Siriina
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on ihan OK, että mies lähtee omalle äidilleen päiväksi ja sinä saat olla rauhassa lapsen kanssa. Ja jos mies haluaa juhlia isänpäivää menemällä kavereitten kanssa reissuun ja sinä jäät silloin lapsen kanssa, niin sekin on OK. Jokainen perhe luokoot omat tapansa juhlapyhille ja jos miehen mielestä sukujoulu on paras, voi hän mennä joulunakin lapsuudenperheen kanssa juhlimaan ja sinä puolestasi jäät lapsen kanssa juhlimaan sitä sinun jouluasi. Joka toisen joulun lapsi viettää isän kanssa, joka toisen äidin kanssa ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Useimmat ihmiset aikuistuu ja itsenäistyy. Kykenevät jopa luomaan oman perheen uusia perinteitä.
Aikuistumista ei ole se, että antaa puolison määrätä, miten toinen elää elämäänsä. Ei se ap:n perinne ole perheen yhteinen uusi perinne, vaan pelkästään ap:n haluama asia. Tasapuolisessa parisuhteessa otetaan molempien mielipide huomioon eikä oleteta, että miehen tehtävänä on totella.
Enkä millään keksi, millaisen ihmisen mielestä aikuisen lapsen vierailu äitienpäivänä oman äidin luona on sama asia kuin aikuistumattomuus ja epäitsenäisyys. Minusta se on toisen kunnioittamista ja huomioonottamista.
Tähän jatkona minä en ymmärrä, miksi tätä alapeukutetaan.
Juu - kompromissi tuntuu usein ikävältä kun tilanne on päällä, mutta pitemmän päälle se on ainoa vaihtoehto saada asiat rullaamaan. Kun riittävän kauan väännetään siitä, kenen säännöillä mennään niin lopulta tulee pää vetävän käteen. Perhe pitäisi olla tiimi, jossa kaikilla on sama maali.
Vierailija kirjoitti:
Mistä leskeksi jäänyt mies voi löytää niukkaan elämään tottuneen naisen? Hän elää vanhassa huonokuntoisessa talossa lapsensa kanssa ja tulot ovat pienet. Mistä tällainen mies löytäisi vaimon?
Av jos haluaa muuttaa kerrostaloon.
Siriina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, kertokaas te hiuksenne itse leikkaavat, miten sen teette. Minä en osaa! Oletteko jotain käärmeihmisiä? Mulla on pitkät hiukset jonnekin lapaluiden ja vyötärön väliin. Miten niistä itse saisin tasaiset? Laittakaa vaikka niitä tuubilinkkejä malliksi.
Musta tällä tavalla jää sivut lyhyemmäksi kuin takatukka.
Siis tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, kertokaas te hiuksenne itse leikkaavat, miten sen teette. Minä en osaa! Oletteko jotain käärmeihmisiä? Mulla on pitkät hiukset jonnekin lapaluiden ja vyötärön väliin. Miten niistä itse saisin tasaiset? Laittakaa vaikka niitä tuubilinkkejä malliksi.
Musta tällä tavalla jää sivut lyhyemmäksi kuin takatukka.
Tämä.