Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siriina

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

13/61 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa. Minä saan 2 eurolla viikon ruuat..

Siis kysymys oli tälle.

11/61 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko minulle, miten tuo onnistuu?

9/61 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on, jollei ole mikään ton-ton ruokavalio (esmes gluteeniton).

Oma ruokabudjetti on kahdelle aikuiselle 400 e/kk.

37/38 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksilöllistä on, kuinka monen päivän jälkeen tulee harhoja/refloja/kramppeja/tms.

18/119 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on pakko painaa pitkää päivää varmaan 70v saakka että saa kaikki elätettyä.

T. 62v muija

Minä taas olen ollut jo vuosia työttömänä. Varmaan ihan vain iästä kiinni, ettei työnantajat uskalla palkata. Voisin kyllä tehdä seitsenkymppiseksi vielä töitä, tai ainakin siltä nyt tuntuu. 

Työtä pitäisi jakaa niin että sitä olisi useammalle, jolloin jaksaminenkin paranisi. Jos useampi tekisi töitä (edes jonkin verran) sen sijaan että on eläkkeellä, ei ihan niin paljon palkasta tarvitsisi periä työeläkemaksuja eikä veroa, jolloin pienempi palkkakin riittäisi. 

T. 60v muija

Millä alalla olet?

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.