lyhyemmäksi kuin takatukka.

Siis tämä

44/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, kertokaas te hiuksenne itse leikkaavat, miten sen teette. Minä en osaa! Oletteko jotain käärmeihmisiä? Mulla on pitkät hiukset jonnekin lapaluiden ja vyötärön väliin. Miten niistä itse saisin tasaiset? Laittakaa vaikka niitä tuubilinkkejä malliksi.

Musta tällä tavalla jää sivut lyhyemmäksi kuin takatukka.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.