Siriina
Seuratut keskustelut
Kommentit
Nyt on vaan perunoita ja sipulia. Kurkku ja tomaatti lähti salaattiin tänään.
Siihen 8 tuntia ilman röökiä pitää vaan asennoitua.
Ite olen uudelleenkouluttautunut sote-alalle. Töihin mennessä riittävästi aikaa ja vika rööki pihalla.
Toimii hyvin kun töissä sitten on kädet täynnä töitä, en ehdi edes ajatella tupakkaa.
1 - 50t ei ole pieni raha !
2 - Voit saada lainan, ei ne pienet tulot vaan pienet menot :)
Mulla nyt lainaa 200t, ensin pankki ei ymmärtänyt pieniä menojani. Laitoin kolmen vuoden ajalta kuluni. Aikuinen nainen, en polta, en juo, en syö ulkona, en shoppaile vaatteita enkä mitään muutakaan.
Nyt 200t lainaa ja v***tta kun korot nousi.
Pitää ehkä laittaa joku kämppä myyntiin ku töistäkin tuli tinat. Säästöt rittää noin ensi vuoden alkuun.
Aika iso lokero sulla.