Siriina
Seuratut keskustelut
Kommentit
Kerrotko minulle, miten tuo onnistuu?
Mielestäni on, jollei ole mikään ton-ton ruokavalio (esmes gluteeniton).
Oma ruokabudjetti on kahdelle aikuiselle 400 e/kk.
Ihan yksilöllistä on, kuinka monen päivän jälkeen tulee harhoja/refloja/kramppeja/tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on pakko painaa pitkää päivää varmaan 70v saakka että saa kaikki elätettyä.
T. 62v muija
Minä taas olen ollut jo vuosia työttömänä. Varmaan ihan vain iästä kiinni, ettei työnantajat uskalla palkata. Voisin kyllä tehdä seitsenkymppiseksi vielä töitä, tai ainakin siltä nyt tuntuu.
Työtä pitäisi jakaa niin että sitä olisi useammalle, jolloin jaksaminenkin paranisi. Jos useampi tekisi töitä (edes jonkin verran) sen sijaan että on eläkkeellä, ei ihan niin paljon palkasta tarvitsisi periä työeläkemaksuja eikä veroa, jolloin pienempi palkkakin riittäisi.
T. 60v muija
Millä alalla olet?
Siis kysymys oli tälle.