Siriina
Seuratut keskustelut
Kommentit
Otin vain, koska muuten en olisi päässyt töihin. Sote-ala. Vähän sama kuin influpiikki.
Ei ja ei ja ei.
Olen lainannut rahaa kaverille (nyt summa jotain 5000) ja sovittu, että maksaa 500 kuussa. No money, no honey, riittävästi kun pommitan niin saan tyyliin 60 egee kuussa.
En ottanut lainaa, omistani lainasin.
Älä koskaan lainaa enempää, mitä sinulla on varaa menettää.
Netistä löytyy näitä kilpailuta x y z. Kilpailuta allaskaappi - löytyisikö sieltä joki firma joka lupaa sulle sopivan kaapin?
Lapsella oli lonkkaluksaatio, oppi konttaamaan kolmevuotiaana päikyssä.
Peruutti istumaan ja siitä pystyyn noin 9 kk ikäisenä, käveli alle vuoden ikäisenä.
Joku kommentoi puheen kehitystä vs. konttaus - mielenkiintoinen kombo. 2-v neuvolassa meidät laitettiin puheteraupetille, koska lapsi ei puhunut. Tera sitten kysyi, että miksi olette täällä. No koska neuvola ohjeisti. Puhetera kehotti tilamaan uuden ajan jos lapsi ei 3-v puhu. Kohta sitä puhetta rupesi tulemaan, kun kieltäydyin ymmärtämästä lapsen sanattomia merkkejä. Ja sitten sitä ei enää hiljaiseksi saanutkaaan :)
Lapsi on nyt 3-kymppinen, kolme lasta, töissä - eli ihan hyvin mennyt mielestäni, vaikkei 'ajoissa' kontannut.
Kolme sijoitusasuntoa, näihin kaksi lainaa OP:sta. Korontarkistus molemmissa maalis-huhtikuussa. Korkomenot lisääntyi 500 euroa kuussa.
Ei korkokattoa ja lisäksi minut irtisanottiin tal/tt syistä viime vuoden lopussa.
Otin toisessa lainassa lyhennysvapaata vuodeksi.
Nyt tulot riittää nippanappa, teen osa-aikatyötä ja keikkaa. Pitää varmaan laittaa joku asunto myyntiin loppuvuodesta.