Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siriina

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

25/25 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

13/20 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies on sairaalassa,

miksi veetuttaa hänen soitto?

113/849 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme sijoitusasuntoa, korontarkistus oli huhtikuussa.

Korkoa lisää lähes 500 e kuussa.Ei paljoa naurata, yksi asunto pakko laittaa myyntiin.

Hinnat laskeneet, katotaan meneekö kaupaksi vai pitääkö odotella. Välittäjä soitaa huomenna.

1821/2344 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kaikille! Minulla on tänään vapaa päivä, lapset jo koulussa. Ajattelin tehdä jotain hirvittävää :D käydä läpi meidän ulkovarastoa. Siellä näin ensimmäisenä parittoman villasukan kun avasin oven, ja alkoi jo ahdistaa. Huomaa, miten henkistä tämä homma on. Se yksinäinen villasukka ei ole syy, vaan se, että olen siis vain heittänyt kaikki tavarat sinne sikinsokin. Paljon selvitettävää ja pohdiskeltavaa. Nyt yritän vain pitää pääni kylmänä ja aloittaa. Toi äänikirja oli hyvä vinkki. Kiitos!

Mä koetan aina rohkaistua kun on jokin vastenmielinen homma, että se kolkuttaa takaraivossa niin kauan aikaa kunnes sen saa tehtyä. Ja miten mukavaa se sitten on kun on valmista ja tietää ettei tarvitse vähään aikaan siihen projektiin koskea. Mulla olisi edessä pesuhuoneen viemärikaivon puhdistus. Se on mulle se vastenmielisin homma kaikista. Yököttää ja ällöttää. Nyt ajattelin olla viisas ja hakea niitä hiussieppareita.

Tsemppiä sukan ja varaston kesyttämiseen!

Kertakäyttökäsineet käsiin ja maski kasvoille, niin kyllä se viemärikaivon puhdistus siitä! Maskeja varmaan huusholleissa on vielä koronan jäljiltä, niin tuollaisissa haisevissa kotitöissä niitä on hyvä käyttää pois. Itse olen hyödyntänyt niitä lasten oksennustaudin jälkeisessä vessan pesussa.

Luin sun tsemppiviestin ja menin samantien puhdistamaan sen pirskatin kaivon! Ei se ollut niin kamalaa kuin luulin ja vähemmän löytyi karvoja kuin mitä ajattelinkaan. Mutta kyllähän se haisi. Pesin siihen tarkoitukseen erikseen ostetulla tiskiharjalla ja käytin Kiillon yleispesuainetta. Millä te puhdistatte viemärit? Tarviiko siihen erillisiä pesuaineita?

Kiitos rohkaisusta, olisin ihan varmasti jänistänyt tänäänkin ellet olisi kirjoittanut tuota viestiä. Nyt kahville!

Miten muilla menee?

Sama pesutyyli, Kiilto ja tiskiharja joka on roska-astioita ja viemäriä varten.

14/47 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

55, työmaalla tukka kiinni

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.